Saiskohan järjestäjiä muuttamaan tuota matkaa esim. 1800 + 900m niin ei tulis vahinkoja "nopeille" pyörille...
Ja nyt en tarkota omaa vessaa, vaan niitä jotka menee oikeasti kovaa...
Tuolta löytyis lisäjarrutusmatkaa vielä lähelle 200 m, mutta ton loppupätkän alussa on hornettien hätäpysäytysverkko maata vasten. Sitä järjestäjät tuskin rupeavat irrottamaan tai saavat edes lupaa irrottaa. Viime vuonna jouduin ajamaan sen yli märissä olosuhteissa vauhdilla 80-100 km/h. Verkon runkorakenteiden osuessa pyöriin tuntui aika ikävältä mutta pystyssä pysyttiin. Toivottavasti saavat tota jarrutusmatkaa
lisättyä jottei moottoripyörät joudu tuonne verkolle asti.
...tuostahan joku (ei-busanisti) saa ahistusta, kun kiihytysmatka vastaavasti lyhenee ja toive että lievä myötämaa ja -tuuli vois auttaa oman kulkuvälinhen yli 200km/h vauhteihin... :p
320km/h ja kyllä siellä sai ihan reilusti jarrua pidellä. tosin mulla oli varaa alkaa jarruttamaan jo ennen tutkaa kun meni rajottajaa vasten. siellä oli muutama sata metri ennen maalia niin vielä melkonen alamäki jonka jälkeen ei monikaan pyörä enään kiihtyny vaan sai siinä parhaan nopeuden, ja tutkaanhan jää huippunopeus ylös.
Eikös tuo viimeeks ollu lyhyempi matka ? Ainakin joku bongas kenttätiedoista että kiitorata ei oo noin pitkä. Vauhtia sai tietty lähestymistien mutkat kanttaillen, hieman hankalaa madalletulla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Sopivasti sattuu ensimmäiselle kesälomaviikolle, ja paikkakin on suht kätevä, eli tulee varmaan muljahdettua paikalle.
Olisi mukava saada vähän vinkkiä että miten saisi mahdollisimman hyvän tuloksen. Ensimmäinen askel on toki TRE:n asentaminen... putkiremppa jää varmaan ensi kesälle, joten tulee testattua vakio-K8:n kulku. Mutta itse kiihdytykseen, ja toki myös pysähtymiseen otetaan siis ohjeita vastaan. Täällä kuitenkin löytyy sen verran kovia menijöitä, että varmasti on hyviä ohjeita Jos vaan viitsitte heittää helmiä sioille