K8 whitepower

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

BussiJussi kirjoitti:No, niin...Pientä edistystä tapahtuu kokoajan. Tänäiltana reikäporalla keskimmäiset "putket" painekotelosta pois ---> siirto reunemmaksi. Nyt painekotelokin istuu läppärunkoihin, kuten pitää! Onnex on ammattitaitoisia kavereita, ei tulis mitään ilman heidän apujaan...
Hyvä että sait käymään, ei ollu sitte kuitenkaan bolt-on...
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kaikki apu tarpeen tässä projektissa...Eli, os jostain linkkejä K8:n turbotukseen netistä löytyy, ois kiva...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kun ei oman projekti etene, niin laitetaan linkki yhteen K8 turbobusa linkkiin...

Suzukihayabusa.org

11psi paineella +300hp, eli 0,8 bar?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Pientä editystä projektiin, osia tulee maailmalta pikkuhiljaa.."Onneksi" tästä lock-upista puuttui jouset! Pitää vissiin vakiojousilla kasata, jos ei myyjä laita sarjaan kuuluvia jousia mulle tulemaan....

Pressure plate

Lock-up
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
74-1093961235

Viesti Kirjoittaja 74-1093961235 »

Mitäs tänne? Laittelehan kuvia kun sulla on nyt se KANNETTAVA NETTI! :musik
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kukkia laittelin isoäidille Ameriikan ihmemaahan. Ja klix... isoäiti kävi tällasii hakemassa JE:n tehtaalta 4kpl! Tulee näihin renkaatkin, kunhan ennättää.. Ja paskat, just huomasin, et 4 viikkoo syöny kaurapuuroa, et sai nääkin maksettua!!!

Je piston
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Pientä edistymistä tässä projektissa...VIHDOIN. Männät tuli siis jenkeistä, mutta männänrenkaat ei olleetkaan käypäiset! Siitä vaan ass-postia myyjälle ja tehtaalle! olikohan torstaipäivä, kun laittelin viestiä, niin tiistaina UPS toi käypäset renkaat kotio! Nyt kone viimeinkin siis menossa kasaan, josko ens viikolla pääsis konetta runkoon suunnittelemaan.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kone kasassa, ja takas rungossa kii. Kytkin auki, sinne pitäs uusia osia istutella... Kuvia laittelen, kun ennätän!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. uteliaisuus heräsi, minkä kokoinen ahdin tossa kokoonpanossa olikaan?
Kompurapuolen koko ?
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

MCX400

Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? :D
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Jokapäivä, kun pyörää duunaa, uusia pikkkumurheita ilmenee... Turbosetin mukaanhan tuli se paineensäädin systeemi, tällainen. Tietysti tässä uudessa busassa on vaihdeanturi erilainen! Klix... Saa vissiin taas amerikan pojille hommia järkättyy, kun käypänen anturi pitäs jostain saada...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

BussiJussi kirjoitti:MCX400

Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? :D
Jep olisin hiukka spekuloinu omissa mietteissä, mihin vauhtiin kentällä pääset....
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Ksthb kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:MCX400

Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? :D

Jep olisin hiukka spekuloinu omissa mietteissä, mihin vauhtiin kentällä pääset....
Arvioita ois kiva kuulla...? Ja epäilyjä penkkituloksista kans..? Tod.näk. Vittaniemen penkkiin mennään, jos joskus valmistuu!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

BussiJussi kirjoitti:Jokapäivä, kun pyörää duunaa, uusia pikkkumurheita ilmenee... Turbosetin mukaanhan tuli se paineensäädin systeemi, tällainen. Tietysti tässä uudessa busassa on vaihdeanturi erilainen! Klix... Saa vissiin taas amerikan pojille hommia järkättyy, kun käypänen anturi pitäs jostain saada...

Hitto.

Pistäppä postia Gregille:

http://www.boostbysmith.com/
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kekku kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:Jokapäivä, kun pyörää duunaa, uusia pikkkumurheita ilmenee... Turbosetin mukaanhan tuli se paineensäädin systeemi, tällainen. Tietysti tässä uudessa busassa on vaihdeanturi erilainen! Klix... Saa vissiin taas amerikan pojille hommia järkättyy, kun käypänen anturi pitäs jostain saada...

Hitto.

Pistäppä postia Gregille:

http://www.boostbysmith.com/
Laitoin jo...Sieltä apu löytyy, mut kokeilen vielä suomen maan avuilla. Elikkäs pitäs lähetellä näitä osia edestakas, ei hjuva. Onnex noissa kuvissa löytyy johtojen värit, jotka siinä anturissa kii. Jos onnistus purkaa toi uus anturi, ja tinata siihen oikeat johdot kii, alkas homma rullata. Jäis jollekin sitten toi vanhan busan anturi, jossa tulis valmiilla johdolla vaihdetieto, jos haluaa jotain siitä rakennella...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Vastaa Viestiin