Eli. putki vaihdettu akraan, airbox modattu ja pair otettu pois.
Säädätänkö oman ruiskun vai laitanko commanderin?
jos omalla ruiskulla; missä lähin säätö onnistuu? (Bussi on Eteläpohjanmaalla)
Moto-Seinäjoella ei saada omalle ruiskulle tehtyä mitään ja AJbikellä ei vastata puhelimeen???? (Menee vastaajaan)
Sitte viä :p Laitanko Lambdan paikalleen vai jätänkö pois, jos jätän pois riittääkö pelkkä liitin irti vai pitääkö tehdä jotain muutaki??? J pyörähän on gen1 k6
no joo melko hiljaasta oli tähän aiheseen
Mutta otin penkityksen moto-seinäjokeen ,
laitetaan power commander ja kn suodatin
31.3 sitte näkee että onko :rocket vai
Vuosi takaperin penkitin commarilla putkiviritteistä K4:ta moto-seinäjoella. Kyllä se paremmaksi tuli kuin netistä imaistu kartta joka oli aiemmin commarissa.
Katso millä vaihteella ajaa ekan vertailukäyrän ja sitten säädön jälkeen ns. viimmeisen käyrän. Mielestäni ajoi 4-lla ekan ja 6-lla viimmeisen. Taitaa vaikuttaa tuloksiin!?
Titaani kirjoitti:Vuosi takaperin penkitin commarilla putkiviritteistä K4:ta moto-seinäjoella. Kyllä se paremmaksi tuli kuin netistä imaistu kartta joka oli aiemmin commarissa.
Katso millä vaihteella ajaa ekan vertailukäyrän ja sitten säädön jälkeen ns. viimmeisen käyrän. Mielestäni ajoi 4-lla ekan ja 6-lla viimmeisen. Taitaa vaikuttaa tuloksiin!?
Mää kävin joskus ihan piruuttani ottamassa käyrän motoseinäjoelta, ajoi käyrät 4,5,6 vaihteille, eipä niissä mitään merkittävää heittoa ollut mihinkään suuntaan.
Titaani kirjoitti:Vuosi takaperin penkitin commarilla putkiviritteistä K4:ta moto-seinäjoella. Kyllä se paremmaksi tuli kuin netistä imaistu kartta joka oli aiemmin commarissa.
Katso millä vaihteella ajaa ekan vertailukäyrän ja sitten säädön jälkeen ns. viimmeisen käyrän. Mielestäni ajoi 4-lla ekan ja 6-lla viimmeisen. Taitaa vaikuttaa tuloksiin!?
Mää kävin joskus ihan piruuttani ottamassa käyrän motoseinäjoelta, ajoi käyrät 4,5,6 vaihteille, eipä niissä mitään merkittävää heittoa ollut mihinkään suuntaan.
Ihmettelin tuota mun käyrän nousua joka alueelta tasaisesti, vaikka muutoksia karttaan ei joka alueelle edes tehty?
Vanha käppyrä tuolla galleriassa. Täytyy käydä uusi referenssi ajamassa moto-seinäjoella kun pelit ensin kasassa ja muualla ajettu omalla boxilla ensin säätöihin.
jarim kirjoitti:Jasa tarkoitti siis valmista karttaa originaali ECU:un. Powercommanderit on mennyttä päivää, höpöhöpö laitteita.
juurikin näin, Jarim/PetriK missäs se ecueditorin karttakirjasto on? Ilmeisen vähän mainostettu tuota vaihtoehtoa täällä - eli siis kurkata jo valmista kartaa orggis ecuun.. Sittenhän kun kartan omistajan saa kiinni niin oman ecun flashays maksaa tasan sen mitä se piuha maksaa - muuan euro - tai ei sitäkään jos jossain lähettyvillä moinen systeemi on.
Tässä tapauksessahan on ihan perus modit ja olettaisin että vastaavia karttoja liikuteltiin viime kesänäkin (kylläkin Yoshilla, mutta ei taida olla kummoista eroa).
Mutta kyllä sillä kommanderillakin varmaan parannusta saa.
...ja vielä seki tieto, että 99-01 malleihin vastaava rojekti onnistuu haluteshan, mutta edellyttää ECUn päivittämisen 02-07 malliseksi sekä magneeton pyörijän vaihtamista. Mutta näitäkin osia löytyy täältä foorumilta.
Tässä operaatiossa (teetin tämän ittelleni viime syksynä) kylläki hinta tullee liki samalle tasolle, ja jopa jonku verran arvokkaammaksi, kuin commarilla, mutta voin kyllä suositella...niin hyvä on lopputulema.
Tuo yllä oleva siis 99-01 malleille, 02 etteenpäinhän mennee kuten tuossa aikasemmissa viesteissä oliki, pelekkä piuha siis taitaa riittää ja kartan päivittäminen sitä kautta...
Hyvä homma keskustelua rupee syntyyn
Laitetaan ny toi commander ja ajetaan sama mopo sitte
kesän aikana omalla eculle tehdyllä kartalla samaan paikkaan penkkiin
Sit nähään miten käytännössä eroavat ja kannattaako enää commanderilla ajella
en tiä mitä normi penkitys maksaa...
Ei silti ollu paha hinta commander, suodatin ,asennus ja penkitystä joka alkaa klo 9.00 ja koko päivä varattu mun pyörän säätämiseen ???
Palataan asiaan ku on lappu kouras
Heksa kirjoitti:Hyvä homma keskustelua rupee syntyyn
Laitetaan ny toi commander ja ajetaan sama mopo sitte
kesän aikana omalla eculle tehdyllä kartalla samaan paikkaan penkkiin
Sit nähään miten käytännössä eroavat ja kannattaako enää commanderilla ajella
en tiä mitä normi penkitys maksaa...
Ei silti ollu paha hinta commander, suodatin ,asennus ja penkitystä joka alkaa klo 9.00 ja koko päivä varattu mun pyörän säätämiseen ???
Palataan asiaan ku on lappu kouras
Moon kans tajunnu nottei nykyysin enää kukaa kommaria osta,ainakaa tarpeesehen, mutta mukavahan som meiräm muirenki lukia sitte tulooko tuos oikiasti mitää erua
Heksa kirjoitti:Hyvä homma keskustelua rupee syntyyn
Laitetaan ny toi commander ja ajetaan sama mopo sitte
kesän aikana omalla eculle tehdyllä kartalla samaan paikkaan penkkiin
Sit nähään miten käytännössä eroavat ja kannattaako enää commanderilla ajella
en tiä mitä normi penkitys maksaa...
Ei silti ollu paha hinta commander, suodatin ,asennus ja penkitystä joka alkaa klo 9.00 ja koko päivä varattu mun pyörän säätämiseen ???
Palataan asiaan ku on lappu kouras
Moon kans tajunnu nottei nykyysin enää kukaa kommaria osta,ainakaa tarpeesehen, mutta mukavahan som meiräm muirenki lukia sitte tulooko tuos oikiasti mitää erua
Samaa asiaa kumpikin säätää - polttoaine syöttöä (=injektorien aukiolo aikaa). Eli en usko että tehoissa on juurikaan eroa, oman ecun säätö vaan on halvempaa, se toimii käytännössä nopsempaan ja on häiriöille robustimpi. Ongelma vaan on että monikaan kioski ei vielä tue tätä oman ecun säätöä. Josko tässä kesällä alkaisi tulla penkittäjiä tähänkin alalle...
taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?