Vapaa ei loydy paikallaan seisten
Tanaan kun olin ajelemassa en saanut millaan vaihde vapaalle kun seisoin paikallaan valoissa.Huomasin sitten etta nesteet oli tosi vahissa,bensaasemalla kun olin niin ostin nesteet sielta ja lisattyani ne kytkin toimi vahan paremmin mutta vapaa loytyy vaan kun pyora ns rullaa, esim 2 vaihteesta vapaalle.Voisko olla etta jarjestelmassa on ilmaa kun naytti silta etta olis voinut imaistakkin kun pinta oli todella alhaalla.Muuten kylla tuntuu taysin normaalilta toi kytkin,ei edes pahemmin haukkaa,mita tassa on monella ollut ongelmana.Entas jos pyoralla on ajettu 57 tkm eika kytkimelle ole tehty mitaan niin olisko jo aika vaihtaa levyt ym.Muistan kylla lukeneeni etta jossain Busassa on ollut ongelmia loytaa vapaa paikallaan.Mulla -03 malli.Ja jos talla foorumilla loytyy joku joka on tarpeeksi osaava kykimen vaihtohommiin niin maksan kernaasti vaivasta,max 100 km Vihdista .Siina vois jopa tyhma meikalainenkin jotain oppii.Yhteytta voi ottaa myos luurilla.Rafu 0468485492.
Jep.Uskon kylla enemman siihen etta on ilmaa vaarassa paikassa kuin m-oljyyn koska juuri RMHeinon toimesta vaihdettu .Kytkin ei vaan nayta irroittavan tarpeeksi.|Mutta sen nakee jos vaikka huomenna kerkiais ilmata kykimen.Kiitos neuvoista.!Ksthb kirjoitti:Toi on tyypillinen tilanne mikä iskee busaan joskus.
Työsylinterissä on vain hiukan ilmaa, pari ilmaus liikettä niin taas pelittää, näin uskoisin.
Yksin ei oo hyva olla,varsinkaan silloin kun ei mitaan tieda.

Minulla oli kytkinkahvassa oleva messinkiholkki johon se sylinteristä tuleva "tikku" kahvassa ottaa kulunu puhki jolloin kytkimen liikerata oli pienempi. Alkoi irrottaa paremmin kun sen vaihtoi uuteen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Minulla oli kytkinkahvassa oleva messinkiholkki johon se sylinteristä tuleva "tikku" kahvassa ottaa kulunu puhki jolloin kytkimen liikerata oli pienempi. Alkoi irrottaa paremmin kun sen vaihtoi uuteen.
Kiitos!Taas uutta nakemysta asiaan,taytyy sekin tsekata.Enpas olis totakaan itse keksinyt.Hyva hyva! parempi kuin

Edited By bombertore on 1239047120
no jos on just vaihdettu ni voi syynä hyvinkin olla oljy.bombertore kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Toi on tyypillinen tilanne mikä iskee busaan joskus.
Työsylinterissä on vain hiukan ilmaa, pari ilmaus liikettä niin taas pelittää, näin uskoisin.
Jep.Uskon kylla enemman siihen etta on ilmaa vaarassa paikassa kuin m-oljyyn koska juuri RMHeinon toimesta vaihdettu .Kytkin ei vaan nayta irroittavan tarpeeksi.|Mutta sen nakee jos vaikka huomenna kerkiais ilmata kykimen.Kiitos neuvoista.!
Yksin ei oo hyva olla,varsinkaan silloin kun ei mitaan tieda.
mä ainakin oon huomannu eroja siinä mitä öljyä käyttää
Yks vanhoista konsteista on liikuttaa pyörää paikallaan. Sitä tulee käytettyä joskus kun ei vaihteita meinaa saada pykälään.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
No niin.Tanaan ilmasin kykimen,ja AVOT ,sehan toimii paremmin kuin uusi.Vapaa loytyy aivan paikallaan seisten ,ja todella pehmeasti,sama sitten onko 1 tai 2 vaihde.Ilmasin kolme (3) taytta sailiota ja letkusta tuli ensin sellainen 10 cm pitka*ilmakupla* ja sitten viela useampi pienempia.Eli Jamppa oli oikeassa,helppo nakki.Kiitos kaikille vinkeista.Ksthb kirjoitti:Toi on tyypillinen tilanne mikä iskee busaan joskus.
Työsylinterissä on vain hiukan ilmaa, pari ilmaus liikettä niin taas pelittää, näin uskoisin.

Vaikka saitkin jo homman kuntoon, niin kerron tulevan varalle. Muutamassa pyörässä (myös Busassa) on kytkin alkanut takkuileen kun työsylinteri alkaa olemaan riittävän likanen. Tekee ihmeitä kytkimen toiminnalle, kun ottaa ja purkaa työsylinterin, puhdistelee sen (ehkä myös uudet tiivisteet samalla, jos on huonot) ja kasaa silikonirasvan kera. Sitten vaan tuoreet nesteet sisään ja ilmaamaan.
Busan ja Banditin kytkimet laitettiin tänä talvena huippuiskuun tolla tekniikalla.
Busan ja Banditin kytkimet laitettiin tänä talvena huippuiskuun tolla tekniikalla.
JuhaA kirjoitti:Vaikka saitkin jo homman kuntoon, niin kerron tulevan varalle. Muutamassa pyörässä (myös Busassa) on kytkin alkanut takkuileen kun työsylinteri alkaa olemaan riittävän likanen. Tekee ihmeitä kytkimen toiminnalle, kun ottaa ja purkaa työsylinterin, puhdistelee sen (ehkä myös uudet tiivisteet samalla, jos on huonot) ja kasaa silikonirasvan kera. Sitten vaan tuoreet nesteet sisään ja ilmaamaan.
Busan ja Banditin kytkimet laitettiin tänä talvena huippuiskuun tolla tekniikalla.

