Sory Sepe, kun vein kannun sun nenänedestä. Yoshimura TRSSepe kirjoitti:Mikäs putki Eepillä Busassa oli? Kaikkea ei voi muistaa....
Putkea putken tilalle - Auttakkee
Kujo kirjoitti:Eli ajattelin viedä penkkiin vasta sitten kun kaikki mahdollinen tehty, eli nyt vois kohta olla aika, jos ei nyt taas joku keksi jotain mitä pitää värkätä.
Mulla olis kyllä yks idea...
juu tuo taitaa olla sitten se päivitys 2.0 eli fööni versio, nyt ollaan vasta versiossa 1.4... Ja jos ois päivittänyt tuohon versioon niin ois varmaan kannattanut jättää väliin noi muut ja valita suoraan toi pro mallin päivitys
Kannu on komea.Ei ole säädetty missään paikalla on ems mutta en ole löytäny mitään hyvää mappiabujahasa kirjoitti:Ansaitusti veit. Olis tuon eron luullut olevan isompikin. Missä sulla se on säädetty?
Ei tuolla Devilin putkella pitäis saada samanlaisia huipputehoja kuin Yoshilla ja Ackralla tai yleensä 4-2-1 putkilla.
Tuliko hieno kannu?
Nonniin käytiin eilen kemissä Jarim kanssa penkittämässä ja säätämässä bussit. Mun bussista irtosi 153hp /127N ja Jarim 151hp. Seokset saatiin suht kohdilleen ja bussi toimii loistavasti!
Vääntökäyrä oli lähes identtinen Jarim käyrän kannsa, paitsi mulla oli alavääntöä hieman enemmän. Teoreettista huippunopeutta penkki näytti mulle 306 ja Jarim:lle 310. Suosittelivat ilmanputsarikotelon modausta, mikäli haluaa vielä muutaman hevosen lisää
Vertailukohtana voi keulia, että samaan aikaan penkitettiin 12R -00 vakio josta lähti vaivaiset 139hp :p ja vääntöa 117N tosi epätasaisella vääntökäyrällä ja R1 -03 yoshimuran sliparilla 130hp.
Hevoset pitäisi olla lähes aitoja?.. kertoivat, että olivat Bomber weekend:ssä vertailun vuoksi verranneet omia tuloksia viaberin penkin tuloksiin. Vakio busa heillä 143 oli viaberin penkissä 175.. Iso on ero ??? Kummatkin takarengastehoja. Ottaa nyt selvää mikä on todellinen ja oikea, mutta uskon kuiteskin enemmän tuohon kemin penkkiin
Kaikin puolin olen putkistoon (Micron) tyytyväinen, äänet on pienillä kierokksilla tosi julmat ja käskiessä Tosi RAAKA :laugh:
Muutama kuva projektista ja käppyrästä:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/micron
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/hayabusa/teho_vaanto
Vääntökäyrä oli lähes identtinen Jarim käyrän kannsa, paitsi mulla oli alavääntöä hieman enemmän. Teoreettista huippunopeutta penkki näytti mulle 306 ja Jarim:lle 310. Suosittelivat ilmanputsarikotelon modausta, mikäli haluaa vielä muutaman hevosen lisää
Vertailukohtana voi keulia, että samaan aikaan penkitettiin 12R -00 vakio josta lähti vaivaiset 139hp :p ja vääntöa 117N tosi epätasaisella vääntökäyrällä ja R1 -03 yoshimuran sliparilla 130hp.
Hevoset pitäisi olla lähes aitoja?.. kertoivat, että olivat Bomber weekend:ssä vertailun vuoksi verranneet omia tuloksia viaberin penkin tuloksiin. Vakio busa heillä 143 oli viaberin penkissä 175.. Iso on ero ??? Kummatkin takarengastehoja. Ottaa nyt selvää mikä on todellinen ja oikea, mutta uskon kuiteskin enemmän tuohon kemin penkkiin
Kaikin puolin olen putkistoon (Micron) tyytyväinen, äänet on pienillä kierokksilla tosi julmat ja käskiessä Tosi RAAKA :laugh:
Muutama kuva projektista ja käppyrästä:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/micron
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/hayabusa/teho_vaanto
Tase1 kirjoitti:Nonniin käytiin eilen kemissä Jarim kanssa penkittämässä ja säätämässä bussit. Mun bussista irtosi 153hp /127N ja Jarim 151hp. Seokset saatiin suht kohdilleen ja bussi toimii loistavasti!
Vääntökäyrä oli lähes identtinen Jarim käyrän kannsa, paitsi mulla oli alavääntöä hieman enemmän. Teoreettista huippunopeutta penkki näytti mulle 306 ja Jarim:lle 310. Suosittelivat ilmanputsarikotelon modausta, mikäli haluaa vielä muutaman hevosen lisää
Vertailukohtana voi keulia, että samaan aikaan penkitettiin 12R -00 vakio josta lähti vaivaiset 139hp :p ja vääntöa 117N tosi epätasaisella vääntökäyrällä ja R1 -03 yoshimuran sliparilla 130hp.
Hevoset pitäisi olla lähes aitoja?.. kertoivat, että olivat Bomber weekend:ssä vertailun vuoksi verranneet omia tuloksia viaberin penkin tuloksiin. Vakio busa heillä 143 oli viaberin penkissä 175.. Iso on ero. Kummatkin takarengastehoja. Ottaa nyt selvää mikä on todellinen ja oikea, mutta uskon kuiteskin enemmän tuohon kemin penkkiin.
Kaikin puolin olen putkistoon (Micron) tyytyväinen, äänet on pienillä kierokksilla tosi julmat ja käskiessä Tosi RAAKA :laugh:
Muutama kuva projektista ja käppyrästä:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/micron
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/hayabusa/teho_vaanto
Hieno on Micronin putki!
Isot oli erot kuulemma penkkien välillä Bomber weekendissä! Mulla oli tosiaan tuossa Kemin penkissä 158hp. Tuo sama kaveri joka kuvissa heilu oli mittaamassa. Onneksi on videolla tuo mittaus, voi jälkeen päin kuunnella kommentteja! (Oi, Oi! Nyt on Busassa löylyä!) No kommentit lämmitti enemmän kuin mittaustulos. Ei kuulemma ollet ennen mitanneet tuplaputkilla noin paljoa. Eli ei pitäis olla karstaa, mut mitäs sitä sinne keräileen.... :p
Tulikos Eepille jotain kommenteja penkistä?
Vertailuksi samoilla vireillä ilman mitään muutoksia MR-Powerin penkissä oli viime kesänä 166hp. Tosin kilsoja oli silloin n.12tkm vähemmän.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Penkeissä on eroja, mutta ei niiden nyt ihan noin isoja pitäisi olla. :p
Vielä olisi kiva nähdä A/F-käyrä, noiden teho/vääntö -käyrien lisäksi. Onko se Kemin penkki tosiaankin varustettu vain yhdellä pöytätuulettimella? ???
Paljonko Kemissä veloittavat säädöstä?
Vielä olisi kiva nähdä A/F-käyrä, noiden teho/vääntö -käyrien lisäksi. Onko se Kemin penkki tosiaankin varustettu vain yhdellä pöytätuulettimella? ???
Paljonko Kemissä veloittavat säädöstä?
Tuolla pyörän toisella puolella on sellainen iso puhallin, ei vaan näy kuvassa. Hintaa säädölle tuli mulla 70 eur.
Niin ja lambda-arvot mitattiin erikseen, 1/3 kaasulla, 2/3 kaasulla ja täyskiihdytyksessä. Ne näkyi näytöllä, kai ne paperillekin saa jos haluaa.
Niin ja lambda-arvot mitattiin erikseen, 1/3 kaasulla, 2/3 kaasulla ja täyskiihdytyksessä. Ne näkyi näytöllä, kai ne paperillekin saa jos haluaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jep!Fastm8 kirjoitti:jarim kirjoitti:Niin ja lambda-arvot mitattiin erikseen, 1/3 kaasulla, 2/3 kaasulla ja täyskiihdytyksessä. Ne näkyi näytöllä, kai ne paperillekin saa jos haluaa.
Säätö tehtii siis Busan omaa boxia säätämällä. ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tilasin hetki sitten Englannista uudet pöntöt mallia Viper Carbon oval race cans eli hiilikuitupöntöt. Eivät ainakaan olleet hinnalla pilatut, yhteishinnaksi kahden pöntön ja baffle kitin (irroitettava äänenvaimennushärpätin) osalta rahteineen tuli tämän hetken punnan kurssin mukaan n.458 euroa. Saas nähdä mitä tuolla rahalla saa....parin viikon päästä. ???
