tehot.........on.........ko - penkitystä
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Hayabusa K8, Yoshimuran tehoputki, yms. pientä.
311Hp/300Nm renkaalta, Vittaniemen penkissä. n.1bar ramair...
renkaalta
laskennallinen koneteho/-vääntö
Edited By BussiJussi on 1237290580
311Hp/300Nm renkaalta, Vittaniemen penkissä. n.1bar ramair...
renkaalta
laskennallinen koneteho/-vääntö
Edited By BussiJussi on 1237290580
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
no niin nyt jussilla mutkat kohdillaan vaan...eikös tuo patopaine nouse kun vauhti lisääntyy :rasberry: ....eiku isompaa fööniä ja suuremmat paineet...ei tuolla kerkiä.. ....minulla olis tuota kuljettimen ketjua jos alkaa naru venymään rattaissa
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
BussiJussi kirjoitti:Hayabusa K8, Yoshimuran tehoputki, yms. pientä.
311Hp/300Nm renkaalta, Vittaniemen penkissä. n.1bar ramair...
renkaalta
laskennallinen koneteho/-vääntö
Todella onnistunut kokoonpano, toi on kertakaikkiaan hyvä tulos
Onnittelut Jussille, selkeesti tekijä miehiä....
200 MPH kerhoon menee pintiksellä noilla tehoilla....
Hmm.. mittasitteko tehoja pienemmillä paineilla ?
Edited By Ksthb on 1237296510
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Vitosvaihteella mitattiin kans, silloin painetta n.0,8, ja tehot/väännöt molemmat n.290 renkaalta.. Ei kokeiltu pikkuvaihteiden/paineiden tehoja. Paineet luultavasti n. 0,4 1vaihteella, ja siitä n. 0,1 tjms joka vaihteelle lisää...Selviää, kunhan pääsee kokeilee tielle...Ksthb kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Hayabusa K8, Yoshimuran tehoputki, yms. pientä.
311Hp/300Nm renkaalta, Vittaniemen penkissä. n.1bar ramair...
renkaalta
laskennallinen koneteho/-vääntö
Todella onnistunut kokoonpano, toi on kertakaikkiaan hyvä tulos
Onnittelut Jussille, selkeesti tekijä miehiä....
200 MPH kerhoon menee pintiksellä noilla tehoilla....
Hmm.. mittasitteko tehoja pienemmillä paineilla ?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Höpö höpö
Edited By Martta on 1241311459
Edited By Martta on 1241311459
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Väärä tieto
Edited By Martta on 1241354593
Edited By Martta on 1241354593
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Mutta tulikos siitä ny sitte alkohoolimoottori ?Ksthb kirjoitti:Huhut Kajaanista kertovat että TFM:n Taxi on asettamassa kerhon penkkiin uusia lukuja vapari koneisten luokassa....
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
huhuissa on perää..eri satasille paukkusnuggles kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Huhut Kajaanista kertovat että TFM:n Taxi on asettamassa kerhon penkkiin uusia lukuja vapari koneisten luokassa....
Mutta tulikos siitä ny sitte alkohoolimoottori ?
sekä kossulla että 98
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Viinamiehillä kulutus on 1.3x - 1.4x verrattuna normaalimenoveteen. Saa olla aikalailla suuttimissa varaa että pääsee turvallisille vesille viinabussilla... esim laskentamallissa bensanpainehan pitää tällöin nostaa kaksinketaiseksi jotta saa edes suunnilleen kompensaation kohdalleen.
sqrt(new)/sqrt(old)>1.4
(1.4*sqrt(old))^2 = new min
1.4^2 *old = new min
1.96 * old = new min
sqrt(new)/sqrt(old)>1.4
(1.4*sqrt(old))^2 = new min
1.4^2 *old = new min
1.96 * old = new min
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Oma: 197hp / 162Nm (NOS 251hp / 223Nm).
Taxi 234hp / 202Nm (bensa), 237hp / 211Nm (E85). Mutta sitten tapahtui jotain ja tehot tippui ~30hp... Tietää siis ruuvaamista.
Taxi 234hp / 202Nm (bensa), 237hp / 211Nm (E85). Mutta sitten tapahtui jotain ja tehot tippui ~30hp... Tietää siis ruuvaamista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport