Erikoinen juttu..
Pitäs nähdä myös männät ???
Hmm.. mieleen tuli juttu, huonosti lämmitetty moottori (lue kylmä) ja heti startista täysveto päälle. Seuraus- mäntä laajenee nopeesti ja ryhmä ei ehdi ns. mukaan niin tollasta jäklee vois syntyä ohkaseksi poratun ryhmän kans....
Hmm.. jos männän helmoissa kuluma jälkiä niin sanoisin käyttö virheeks...
Gen2 1441 rakentajille - Mahdollinen ongelmakohta ?
Samanlainen ongelma aikanaan GSXR 1100 wesikoneessa, kun se putkitettiin 1194 kokoon. Sylinterit halkesi samoin. Moottorikoneistamo teki putkituksen uudestaan ja sen jälkeen alkoi putket valahtamaan paikoiltaan. Lopuksi kun putket saatiin kestämään, alkoi liian ohkanen sylinteriputki elämään lämmön vaikutuksesta mikä taas johti siihen että puurot ja vellit sekaisin. Ihan hirveää taisteluahan se oli. Ja mainittakoon että muillakin jotka putkitti kyseisen pyörän samaan kokoon oli ihan samanlaiset ongelmat.
Toivotaan kuitenkin ettei kysessä ole sama ongelma ja että porukka saa koneet pysymään nipussa. Mulle henkilökohtaisesti se kuitenkin oli sellainen kokemus, että olen pyrkinyt tästä syystä välttämään kokonaan liian suuret putkitukset.
Kommenttini mille suuremmin kannata antaa painoarvoa
Toivotaan kuitenkin ettei kysessä ole sama ongelma ja että porukka saa koneet pysymään nipussa. Mulle henkilökohtaisesti se kuitenkin oli sellainen kokemus, että olen pyrkinyt tästä syystä välttämään kokonaan liian suuret putkitukset.
Kommenttini mille suuremmin kannata antaa painoarvoa
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
PetriK kirjoitti:Joo - jos gen1 ryhmä sopii heittämällä ostan heti sellaisen jos jollain on tarjota kohtuuhintaan. Ei haittaa vaikka on vähän kulunut tai naarmuinen koska menee poraukseen.
gen1 ryhmä loytyy-ei myytävänä mutta voin vaihtaa gen2 ryhmään.
saako brockilta suosituksen käyttää porattuja gen2ryhmiä vai olla käyttämättä?
vastaus saatu: ai vutunt pee tuu vöriit öpautit
Edited By akseli on 1239902616