busa nykii...Aina kun sataa....

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
107-1115215256

Viesti Kirjoittaja 107-1115215256 »

Pystyiskö kukaan kertomaan,että mikä mun busaa waiwaa,kun aina kun sataa,mä pesen sen tai on muuten kostea ilma se alkaa sellaisen ihme rykimisen.On tosi noloa,kun lähtee liikennewaloista tai parkista kauhea nykiminen alkaa aina ja tuntuu pahenewan wain.Wiimexi duunin parkkipaikalla ei meinannut edes startata,ja sitten kun lähti,se käwi hetken ihan merkillisesti ja nyki koko kotimatkan!!HELP!!
hannu

Viesti Kirjoittaja hannu »

No panitpa tosi haasteen.
Mukava seurailla mitä kummallisuuksia nämä jännitenikkarit saavat tästä.
Toivotaan parasta että homma hoituu ja ajonautinto palaa.
Valittaen, olen sen verran tumpelo etten yritä arvailla mikä vikana.
Mun pyörä menisi MP-Tuning Kouvolaan Torstin huomaan ja kuivalla kelillä.
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

hannu kirjoitti:No panitpa tosi haasteen.
Mukava seurailla mitä kummallisuuksia nämä jännitenikkarit saavat tästä.
Toivotaan parasta että homma hoituu ja ajonautinto palaa.
Valittaen, olen sen verran tumpelo etten yritä arvailla mikä vikana.
Mun pyörä menisi MP-Tuning Kouvolaan Torstin huomaan ja kuivalla kelillä.
Vai jännitenikkareiden kummallisuuksia :angry:

:D

Hommahan toimii niin, että kun meitä busan käyttäjiä täällä nyt on jo aika monta, niin myös tämän tyyppisistä vioista ja häiriöistäkin mitä ilmeisimmin on jo jollain kokemusta tai muutoin tietoa. Tätä tietoa (arvauksia siis.) jaetaan tällä foorumilla aika pyyteettömästi toisten auttamiseksi. Näin ei välttämättä jokaisen erikseen tarvitse vaivata Kouvolan Torsteja tahi muita oikeita spesialisteja moisten, yleensä hyvin pienten häiriönaiheuttajien etsiskelyllä.

Alkuperäiseen aiheeseen: Tarkista virtalukon toiminta. Nitkuta avainta lukossa silloin kun vika on päällä.

:cool:
hannu

Viesti Kirjoittaja hannu »

No näinhän se homma etenee..
Kiitosta vaan vinkeistä :tapu:
107-1115215256

Wika ei ilmene warsinaisesti tyhjäkäynnillä,waan ajossa,alhaisilla kierroxilla,4000rpm:n jälkeen se ei enää nyi.Oon käynyt kyllä lukon ja kaikki mahdolliset liittimet läpi kosteuden poistajasprayllä.Epäilin ekax tappokatkasijaa ja kaasun asennon osoitinta,mutten silti löytänyt niistä warsinaista wikaa.
race

Viesti Kirjoittaja race »

:p itselläni oli samaa "vikaa" -99 vm bussissa,ton bensapumpun kun räjäytti ja puhdisti kaikki siellä olevat sihdit siitä kuparimönjästä tai mitä se sit olikin niin kylläpä bussi taas laukkasi komiasti...ajoin viime kesänä reilut 14 tkm ja kolme kertaa piti ko toimenpide tehdä.... :arskat:
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
107-1115215256

race kirjoitti:
Woisko tollanen wika bensapumpussa ilmetä?Mä kuwittelin sähköistä wikaa?
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Asian arvailua vois helpottaa tieto siitä, mikä vm kyseessä, paljonko ajettu, onko tehty modauksia jne...
107-1115215256

Kujo kirjoitti:
Vm.2000.Ajettu 25tkm.
ei modauxia.Tehnyt tätä jo muutaman kesän.Kerran waihdoin tulpat kokeexi,se oli muutaman wiikon temppuilematta,mutta alko taas,kokeilin kikkaa myöhemmin uudestaan,ei loppunut.Sattumaa,et toimi aikaisemmin? :apua:
Vastaa Viestiin