Tuunaukset - Ovatko muutkin jo ehtineet?
Jep eli tähän voitaisiin laittaa mitä virityksiä olette duunanneet omiin kingeihinne.
Itse "tuhosin"/tuunasin omaani seuraavat 1 km ajettuna:
-Ermax takavalo, maalattu pyörän väreihin
-Micron slipari täksi vuodeksi, oikein street legal??
-Uudet takavilkut luonnollisesti
-Kilpiteline
-X-tre boksi
-Varoitustarrat pois koko pyörästä
Suunnitelmissa olisi hopeisten osien maalaus ja alakautta tuleva putkisto, mut luulen et ne on enstalven hommia. Mielipiteitä?
Itse "tuhosin"/tuunasin omaani seuraavat 1 km ajettuna:
-Ermax takavalo, maalattu pyörän väreihin
-Micron slipari täksi vuodeksi, oikein street legal??
-Uudet takavilkut luonnollisesti
-Kilpiteline
-X-tre boksi
-Varoitustarrat pois koko pyörästä
Suunnitelmissa olisi hopeisten osien maalaus ja alakautta tuleva putkisto, mut luulen et ne on enstalven hommia. Mielipiteitä?
BK on hankinta listalla, kunhan sopivan hintainen yksilö löytyy..
uudesta en raaski "omanlaista" ruveta tekemään..
Sivuputki piristää näköä mielestäni oleellisesti.
http://www.dragrace.fi/catalog/popup_image.php?pID=11530
Toi putki pitää aika kovaa mölyä, mutta löytyy siihen killerikin
http://www.dragrace.fi/catalog/popup_image.php?pID=11460
Mietin kovasti tuota putkea, mutta äänet alkoi hirvittämään. Muistaakseni 100db luokkaa. Ja 1350e varmoista sakoista tuntui liialta. Enskesäksi ajattelin samanlaisen systeemin rakentamista, mut katotaan mitä talven aikana tapahtuu.Ksthb kirjoitti:BK on hankinta listalla, kunhan sopivan hintainen yksilö löytyy..
Micronit pitää ihan kohtuu höpinää.
Vieläkin täytyy sanoa, et ehdottomasti tuntuu jännimmältä pyörältä mitä on ollu.makebusa kirjoitti:ei se bking niin paha vakio putkilla ole, kilpitellinkin vaihta ja jo riittää, tuolla esim. brocksin putkella kieltämättä on muikee ilmestys, seuraava pyörä on ehdottomasti b-kingi. uutta (-08) saa karvan alle 13teuron, joten vähän ajettua haetaan.
Entiset 2xR6, DukeII, z1000 -03, GSX-R750 -04....FZ1n, SV650 (varapyörä) ja nyt B-King...
Voimaa on niin paljon, et tuntuu siltä et hetkeks kun keskittyminen herpaantuis ni se ois heti lepikossa tai kuolema. Kova laite ehdottomasti, mutta kiva.
Tää menee niinku vanha viisaus tulen kanssa... Tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä.
Hei oliko putket vaikeet lyhentää?? Katsoin niitä kaverin kanssa ja ne näytti jotenkin hieman käyristyviltä, niin en sitten uskaltanu/jaksanu alkaa tuusailee.mihabu kirjoitti:Liityn kehujien joukkoon! Ehdottomasti hauskin ja rajuin mitä mulla on ollut(cbr 900 fighter, busa ja muutama enska).
Tuunaukset:
Micron putket(lyhennetty n.10 cm.)
Kilpiteline
Vilkut
Takavalo takakatteessa
Vanteissa teippejä
Commari
Osia maalattu korinväriin
Ja jotain muuta pientä
Ilmeisesti ei sitte ollu?
Kas joku on pistänyt kysymyksen mulle! Pitäis kai vierailla useemmin foorumilla!?eofkAnssi kirjoitti:mihabu kirjoitti:Liityn kehujien joukkoon! Ehdottomasti hauskin ja rajuin mitä mulla on ollut(cbr 900 fighter, busa ja muutama enska).
Tuunaukset:
Micron putket(lyhennetty n.10 cm.)
Kilpiteline
Vilkut
Takavalo takakatteessa
Vanteissa teippejä
Commari
Osia maalattu korinväriin
Ja jotain muuta pientä
Hei oliko putket vaikeet lyhentää?? Katsoin niitä kaverin kanssa ja ne näytti jotenkin hieman käyristyviltä, niin en sitten uskaltanu/jaksanu alkaa tuusailee.
Ilmeisesti ei sitte ollu?
Mutta Microneista: Itse vaimentajat on orkkis mittaiset mutta
putkisto on lyhennetty ennen vaimentajia eli siitä mistä se liitetään orkkis putkistoon on otettu n. 12 cm. pätkä pois ja hitsattu uusi liitos. Ei ole paha homma! Tietysti sitten vaimentajien kiinnitykset menevät uusiksi ja sisälokari vaatii muutoksen lyhennetyn putkiston takia!!!
Mites kingin kanssa on toimittu tuon lambda anturin kanssa oletteko poistanut kokonaan johdon boksilta, tehneet viriputkeen sille paikan, mahdollisen eliminaattorin(mikä lie?Mistä saa?) kytkeneet vai mitenkä tuon kanssa toimitaan. Ohjeita otetaan innolla vastaan! Busa puolelta tuota jo yritin kattella ja kaikkea edellä mainittuja konsteja tuntuivat käyttäneen.
Soita huomenna tohtorille
Se lähettää sulle postissa lääkettä..
(pieni muutaman euron palikka sinne johtosarjan liittimeen , joka menee lampdalle) eli lampda jää pois käytöstä...
Voi olla että "meidän" jampaltakin löytyis tämä eliminaattoripalikka.
tuolta topicista yhteystiedot.
Edited By Humppanisti on 1245007777
(pieni muutaman euron palikka sinne johtosarjan liittimeen , joka menee lampdalle) eli lampda jää pois käytöstä...
Edited By Humppanisti on 1245007777
- busapappa2
Humppanisti kirjoitti:Soita huomenna tohtorille
Multa jääpi 1 eliminaattori ylijäämäksi ( En tosin tiiä yhtään ees minkä näkönen vimpain se on ) , Siis jää JOS toi mun putkien ostaja ei sitä haluu ?? Tämä eliminator myös peräisin "tohtorilta".
edit. Eipäs jääkkään ylimääräsex, eli jääpi omaan mopoon TOISTAISEKSI ! :1087
Edited By busapappa2 on 1245099211
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT