530ZVM ja 750km? Huh...Suki kirjoitti:Eipä nuo DID:n ketjut tykkää kestää, toiset ketjut tälle keväälle! Viimeisin ketju kesti 750 km ennen kuin sano morjes.
"Vikaa turbossa" - reikärauta venyy......
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jees, tämä näyttää nyt muodostuneen ongelmaksi johon täytyy tosissaan alkaa etsimään ratkaisua.
EDIT: Tehtiin ruumiintarkastus tuolle Sukin ketjulle. Poikki liittimen kohdalta, rullan holkit murtuneet ja menneet soikeiksi. Kaikki niitit (tai kaikki mitä puristettiin irti) ovat vääntyneet kaarelle. Tästä johtuen ketjun lenkeissä huomattava välys ja taipuu sivusuunnassa todella paljon. Heikko kohta siis löytyi noista niiteistä joista sulakkeeksi on muodostunut juuri tuo liitin pehmeämmän materiaalinsa johdosta.
Kiihdyttelypuolelta tulossa lisää hyviä vinkkejä eri ketjuista, jotka kestävät kuulemma myös Moottoripyörissä.
EDIT: Tehtiin ruumiintarkastus tuolle Sukin ketjulle. Poikki liittimen kohdalta, rullan holkit murtuneet ja menneet soikeiksi. Kaikki niitit (tai kaikki mitä puristettiin irti) ovat vääntyneet kaarelle. Tästä johtuen ketjun lenkeissä huomattava välys ja taipuu sivusuunnassa todella paljon. Heikko kohta siis löytyi noista niiteistä joista sulakkeeksi on muodostunut juuri tuo liitin pehmeämmän materiaalinsa johdosta.
Kiihdyttelypuolelta tulossa lisää hyviä vinkkejä eri ketjuista, jotka kestävät kuulemma myös Moottoripyörissä.
-
74-1085495998
-
107-1089231881
-
74-1085495998
-
74-1085495998
Tuli muuten sellainen mieleen että jos eturatasta suurentais yhdellä eli 18 piikkisex ja takasta kahella eli 42 piikkisex niin välitys-suhteet pysyy lähes vakioina mutta tällä muutoksella saa ketjuun kohdistuvaa rasitusta jonkin verran pienemmäksi.
(ainakin teoriassa)
Nyt sitten pitää kokeilla mahtuuko tuo 18 piikkinen paikalle tai jos jollain on jo kokemusta tästä niin vastauksia kiitooos....
Kyselin että ainakin molempia rattaita löytyy Busaan ja tuota olis tarkotus kokeilla seuraavaksi josko jotain hyötyä moisesta olisi. ???
Nyt sitten pitää kokeilla mahtuuko tuo 18 piikkinen paikalle tai jos jollain on jo kokemusta tästä niin vastauksia kiitooos....
Kyselin että ainakin molempia rattaita löytyy Busaan ja tuota olis tarkotus kokeilla seuraavaksi josko jotain hyötyä moisesta olisi. ???
Voimaa pitäs olla....
-
74-1085495998
Olen hiukan muuttamassa välitys suhdetta ??? siitäkin laitan juttua tänne kun saan kokemusta siitäbusa00 kirjoitti:Tuli muuten sellainen mieleen että jos eturatasta suurentais yhdellä eli 18 piikkisex ja takasta kahella eli 42 piikkisex niin välitys-suhteet pysyy lähes vakioina mutta tällä muutoksella saa ketjuun kohdistuvaa rasitusta jonkin verran pienemmäksi.(ainakin teoriassa)
Nyt sitten pitää kokeilla mahtuuko tuo 18 piikkinen paikalle tai jos jollain on jo kokemusta tästä niin vastauksia kiitooos....
Kyselin että ainakin molempia rattaita löytyy Busaan ja tuota olis tarkotus kokeilla seuraavaksi josko jotain hyötyä moisesta olisi. ???
Kyllä mahtuu. Ainakin GSX1400 eturatas käy Busaan ja on 18 hampainen.busa00 kirjoitti:Tuli muuten sellainen mieleen että jos eturatasta suurentais yhdellä eli 18 piikkisex ja takasta kahella eli 42 piikkisex niin välitys-suhteet pysyy lähes vakioina mutta tällä muutoksella saa ketjuun kohdistuvaa rasitusta jonkin verran pienemmäksi.(ainakin teoriassa)
Nyt sitten pitää kokeilla mahtuuko tuo 18 piikkinen paikalle tai jos jollain on jo kokemusta tästä niin vastauksia kiitooos....
Kyselin että ainakin molempia rattaita löytyy Busaan ja tuota olis tarkotus kokeilla seuraavaksi josko jotain hyötyä moisesta olisi. ???
DRAGBIKE.FI
Ja tuolta:
Erikoisvahva O-Rengas ketju
Kestää jopa 400hv takarenkaalta, kestää siis
venymättä kaikissa muissakin laitteissa.
170 / metri + kulut
Tierä sitten...
Ja tuolta:
Erikoisvahva O-Rengas ketju
Kestää jopa 400hv takarenkaalta, kestää siis
venymättä kaikissa muissakin laitteissa.
170 / metri + kulut
Tierä sitten...
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Vanha juttu jo.Sepe kirjoitti:DRAGBIKE.FI
Ja tuolta:
Erikoisvahva O-Rengas ketju
Kestää jopa 400hv takarenkaalta, kestää siis
venymättä kaikissa muissakin laitteissa.
170 / metri + kulut
Tierä sitten...
Sitä vähän ajattelinkin...Kujo kirjoitti:Sepe kirjoitti:DRAGBIKE.FI
Ja tuolta:
Erikoisvahva O-Rengas ketju
Kestää jopa 400hv takarenkaalta, kestää siis
venymättä kaikissa muissakin laitteissa.
170 / metri + kulut
Tierä sitten...
Vanha juttu jo.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
-
107-1089231881
-
107-1089231881
Hmm.. ketju rintamalle uusia kokemuksia. Laitoin Tsubakin ketjun ja 18/43 hammas rattaat. Ja yllätys ketjulla on ajettu jo 3000 km ja vasta kolme kertaa kirittu
Ja näyttäs kestävän oleellisesti paremmin kuin edelliset.
Ketju on aavistuksen vahvemman oloinen kuin DID ZVM ja luulen että isommat rattaat jeesaavat kestävyyden suhteen, siltä ainaski näyttää. Palaan aiheeseen kun kilsoja saadaan lisää
Ja näyttäs kestävän oleellisesti paremmin kuin edelliset.
Ketju on aavistuksen vahvemman oloinen kuin DID ZVM ja luulen että isommat rattaat jeesaavat kestävyyden suhteen, siltä ainaski näyttää. Palaan aiheeseen kun kilsoja saadaan lisää
