Onko kenelläkään muistissa miten toi nokkaketjun manuaalinen kiristin säädetään ?
Pakkauksen mukanahan tuli ohjeet jotka minulta puuttuu ja toiseksi "kovalevy" on hukannut tiedon.
tieto tuli jo...
Kontakti laahariin ja 1/4 osa kierros siit auki. sitten lukitus..
Ksthb kirjoitti:Kontakti laahariin ja 1/4 osa kierros siit auki. sitten lukitus..
Tulis mieleen että tuolla ohjeella jää hieman löysälle. Tiukoilla jousilla ja nostavilla nokilla on sen verran vastusta että pyrkii alkuperäinen ketju nouseen hampaan päälle ,varsinkin jos esim. sammuttaessa pyörähtää takasinpäin. Mut sulla tais ollakin jo rullaketjusetti.
Kisaukoilta tullu sellasta ohjetta että ku laakerit alkaa ääntään ni siitä vähä löysälle
Noo, ite oon laittanu siihen välimaastoon, kun hirvittäny seuraukset jos ketju pomppaa hampaan ylitte. Hieman laaha kuluu ,mut ei pahasti.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Jepa päädyin tekemään ton näin. Löysät ketjusta nokkapyörien väliin, kiristin löysät pois ja avasin 1/4 kierrosta.
Otin löysät taas nokkapyörien väliin ja ketju liikkui ylös alas suunnassa noin 4mm säädettynä.
Ylälaahaimun jätin pois, ei kuulemma ole pakollinen.
Mikä tuossa manuaalikiristimessä on materiaalivahvuus siinä kohtaa missä kierre menee läpi? Suurinpiirteiset paksuus lukemat myös otetaan vastaan Materiaalihan tuossa taitaa olla alumiini.