kahvanlämppärit - ...kytkennästä...
-
- Viesti:
JOO!
Onkos kellään tällasii kahvan lämppäreitä, mallia LOUIS
Muutuin tossa viikonloppuna kaxkymppisestä, melkein nelikymppisex, ja "ystävälliset" kaverit hankkivat moiset lämppärit mulle! (johtuen siitä, että olen joskus kysynyt, milloinkahan oon niin vanha, että tarviin kahvanlämmittimet) :p
Ja kannattaa varmaan laittaa rele väliin, ettei tule akun tyhjenemis ongelmaa!? Lämppärit tarkoitettu 22mm tangolle, ja kaasukahva n.25mm paksu, käyköhän? Vielä en pääse asentamaan, kun pyörä "laboratoriossa" (finnfoam kotelossa, jossa termostaattiohjattu puhallin). Mutta neuvoja, ja vinkkejä kaipaisin asentamiseen!
:p :p
Onkos kellään tällasii kahvan lämppäreitä, mallia LOUIS
Muutuin tossa viikonloppuna kaxkymppisestä, melkein nelikymppisex, ja "ystävälliset" kaverit hankkivat moiset lämppärit mulle! (johtuen siitä, että olen joskus kysynyt, milloinkahan oon niin vanha, että tarviin kahvanlämmittimet) :p
Ja kannattaa varmaan laittaa rele väliin, ettei tule akun tyhjenemis ongelmaa!? Lämppärit tarkoitettu 22mm tangolle, ja kaasukahva n.25mm paksu, käyköhän? Vielä en pääse asentamaan, kun pyörä "laboratoriossa" (finnfoam kotelossa, jossa termostaattiohjattu puhallin). Mutta neuvoja, ja vinkkejä kaipaisin asentamiseen!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
-
- Viesti:
Nyt kahvanlämppärit asennettu. Minäkin laitoin ilman relettä, virran otin SIGNAL 15A sulakkeen takaa. Ei tarvinnut omaa sulakketta laittaa, ja arvelin em. sulakkeen kestävän, koska teho ainoostaan 10w/30w kahvoissa! Heleppo asentaa, ainoastaan kytkimelle en meinannut paikkaa löytää! Lopulta superepoxyllä Tohon! Ja tietty vinoon!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
100mph kelkalla
100km/h veneellä