Gipro - En meinaa vörkkiä
Totahan ei tarvitse ohjelmoida erikseen kiinni vaan ja ajoon..
tosta on jo juttua jokunen sivu
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3738
tosta on jo juttua jokunen sivu
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3738
busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.
Edited By Martta on 1239653218
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Martta kirjoitti:busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.
ecu-shifter tosiaan tarvitsee ton vastuksen. Sen kytkeminen on oikeasti pikku juttu joten ei kannata shifteriä myyntiin laittaa. Ja vastuskaan ei maksa kuin jonkun sentin..
Juu, niin kuulemma on n.15min menee kun tekasee.busajasa kirjoitti:Martta kirjoitti:busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.
ecu-shifter tosiaan tarvitsee ton vastuksen. Sen kytkeminen on oikeasti pikku juttu joten ei kannata shifteriä myyntiin laittaa. Ja vastuskaan ei maksa kuin jonkun sentin..
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Artsu78 kirjoitti:Juu. Tarvii irrotella koko motukka ja lähettää takas. Soitin toimittajalle ja sano laittavansa uuden tulemaan...:p
Noissa oli jonkun verran viallisia yksilöitä viime vuonna kun niitä porukka osteli.
Varmistukseksi että olethan kytkenyt Gipron niihin tankin alla alempana oleviin valkoisiin liittimiin? Siellä on ylempänä myös toiset mustat mihin laite menee, mutta ei toimi niissä.
Ja kytkentä siten että ensin liittimet, sitten akunjohto.
Näin gen1 busassa, joku uudempaan asentanut kertokoon jos joku asia menee erilailla.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
TJJ kirjoitti:busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?
Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
Juu toimii - 6 joskus tullee 0:n kautta mutta kyllä se hitaasti 6:n tunnistaa. Eilen mm ~200Km dataloggerin kanssa ja hienosti vaihtui vaihteet Giprossa Shiferi vaihdoista huolimatta
Gipro kytketään suoraan sinne GPS sensorin liittimiin - eli ei tartte mitään muuta kuin liittimet paikalleen ja akulta (sulakkeen kautta) jännite (+). Ecu-Shiferin vastus/GP Cordona suoraan GPS:n johtoihin - on se kytkäri siihenkin jossain täällä foorumilla.. kaivan jos ehdin..
Edited By busajasa on 1240841526
Niin, siis gipro on paikallaan, samoin sifteri. Mutta sifteri on nyt pc:n kautta. Jos siitä pc:stä pyrkii eroon tässä lähiaikoina, niin pitäs vain siihen jonku ohjeen (tai kuva valmiista kytkennästä tms) saada. Eli mikä sifterin piuha kiinni ja mihin ja mikä vastus mihin väliin?busajasa kirjoitti:TJJ kirjoitti:busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?
Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
Juu toimii - 6 joskus tullee 0:n kautta mutta kyllä se hitaasti 6:n tunnistaa. Eilen mm ~200Km dataloggerin kanssa ja hienosti vaihtui vaihteet Giprossa Shiferi vaihdoista huolimatta
Gipro kytketään suoraan sinne GPS sensorin liittimiin - eli ei tartte mitään muuta kuin liittimet paikalleen ja akulta (sulakkeen kautta) jännite (+). Ecu-Shiferin vastus/GP Cordona suoraan GPS:n johtoihin - on se kytkäri siihenkin jossain täällä foorumilla.. kaivan jos ehdin..
Onko noita ecueditorin vaatimia piuhoja muuten joku vielä tehtaillut tai kellään ylimääräisenä?