Juu,vähän sellaisia huhuja olen itsekin kuullut mutta en viitsinyt kirjoittaa kun ei ole omakohtaisia kokemuksia.MGa kirjoitti:Jorgos kirjoitti:cck kirjoitti:
Noniin, korpiaholle sitten pyörä tarvitsee viiä säädettäväksi... Ootko oman käyttänyt siellä vai? säätivät busan boksia?
Vanha gen1 busa oli siellä penkissä/säädettävänä,silloin oli power commander jota säädettiin mutta Erkka mielestäni säätää myös omasta boxista. TR-pyörässä on ainakin suzukin omaa boxia varten säätölaitteet mutta ei penkkiä joten säätäminen hieman hakuammuntaa!?!
Ittellä huono kokemus TR-Pyörästä, vein mopon ruiskun synkkaan ja ku hain ni kävi päin persettä(eli siis hunommin kun sinne vietäessä) ja sanottiin että siinä on jotain pahasti vialla.
Suositteli puristusten mittaamista.
No PetriK synkkasi ja pyörä pelittäny sen jälkeen hienosti
Missä penkitys ja säätö tarvittaessa edullisesti
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
En tiiä sit saisko näin puhua tääl julkisesti mut tää oli vaan oma kokemus ja ei oo bullshittiä, oudolta se mullekin tuntu kun kaverilla 30vuoden kokemus mopojen laitosta.
Mut käsittääkseni kuiteski bemari spesialisti, oli poliisibemu siel huollos ku viimeks kävin(muuten ihan slicksillä takakumilla).
Mut käsittääkseni kuiteski bemari spesialisti, oli poliisibemu siel huollos ku viimeks kävin(muuten ihan slicksillä takakumilla).