Laitetaan nyt tähän kohtaa vaikka tälläinen kattava putkistolinkki (suoraan saksata):
Auspuff (pakoputkistot)
Endtöpfe (pöntöt)
ART http://www.artexhausts.com/
ANR http://www.anrperformance.co.uk/
Arrow http://www.arrow.it/
Barracuda http://speedpro.de/
BOS @ http://www.bos-exhausts.com/
BSM @ http://www.bsm-auspuff.de/
Cobra http://speedpro.de/
Eagle @(?) http://speedpro.de/
G&G http://www.cs.to.it/
Hurric @ http://www.ambi-bike.de/
Kerker http://www.supertrappind.com/
Laser @ http://www.laser-jama.nl/
Roo Racing http://www.rooracing.com/
G-Force http://www.gforceexhausts.co.uk/
Gianelli http://www.giannelli.com/
G.P.R. @ http://www.gpr.it
Ixil @ http://www.ixil.com/
Jardine http://www.jardineproducts.com/
Leo Vince @ http://www.leovince.com/
Madaz http://www.madaz.com.au/
MIG http://www.mig.fr/
Shark @ http://www.shark-auspuff.de/
Ninja http://www.ninja.tm.fr/
Quill http://www.jbracing.co.uk/
Sebring @ http://www.sebring.at/
Sidekick http://www.sidekick-performance.nl/
Scorpion @ http://www.scorpion-exhausts.com/
Staintune http://www.motorsports-network.com/
Thunder http://www.thundercompetition.com/
Vance&Hines @ http://www.vanceandhines.com/
Wileyco http://www.wileyco-racing.com/
Wolf Racing @(?) http://www.wolfracing.co.uk/
Axcial-Sport http://www.axcial-sport.com
Komplettanlagen (koko putkistot)
Arata http://www.arata-ex.com/
HMF http://www.hmfengineering.com/
MAB http://www.mab-power.de/
M4 http://m4exhaust.com/
Sato http://www.satoracing.com/
Ti-Force http://www.tiforce.com/
Sudco http://www.sudco.com/
Tsukigi Racing http://www.tsukigi.co.jp/
Indigosports http://www.indigosports.com
Endtöpfe und Komplettanlagen (pöntöt ja koko sys.)
Akrapovic http://www.akrapovic-ai.si/
Blueflame http://blueflameperformance.com/
D&D http://danddexhaust.com/
Devil @ http://www.devil.fr/
Hindle http://www.hindle.com
K-Factory http://www.k-factory.com/
Micron http://www.micron-exhaust.com
Motad http://www.motad.co.uk/
Muzzy http://www.muzzys.com/
Over Racing http://www.over.co.jp/
SR-Racing @ http://www.sr-racing.de/
Two Brothers http://www.twobros.com/
Yamamoto http://www.yamamoto-eng.co.jp/
Yoshimura http://www.yoshimura-rd.com/
Yoshimura Japan http://www.netmove.co.jp/yoshimura/
Venom http://www.venomexhausts.com/
Stampeeders @ (!!) http://www.stampeeders.com/
@ auf Endtöpfe bezogen
Auf Anfrage (putkisto pajat)
Fuel http://www.fuel-silencers.co.uk/
Gazelle http://www.gazbike.demon.co.uk/
Marving http://www.marving.com/
Neptune http://www.neptunemufflers.co.nz/
Omrae http://www.omrae.com.au/
Phoenix http://www.phoenix-motorrad.de
Pipemasters http://www.pipemasters.net/
Redline / Wunoff http://www.redlinewunoff.co.uk/
Auspuff (pakoputkistot)
Endtöpfe (pöntöt)
ART http://www.artexhausts.com/
ANR http://www.anrperformance.co.uk/
Arrow http://www.arrow.it/
Barracuda http://speedpro.de/
BOS @ http://www.bos-exhausts.com/
BSM @ http://www.bsm-auspuff.de/
Cobra http://speedpro.de/
Eagle @(?) http://speedpro.de/
G&G http://www.cs.to.it/
Hurric @ http://www.ambi-bike.de/
Kerker http://www.supertrappind.com/
Laser @ http://www.laser-jama.nl/
Roo Racing http://www.rooracing.com/
G-Force http://www.gforceexhausts.co.uk/
Gianelli http://www.giannelli.com/
G.P.R. @ http://www.gpr.it
Ixil @ http://www.ixil.com/
Jardine http://www.jardineproducts.com/
Leo Vince @ http://www.leovince.com/
Madaz http://www.madaz.com.au/
MIG http://www.mig.fr/
Shark @ http://www.shark-auspuff.de/
Ninja http://www.ninja.tm.fr/
Quill http://www.jbracing.co.uk/
Sebring @ http://www.sebring.at/
Sidekick http://www.sidekick-performance.nl/
Scorpion @ http://www.scorpion-exhausts.com/
Staintune http://www.motorsports-network.com/
Thunder http://www.thundercompetition.com/
Vance&Hines @ http://www.vanceandhines.com/
Wileyco http://www.wileyco-racing.com/
Wolf Racing @(?) http://www.wolfracing.co.uk/
Axcial-Sport http://www.axcial-sport.com
Komplettanlagen (koko putkistot)
Arata http://www.arata-ex.com/
HMF http://www.hmfengineering.com/
MAB http://www.mab-power.de/
M4 http://m4exhaust.com/
Sato http://www.satoracing.com/
Ti-Force http://www.tiforce.com/
Sudco http://www.sudco.com/
Tsukigi Racing http://www.tsukigi.co.jp/
Indigosports http://www.indigosports.com
Endtöpfe und Komplettanlagen (pöntöt ja koko sys.)
Akrapovic http://www.akrapovic-ai.si/
Blueflame http://blueflameperformance.com/
D&D http://danddexhaust.com/
Devil @ http://www.devil.fr/
Hindle http://www.hindle.com
K-Factory http://www.k-factory.com/
Micron http://www.micron-exhaust.com
Motad http://www.motad.co.uk/
Muzzy http://www.muzzys.com/
Over Racing http://www.over.co.jp/
SR-Racing @ http://www.sr-racing.de/
Two Brothers http://www.twobros.com/
Yamamoto http://www.yamamoto-eng.co.jp/
Yoshimura http://www.yoshimura-rd.com/
Yoshimura Japan http://www.netmove.co.jp/yoshimura/
Venom http://www.venomexhausts.com/
Stampeeders @ (!!) http://www.stampeeders.com/
@ auf Endtöpfe bezogen
Auf Anfrage (putkisto pajat)
Fuel http://www.fuel-silencers.co.uk/
Gazelle http://www.gazbike.demon.co.uk/
Marving http://www.marving.com/
Neptune http://www.neptunemufflers.co.nz/
Omrae http://www.omrae.com.au/
Phoenix http://www.phoenix-motorrad.de
Pipemasters http://www.pipemasters.net/
Redline / Wunoff http://www.redlinewunoff.co.uk/
Tilasin hetki sitten Englannista uudet pöntöt mallia Viper Carbon oval race cans eli hiilikuitupöntöt. Eivät ainakaan olleet hinnalla pilatut, yhteishinnaksi kahden pöntön ja baffle kitin (irroitettava äänenvaimennushärpätin) osalta rahteineen tuli tämän hetken punnan kurssin mukaan n.458 euroa. Saas nähdä mitä tuolla rahalla saa....parin viikon päästä. ???
No niin, sain putket tänään ja tässä on lopputulos. Mielestäni hyvännäköiset putket ja äänet ovat sopivan miehekkään, muhkean ja samalla pehmeän? oloiset, eivät liian kovat. Kovilla kierroksilla ulvoo mukavasti. Ensi tiistaina vien kullan säätöön Erkka Korpiaho racingiin.
No niin, sain putket tänään ja tässä on lopputulos. Mielestäni hyvännäköiset putket ja äänet ovat sopivan miehekkään, muhkean ja samalla pehmeän? oloiset, eivät liian kovat. Kovilla kierroksilla ulvoo mukavasti. Ensi tiistaina vien kullan säätöön Erkka Korpiaho racingiin.
No niin! Nyt on käyty Erkka Korpiaho Racing Oy:ssä penkissä säädättämässä oma kulta ja takarenkaalta mitattiin tehoja 162,3 hp ja vääntöä 139,6 Nm. Tehokäyrä nousee kauniin tasaisesti 3500 kierroksen 60 hp:sta aina 9600 kierroksen
162,3 hp:iin, jonka jälkeen se laskeen hiljalleen 145 hp:iin 11009 kierroksella. Mitään hirvittävää piikkiä ei käyrässä ole. Vääntökäyrä näyttää 3000 kierroksen kohdalla 123 Nm, nousten tasaisesti 139,6 Nm:iin 6600 kierroksen kohdalla.
162,3 hp:iin, jonka jälkeen se laskeen hiljalleen 145 hp:iin 11009 kierroksella. Mitään hirvittävää piikkiä ei käyrässä ole. Vääntökäyrä näyttää 3000 kierroksen kohdalla 123 Nm, nousten tasaisesti 139,6 Nm:iin 6600 kierroksen kohdalla.
Asiaan mitenkään liittymättä tuli tuosta sun pyörästä mieleen että Saksassa näin täysin vastaavalla värityksellä ('04 siis) olevan musta/harmaan Busan, tuo violetti oli siis tummanharmaata. Näytti ainakin minun silmään tosi nätiltä. Harmi ettei kuulu Suomen tuontiohjelmaan, päivitys pitänee siis jälleen etsiä tuolta Saksan maalta.
Kuva
Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport