Bazzaz boxi, mitä eroa powercommanderiin?

BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kun ei tohon K8 busaan ole tuota oman boxin ohjelmointi mahdollisuutta, niin tarvitsisin "arvon raadilta" taas neuvoja.
Markkinoille tullut commanderi vastaava laite?, Bazzaz, jota dragracekin näkyy kauppaavan.

Bazzaz kotosivut

Onko kukaan esim. lukenut aiheesta jenkkifoorumeilta, millanen laite? Itse huonolla englannilla yritin lueskella, saamatta juuri mitään selvää! Ainoa asia, joka selvisi, oli bazzaz:n boxi säätää kaikkia 8 suutinta, kun PC säätää 4. Onkohan tuossa minun tulevassa kokoonpanossa asialla merkitystä, kun alipainekartalla varmaan bensaa reilusti pois, ja lisäruisku työntää paineen puolella ollessa lisää kakkua?! Jos joku perehtynyt ko. boxin ominaisuuksiin, ois kiva kuulla! Onko esim. penkittäjillä softaa moisiin laatikoihin!?

ps. Jos väärällä osastolla (kun ei oman boxin modausta) siirtäköön modet muualle...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
PetriK

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Olen ehkä hieman puolueellinen, mutta se mitä olen jutellut tuosta boxista kertoo että se olisi hankalasti säädettävissä kun siinä ei ole ns. alipainealuetta. Kehittäjän kanssa mailailtiin jonkin verran noin vuosi sitten, mutta se meni niin nopeasti kaupalliseksi utopiaksi etten oikein aiheesta innostunut. Tämä oli silloin ennen kuin oma boxi oli purettu ja mietin että miten busaa säädettäisiin.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin