Vmatti kirjoitti:14tkm takana eikä oo ainakaan vielä mitään ilmenny. Toimii kuin se kuuluisa vessa.
Tuohan on jo kohta loppuunajettu Mulla edelleen kiinteät 8500 km ajettu....
No asvaltilla ajellessa kertyy helpommin noita kilometrejä kuin eräiden harrastamilla 'busa off-road ajeluilla' ??? :rasberry:
Ja nyt koputetaan puuta...
Ja toiseksi noi kilometrithän on vasta luokkaa 'sisäänajo suoritettu'.
Älä muuta virko. Nappularenkaat kun ei mahdu ei sitten millään.
Mopo on ollu kunnossa jo jonkin aikaa, mutta edelleenkään ei polttoaineensyöttö toimi niin kuin pitäisi. Mielenkiinnolla odottelen mikä on ollut vikana.
Kawasakimiehenä edelleen ollaan. Kukaan ei morjesta, karmea rohina koko ajan, tärisee ja tutisee sekä eturengas on neliskanttinen. Koita tätä nyt selvinpäin kestää
JakeS kirjoitti:
Tuohan on jo kohta loppuunajettu Mulla edelleen kiinteät 8500 km ajettu....
No asvaltilla ajellessa kertyy helpommin noita kilometrejä kuin eräiden harrastamilla 'busa off-road ajeluilla' ??? :rasberry:
Ja nyt koputetaan puuta...
Ja toiseksi noi kilometrithän on vasta luokkaa 'sisäänajo suoritettu'.
Älä muuta virko. Nappularenkaat kun ei mahdu ei sitten millään.
Mopo on ollu kunnossa jo jonkin aikaa, mutta edelleenkään ei polttoaineensyöttö toimi niin kuin pitäisi. Mielenkiinnolla odottelen mikä on ollut vikana.
Kawasakimiehenä edelleen ollaan. Kukaan ei morjesta, karmea rohina koko ajan, tärisee ja tutisee sekä eturengas on neliskanttinen. Koita tätä nyt selvinpäin kestää
Just katsoin Jenkkilän suskan sivut ja siellä ei ainakaan vielä ole annettu virallista recall kutsua kykästä..
Voisin kyllä kysäistä suska finlandilta jos tietävät jotain..tai jos kertovat
Tässä toi samainen Service Bulletin vielä toisessa muodossa (jos kuvien laitto näin sallitaan, eivät ole isoja edes kooltaan). Asia on kuitenkin tärkeä.
No niin..hommahan on niin että se on "vain" service bulletti huolloille ei aiheuta recall kutsua. Mutta jos tyhjäkäynnillä kuuluu ääntä kytkimen suunnalta niin huoltoon yhteys ja korjaus takuuseen.Näin kerrottiin susukilla tänään. Ja taas saa nukkua yön.
maiksu75 kirjoitti:4000km ajettu K8 ja itseasiassa kun tämän ketjun luin niin muistinkin että piti se aika kolinaa kylmänä kun talven jälkeen käynnistin,nyt kun aloin tarkempaa seurailemaan niin kyl mul siel joku kolisee,hiljenee kun lyö kahvan pohjaan! Tekee kylmänä tuopn,ei muuten.
Kolinaa ja kytkimen luistamista , alkoi esiintymään myös minun pyörässä viime kerralla pudasjärven testi päivillä 12000 tuhannen huollossa tänään kytkin auki ja kolme pulttia löysällä,yksi melkein irti!Elikkä kannattaa kuunnella tarkasti näitä ääniä ja pyörähän on vuosimallia -08 ???
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
maiksu75 kirjoitti:4000km ajettu K8 ja itseasiassa kun tämän ketjun luin niin muistinkin että piti se aika kolinaa kylmänä kun talven jälkeen käynnistin,nyt kun aloin tarkempaa seurailemaan niin kyl mul siel joku kolisee,hiljenee kun lyö kahvan pohjaan! Tekee kylmänä tuopn,ei muuten.
Kolinaa ja kytkimen luistamista , alkoi esiintymään myös minun pyörässä viime kerralla pudasjärven testi päivillä 12000 tuhannen huollossa tänään kytkin auki ja kolme pulttia löysällä,yksi melkein irti!Elikkä kannattaa kuunnella tarkasti näitä ääniä ja pyörähän on vuosimallia -08 ???
Hmmm... onks muilla kuin majuriTK:lla omakohtaisia kokemuksia tästä kyykkä hommasta ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos