Kytkimen modaus ja "kytkintekniikka"
Siis käyttääkö? Eh?
Edit: jos meinaat lähdön jälkeen niin ei: http://www.cordona.net
Edited By jarim on 1186867720
Edit: jos meinaat lähdön jälkeen niin ei: http://www.cordona.net
Edited By jarim on 1186867720
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juups onhan noita apulaitteita, mutta ilman noita? Lähinnä se että tykkääkö loota kyttyrää, tai muotoillaanko että kuinka paljon tykkää kyttyrää ku ei käytä kytkintä? ???jarim kirjoitti:Siis käyttääkö? Eh?
Edit: jos meinaat lähdön jälkeen niin ei: http://www.cordona.net
loota ei kärsi kunhan vaan veto on katkaistu, sama sitten tekeekö sen kytkimen kanssa vai kaasua päästämällä.roibusa77 kirjoitti:Juups onhan noita apulaitteita, mutta ilman noita? Lähinnä se että tykkääkö loota kyttyrää, tai muotoillaanko että kuinka paljon tykkää kyttyrää ku ei käytä kytkintä? ???
jeejee 1/4 alle kympin
Haku ja "kytkin", löytyy mm. tämmöstä...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Kiitti Timppa, sieltähän ne vastaukset löytyikinTimppa kirjoitti:Haku ja "kytkin", löytyy mm. tämmöstä...


roibusa77 kirjoitti:Käyttääkös poijjat muuten kytkintä nuissa kiihareissa? ???
no vxxxu joo, kytkin on kaikki, kaikki millä saadaan suorituksista tasaisia, ja kaikki millä saadaan hyvä aika aikaiseksi.
vaihdelaatikko on momentin muunnin ja kun sitä momenttia on, ei sitä tarvitse muuttaa.
...niin, ja niistä lähtökierroksista. Eikös se luistattaminen ole paljon helponpaa, kun on vxxxxti niitä kierroksia, samallahan senkin välitys muuttuu ja tarttumis/nokan-nousu -pisteestä tulee paljon pitempi ja hallittavanpi.
Korjatkaa jos olen väärässä, eikä tää ole vxxxxilua, vaan omakohtainen näkemykseni asiasta, sillä menihän se putkiviritteinen zx9-r kawakin jo vuonna-98 9,62s. samoilla eväillä.
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Oispa taas pari kysymystä viksummille...? Purin kytkimen, tarkoituksena laittaa proboostin billetkeskiö, ja lock-up kytkin...Mutta eihän se ihan heittämällä onnistunutkaan. Billetkeskiön kanssa tulee tämä "kytkinjousen kiinitysruuuvin holkki" liian pitkälle! Onko nyt jokin kasaus virhe, vai mikä?! kuva
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Oispa taas pari kysymystä viksummille...? Purin kytkimen, tarkoituksena laittaa proboostin billetkeskiö, ja lock-up kytkin...Mutta eihän se ihan heittämällä onnistunutkaan. Billetkeskiön kanssa tulee tämä "kytkinjousen kiinitysruuuvin holkki" liian pitkälle! Onko nyt jokin kasaus virhe, vai mikä?! kuva
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Oliskos notta niin että se sun lokappi käikäle on tarkoitettu kiinteälle sisäpyörälle, hubille... muistelen että omassa mopossa oisin ollut havaitsevinani vastaavaa kun joskus tommosta sinne ekaa kertaa pujotin. Eli ne kytkinruuvitornit on lyhyemmät hubissa kuin orkkis käikäleessä, luulen mä (en oo mitannut niitä).
Club 100 m/s
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Tällasta jotain mietin itsekin. Yx vaihtoehto tehdä tosiaan matalammat "tornit, pitäs vaan tietää, paljonko "pänninkiä" jättää sinne. Tai sitten madaltaa vastaavasti lock-upin "torneja"?! Mut ton lock-upin pitäs olla ihan normikykän kanssa toimiva..."LOCKUP MACHINED TO FIT STOCK INNER HUB AND TO USE STOCK CLUTCH PLATE STACK HEIGHT. COMPLETE KIT COMES WITH LOCKUP,EASY ACCESS COVER AND SPRINGS.IN STOCK READY FOR SHIPMENT" kyllä menee taas hankalx, jospa jollain muillakin hyviä neuvoja aiheeseen liittyen...
Edited By BussiJussi on 1228944450
Edited By BussiJussi on 1228944450
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Oispa taas pari kysymystä viksummille...? Purin kytkimen, tarkoituksena laittaa proboostin billetkeskiö, ja lock-up kytkin...Mutta eihän se ihan heittämällä onnistunutkaan. Billetkeskiön kanssa tulee tämä "kytkinjousen kiinitysruuuvin holkki" liian pitkälle! Onko nyt jokin kasaus virhe, vai mikä?! kuva
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Jep.
Sulla kun toi tulee tollai yli:
http://i28.photobucket.com/albums....8933780
Kävin mittaa ton MTC:n keskiön.
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Siinä tapit reilu 13mm sisäpuolella.
Vakiossa mitta on noin 5,5mm - 10,5mm sisäpuolella.
E: Keskikäikäleen saa helposti kiristettyy väärää asentoon, sen pitää sillai muljahtaa oikeisiin koloihin ennenkun kiristää ison mutterin.
Edited By Kekku on 1228950556
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Pitää vielä kerran purkaa, ja kokeilla vakiolla, paljon jää mitta alle, ja toimiiko sen vakion kanssa! Samalla varmistaa, ettei oo mitään kasausvirhettä!! On tää helvettiä, kun kaikessa jotain vastoinkäymistä... Jos ei tosiaan muu auta, lyhennän noi "tornit"
Ja kyllä ton käikäleen pitäs pohjassa olla... Tässä kuvassa kun kattoo, noi 3 keskimmäistä reikää, niistä näkee, että pohjassa olis...tiedä sitten...kuva
Edited By BussiJussi on 1228951042
Ja kyllä ton käikäleen pitäs pohjassa olla... Tässä kuvassa kun kattoo, noi 3 keskimmäistä reikää, niistä näkee, että pohjassa olis...tiedä sitten...kuva
Edited By BussiJussi on 1228951042
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Eiköhän se pohjassa ole, kannattaa tarkistaa.
Ja jos siellä samanlaiset kolot on kuin vakion pohjassa:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Niin sitten tappia sopivan mittaiseksi, vanhan tapit näyttää lyhyemmiltä.
Ja jos siellä samanlaiset kolot on kuin vakion pohjassa:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Niin sitten tappia sopivan mittaiseksi, vanhan tapit näyttää lyhyemmiltä.