Gipro - En meinaa vörkkiä

65-1204783995

Viesti Kirjoittaja 65-1204783995 »

Terve. Ostin tuon gipron. oikea mallinen pitäs olla mutta ei meinaa ruveta toimimaan.. en saa ohjelmoitua kun kolmoseen asti.... Onko kellään hyviä vinkkeä... :1087

ohjeet on selkeät ja suomeksi mutta en näköjään tajua.....
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Totahan ei tarvitse ohjelmoida erikseen kiinni vaan ja ajoon..

tosta on jo juttua jokunen sivu

http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3738
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.

Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.

Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.

Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.




Edited By Martta on 1239653218
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Martta kirjoitti:
busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.

Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.

Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.

ecu-shifter tosiaan tarvitsee ton vastuksen. Sen kytkeminen on oikeasti pikku juttu joten ei kannata shifteriä myyntiin laittaa. Ja vastuskaan ei maksa kuin jonkun sentin..
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

busajasa kirjoitti:
Martta kirjoitti:
busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.

Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.

Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.

ecu-shifter tosiaan tarvitsee ton vastuksen. Sen kytkeminen on oikeasti pikku juttu joten ei kannata shifteriä myyntiin laittaa. Ja vastuskaan ei maksa kuin jonkun sentin..
Juu, niin kuulemma on n.15min menee kun tekasee.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
65-1204783995

Viesti Kirjoittaja 65-1204783995 »

Juu. Tarvii irrotella koko motukka ja lähettää takas. Soitin toimittajalle ja sano laittavansa uuden tulemaan...:p
Avatar
Quadron
Viestit: 366
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Quadron »

Artsu78 kirjoitti:Juu. Tarvii irrotella koko motukka ja lähettää takas. Soitin toimittajalle ja sano laittavansa uuden tulemaan...:p

Noissa oli jonkun verran viallisia yksilöitä viime vuonna kun niitä porukka osteli.

Varmistukseksi että olethan kytkenyt Gipron niihin tankin alla alempana oleviin valkoisiin liittimiin? Siellä on ylempänä myös toiset mustat mihin laite menee, mutta ei toimi niissä.

Ja kytkentä siten että ensin liittimet, sitten akunjohto.

Näin gen1 busassa, joku uudempaan asentanut kertokoon jos joku asia menee erilailla.
Avatar
timppa72
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Syys 2008, 13:23
Paikkakunta: kannus

Viesti Kirjoittaja timppa72 »

ite laitoin k3 just samalla lailla.ja pelittää hyvin.
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

timppa72 kirjoitti:ite laitoin k3 just samalla lailla.ja pelittää hyvin.
eikä pelitä, myy mulle se :oho:
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
timppa72
Viestit: 70
Liittynyt: 14 Syys 2008, 13:23
Paikkakunta: kannus

Viesti Kirjoittaja timppa72 »

ei pysty.tarvii ite :D .myy sä mulle kirkkaat vilkut ja speedohealer.
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

timppa72 kirjoitti:ei pysty.tarvii ite :D .myy sä mulle kirkkaat vilkut ja speedohealer.
ei löyvy :(
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?

Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

TJJ kirjoitti:
busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.

Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?

Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?

Juu toimii - 6 joskus tullee 0:n kautta mutta kyllä se hitaasti 6:n tunnistaa. Eilen mm ~200Km dataloggerin kanssa ja hienosti vaihtui vaihteet Giprossa Shiferi vaihdoista huolimatta :D

Gipro kytketään suoraan sinne GPS sensorin liittimiin - eli ei tartte mitään muuta kuin liittimet paikalleen ja akulta (sulakkeen kautta) jännite (+). Ecu-Shiferin vastus/GP Cordona suoraan GPS:n johtoihin - on se kytkäri siihenkin jossain täällä foorumilla.. kaivan jos ehdin..




Edited By busajasa on 1240841526
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

busajasa kirjoitti:
TJJ kirjoitti:
busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.

Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?

Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?

Juu toimii - 6 joskus tullee 0:n kautta mutta kyllä se hitaasti 6:n tunnistaa. Eilen mm ~200Km dataloggerin kanssa ja hienosti vaihtui vaihteet Giprossa Shiferi vaihdoista huolimatta :D

Gipro kytketään suoraan sinne GPS sensorin liittimiin - eli ei tartte mitään muuta kuin liittimet paikalleen ja akulta (sulakkeen kautta) jännite (+). Ecu-Shiferin vastus/GP Cordona suoraan GPS:n johtoihin - on se kytkäri siihenkin jossain täällä foorumilla.. kaivan jos ehdin..
Niin, siis gipro on paikallaan, samoin sifteri. Mutta sifteri on nyt pc:n kautta. Jos siitä pc:stä pyrkii eroon tässä lähiaikoina, niin pitäs vain siihen jonku ohjeen (tai kuva valmiista kytkennästä tms) saada. Eli mikä sifterin piuha kiinni ja mihin ja mikä vastus mihin väliin?

Onko noita ecueditorin vaatimia piuhoja muuten joku vielä tehtaillut tai kellään ylimääräisenä?
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin