Saksasta kutsu busa-miittiin 2009 - Internationaalii...

Pohdintaa kotimaan tapahtumisista ja kokoontumisista
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Huhhuuuuu....ei ollu ongelmia mulla viime kesänä....
:p :D
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Tiedä näistä,niinkuin sanoin huhupuheita Ago-san,,,
tosin Saksan käyneiltä kuitenkin jutut,,

Edited By Snake on 1226764089
Agostini

joo...oon ittekkin moisia kuullut...todennut en yhtään... :D snake-san

Edited By Agostini on 1226764183
JS-74

Viesti Kirjoittaja JS-74 »

Eivät Saksan poliisit ainakaan kesällä olleet putkista kiinnostuneet. Vaikka kaveria muuten jututtivat.
Niin ja olin itse paikalla ettei ole mitään huhupuhetta :thumbup:
Kommeeta
waiski10
Site Admin

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

tultiin saksassa putkensa politseille menettäneiden kavereiden kanssa samalla laivalla rostokista helsinkiin kesäkuussa. Bomberi sivuilla juttua aiheesta...
Alkuperäiset tai tuv hyväksytyt putket niin ei ole ongelmia. sikäläiselle mielivallalle ei välttämättä riitä E-hyväksyntä.tötteröt

Edited By waiski10 on 1226830055
ennen kova, ehkä vielä joskus...
mike

Viesti Kirjoittaja mike »

Ja ringille on käytännössä turha yrittää isommilla höpinöillä. Ekan reissuni aikaan pääsin ajamaan kierroksen täys hormistolla, mutta silloinkin oli (ääni) mittamiehet puomilla. Viime keväänä näytti siltä että lähes kaikki "mörköputkimaiset" joutu mitaamiehen hampaisiin.

Huonoa tuuriahan se on jos Saksalaiset polisiit liikenteessä putkia rupee tutkimaan, mutta täysin mahdollista kuitenkin. Mä ajelen vakioilla niin ei tartte pelätä ongelmia siltä suunnalta;)

Kannattaa myös katsella vähän minkälaisilla putkistoilla paikalliset ajelee ja tehdä siitä johtopäätöksiä. Saksalaisilla ei paljoa höpinäpönttöjä näy! Mun muistikuvan mukaan kun Jorman kanssa keväällä istuttiin Louis:n edustalla Hampurissa niin paikalla oli montakymmentä pyörää ja yhdessä oli jotkut muut kuin vakiohormit ja sekin oli kyykkypyörien kyykkypyörä eli hurley davidson...
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Pistääpä miettiin toisen kerran lähtöä saksanmaalle jos meininki tuollaista änkkärien kanssa, muuten kiinnostaa kyllä. Mun vaimentajaan ei oo noisekilleriä ja koneet menee tukkoon jos sovittaa jonkun nuhahuilun paikalleen. Voipa olla jatkossa koneen uudelleen suunnittelu edessä jos meinaa kadulla ajella, pykälien kiristyessä täälläkin.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Agostini

No,mulla ei ollu noisekillereitä ja ajelin kaikes rauhas Saksas,Itävallas,Sveitsis,Liechtensteinis jne

Kävin myös Nordschlefella samoilla höpinöillä.... :D
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Juu, mulla oli vakiot kesän reissulla, mutta kaverin Rocketissa oli suorat putket ja etelästä tullessa takana ajoi pitkän matkaa bahnalla kyttä auto perässä ja mä olin varma että pysäyttävät mutta ei ne välittänyt. Ja on sit oikeasti kovat äänet.
Mut jotain perää tossa lienee, mutta mitä niin se on vielä kyssäri.... Luulisin että ne joille viduilevat ovat ehkä ajelleet muutenkin "erikoisesti" ja ovat ehkä siitä kimmastuneet...?
No, noisekillereiden kanssa tuskin tulee mitään vapinoita ja ihan vinkkinä ne killerit voi laittaa laukkuu mukaan ja ruuvata sitte paikoilleen jos käyvät hermostumaan. Saahan ne sit sieltä pois taas ku pääsee jatkamaan matkaa.... :blues:

Kyselin noilta saksan bussinisteiltä tota ja jotkut onkin jo vastanneet... On se ihan mahdollista että joutuu ongelmiin. Pitää olla hyväksyntä merkki ja sitte killerit niillä on mukana ja ruuvaavat ne sit paikoilleen jos tulee poliisin kanssa kinaa. Sakko on kuulemma 25-75e kuitenkin. Yleensä saa kuitenkin jatkaa matkaa, jos ei ala hankalaksi polliisillle ja kuulemma riippuu vielä kytästäkin.... Eli ei savua ilman tulta.... Täytyykin tilata pakoputken tiivisteet että saa laitettua vakiot paikoilleen... Tosin kun olis se paikka tiedossa missä polttavat niitä merkintöjä lazerilla, niin vois käydä putkien kans siellä.. Jossain Nokialla se tais olla, onkohan muualla...? :p
No vielä päivitystä, Busa-Grenaa ei ole kuullut mitään tollasesta ja ovat kuulemma usein sakuissa. Ja toinenkin Fred nimeltään oli sitä mieltä että jokin jutussa mättää... Mä luulen, että jos ei sikaile ja äänet ei ole ihan järjettömät, niin ei tuu ongelmia....? Mut katellaan mitä poijjaat vastailee...

Edited By Ode on 1226941332
mooonman

Viesti Kirjoittaja mooonman »

Tuo Sakasan busamiitti kuulostais aika mukavalta, kiinnostais ja lähteä katsomaan sinne. Jos porukkaa on lähdössä ni voisin koittaa ängetä mukaan , yksin ei viittis lähteä ajelemaan.
VKe
115-1198169049

Viesti Kirjoittaja 115-1198169049 »

:thumbdown: ja mersu on paska auto.

Edited By suihkari on 1227631559
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Moi, tuli saksasta viestiä ja jos oikein asian ymmärsin, niin nyt alkaa olla kiire jos meinaa saada huoneen. Viikonloppuna pitäs ilmoittautua viimeistään.
197 on kaikkiaan ilmoittautunut kokoontumiseen.... 4 suomalaista.... :blues:

Huom! Lisä infoa tuli, että siinä on vieressä kämppäri.... Sinne
ilmeisesti pääsee vielä myöhemminkin...

Edited By Ode on 1233677962
PetriK

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kerätääs listaa kuka on lähdössä ?

Itse olen vielä kahden vaiheilla, mutta kovasti tämä on harkinnassa.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Esabusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esabusa »

PetriK kirjoitti:Kerätääs listaa kuka on lähdössä ?

Itse olen vielä kahden vaiheilla, mutta kovasti tämä on harkinnassa.
Vois harkita piipahtamista sillä 7.6 Mainzissa kuiteskin ja sitten nokka kohti kotia vaan reitti on ?
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Vastaa Viestiin