Hayabusa ECUeditor asennus - Eli mitä se vaatii?

Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

asentuu,muttei aukea :O
täytynee konsultoida nörttikamua




Edited By Agostini on 1222879887
83-1201079295

Viesti Kirjoittaja 83-1201079295 »

Kun on tämmönen puusilmä niin pitää kysellä taas tyhmiä.
Yritin päivittää tuota ECUeditor 1.4.0.1 versiota viimeisimpään 1.5.0.6:een, mutta ei millään onnistu. Install -namiskan painamisen jälkeen tulee seuraava ilmoitus:

error
Mtähän on tullut taas kämmättyä :1087

T: Sakke
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Korjaussarja tulee tänään. Installointipaketissa oli häiriöitä.

Käytäthän lisäksi varmasti internet explorer versio 7 tai uudempaa ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
83-1201079295

Viesti Kirjoittaja 83-1201079295 »

Jep, IE 7 käytössä. Tosin Vista käyttiksenä.

T: Sakke
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Sakke kirjoitti:Jep, IE 7 käytössä. Tosin Vista käyttiksenä.

T: Sakke
Oletko kokeillut toimiiko Vistassa myös flashays jne?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Maailmalla on useita vista käyttäjiä joilla homma toimii - ihmetyttää itsekin.

uusi installointipaketti on netissä.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
83-1201079295

Viesti Kirjoittaja 83-1201079295 »

No nyt meni koneelle että kolahti :thumbup:
Kiitoksia jälleen paljon :tapu:

En ole vielä kokeillut tota flässäystä, eilen ekan kerran kokeilin saada enginedataa näkyviin, mutta jokin tökki vastaan. Yritellään uudestaan. Mitenkäs jos nyt sitten heittää uutta softaa boksiin niin onko vielä myöhemmin mahdollista laittaa aivan alkuperäinen softa sisään ? Esim. jos jostain häiriintyneestä syystä joku joskus haluaisi myydä menopelin pois aivan vakio asetuksilla.

T: Sakke
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Pyörän virrat pois ja takaisin päälle käytännössä ennen jokaista toimenpidettä auttaa paitsi yhteyden muodostumisessa myös flashäyksessä.

Installointipaketin mukana tulee jenkkien vakiosofta niin mopon vakiointi takaisin onnistuu ihan file new map ja flash komennolla. Lisään jossain välissä eu vakiosoftan samanlaiseksi file new komennoksi, nyt sen joutuu etsimään jostain netistä.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
hanhiha
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 09:43
Paikkakunta: kaustinen

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Onkos pohjanmaalla osaavaa henkilöä kellä olis valmiudet ja innostusta pientä rahallista korvausta vastaan mun 03 bussiin asentamaan ecu päivitystä?

Ai niin...onkos väliä sillä onko alkuperäiset putket vai onko pakko olla viriputket...

Tosin nuo originaalithan voi modata.....vaiko voiko...?


T:Ite ihan peukalo :1087
Member of IBA Finland ry
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

hanhiha kirjoitti:Onkos pohjanmaalla osaavaa henkilöä kellä olis valmiudet ja innostusta pientä rahallista korvausta vastaan mun 03 bussiin asentamaan ecu päivitystä?

Ai niin...onkos väliä sillä onko alkuperäiset putket vai onko pakko olla viriputket...

Tosin nuo originaalithan voi modata.....vaiko voiko...?


T:Ite ihan peukalo :1087

ei tartte olla viriputkia eikä tartte porkata originaalejakaan, mutta en kyllä osaa sanoa hyötyäkään tuossa tapauksessa. Originaalien porkaamisellakaan ei kummoisia muutoksia tapahdu - tehonpuolesta enemmänkin valohoidollista. Toki pintakaasu nypytystä voidaan viilata sekä poistaa limitterit, mutta tehoja ei kannata odottaa saavansa ecua puukottamalla.
Oulun seudulla on paljonkin asiaa tuntevaa osaamista, joten jos on käyntiä täällä niin moessakin tallissa tuollaisia asioita voidaan tuumata. Mistä on itseasiassa kyse ja mitä haluat tapahtuvaksi?

Joitan perus jupatsuja voi tehdä myös tuolla Botnian kinkerissä jos totetutuu..
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
hanhiha
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 09:43
Paikkakunta: kaustinen

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Toi nypytys lähinnä häiritsee.Ja alas jos vääntöä sais lisää...kovaa kun ei täys tehoilla tule ajettua ja monesti emannuus istuu kyydissä niin siksi vääntöä lisää...ei sillä että sitä on vakiossakin tarpeeksi mut jostain se virittäminen pitää aloittaa. :thumbup:

4-2-1 rööri on kyllä hankinta listalla tälle kesälle jos vain edukasta löytyy...pyörä on perusvakio vielä...ei mitään modeja.




Edited By hanhiha on 1237551882
Member of IBA Finland ry
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

hanhiha kirjoitti:Toi nypytys lähinnä häiritsee.Ja alas jos vääntöä sais lisää...kovaa kun ei täys tehoilla tule ajettua ja monesti emannuus istuu kyydissä niin siksi vääntöä lisää...ei sillä että sitä on vakiossakin tarpeeksi mut jostain se virittäminen pitää aloittaa. :thumbup:

4-2-1 rööri on kyllä hankinta listalla tälle kesälle jos vain edukasta löytyy...pyörä on perusvakio vielä...ei mitään modeja.
Ei sitä vääntöä tyhjästä synny. :;):

"TRE" ominaisuudet saadaan kyllä vakiosoftaankin lisättyä, eli huippunopeuden rajoittimen ohitus ja 5. vaihteen sytkäkartat kaikille vaihteille.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
hanhiha
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 09:43
Paikkakunta: kaustinen

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Emannuuden kans välillä turhankin tyhjästä...vääntöä. :cool:
Täytyy kelien parantuessa ajella sinne ouluun päin niin kattois jos joku vois avutonta avittaa. :respekt:
Member of IBA Finland ry
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

hanhiha kirjoitti:Toi nypytys lähinnä häiritsee.Ja alas jos vääntöä sais lisää...kovaa kun ei täys tehoilla tule ajettua ja monesti emannuus istuu kyydissä niin siksi vääntöä lisää...ei sillä että sitä on vakiossakin tarpeeksi mut jostain se virittäminen pitää aloittaa. :thumbup:

4-2-1 rööri on kyllä hankinta listalla tälle kesälle jos vain edukasta löytyy...pyörä on perusvakio vielä...ei mitään modeja.

Enpä ihan suorilta muista/tiedä löytyykö valmista kartaa tollaiselle perusvakiolle, mutta muutaman tunnin kun ajelisi dataloggerin kanssa niin eiköhän se nypytyksen saisi hierottua pois - ainakin minimiin. Olen valmis jeesaamaan jos sulla on joskus käyntiä täällä päin (asun Raahessa). Jos sun yhteystietojen osoite pitää paikkansa niin välimatkaa on noin 160 km. Eli joku soppeli viikonloppu jos yhden päivän viilaa tuota niin eiköhän yhdestä nypytyksestä eroon päästä ihan oman ecun viilaamisella.

Penkkiä ei ole joten lukemia ei saa ulos, mutta tuo nypytys kun on tunnistettava ilmiö niin siihen voi puuttua ihan AFRää seuraamalla ja siihen löytyy laitteistoa.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Voiko jenkkiboksia (24FK0) flashätä eu -karttapohjalla ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin