mike kirjoitti:Mä taisin onnistua ekalla yrittämisellä, mutta miks mulla näkyy avattaren esikatselussa (omien tietojen hallinnassa) oman avattaren tilalla vaan punanen raksi kuvan paikalla???
Sulla oli siel tietojenhallinnassa väärä osoite kuvalle...
Edited By Timppa on 1125870303
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Pieni muistutus tästäkin asiasta, kun alkavat nuo avatterien koot taas karata käsistä... Ketään nimiltä mainitsematta mm. bussiJussi, pikku jore, jokimaa, uupelo, rami.l... suositus max kooksihan oli 10k, jotkut kun lukevat tätä foorumia jopa GPRS:lläkin
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Timppa kiitoksii, mulla on ollu tarkoitus laittaa kuvii muuteski tonne galleriaan mul o tunnukset ja kaikki mut en uskalla yrittää ku meinaan et sählään jotain...
Toi sun kuva on pakattu suttuseksi jo siellä photobucketissa, ja sitte kun tää meitin foorumi viel venyttää sitä (78x58pix->96x96pix), niin lopputulos on tossa Parhaaseen tulokseen päästään, kun kuva cropataan ja skaalataan jo valmiiksi tuohon 96x96 kokoon jollain kuvankäpistelyohjelmalla. Tällöin erillistä pakkausta ei usein edes tarvita... Ja tuolla galleriassahan on oma albuminsa avattarille, mistä sen voi sitten linkittää tänne.