Takapukkeja - Astetta parempi
Olis tarjolla takapukkeja se pikkasen parempi versio. Hinta 130 mutta kimppa tilauksella huomattava ale. Itsellä käytössä olullut muutaman vuoden ja tosi tyytyväinen. Sopii niin uuteen kuin vanhaan malliin. EI VOI OLLA HELPOMPAA KÄYTÄÄ pyörä asetetaan pukille helposti sivulta jalalla polkasemalla.
Varrellisetrullat 21
Nyt meille maksais pukki 110 ja rullat 16 yht.126 sis.posti
Osoitetiedot mulle jj.ylinen@nic.fi
Edited By Joppe on 1227543256
Varrellisetrullat 21
Nyt meille maksais pukki 110 ja rullat 16 yht.126 sis.posti
Osoitetiedot mulle jj.ylinen@nic.fi
Edited By Joppe on 1227543256
Jepa, kaks pukkia otettais Martan kans jos kyseessä tämä tai vastaava yhtä hyvä
http://www.supersportrider.com/ssr2.htm
http://www.supersportrider.com/ssr2.htm
..eikä voi olla turvallisempaa tapaa nostaa pyörä...... ja kevyempää.... jopa mun 8v. tyttö...noh.. melkein... pystyy tuollaisella nostamaan ja laskemaan busan...Joppe kirjoitti:EI VOI OLLA HELPOMPAA KÄYTÄÄ pyörä asetetaan pukille helposti sivulta jalalla polkasemalla.
suosittelen lämpimästi kaikille.
nimimerkillä: SSR-pukin omistaja jo kolme vuotta.
Sibu_77 kirjoitti:Tarviikos tohon ostaa jotain lisäpalikoita, kun on maininta, että Haarukan alta nostavat nostopalat lisävarusteena. Eli onkos se perus-settinä lankarullista nostettava?
Ei kannata (busaan) ostaa haarukan alta nostavia lisävaruste-paloja, mutta kannattaa ostaa ne SSR:n omat Suzuki-lankarullat, niin homma käy kuin tanssi.
Haarukan alta nostaessa jää mopo liian alas ja sitä pukkia joutuu kampeamaan paikoilleen. Myös normaali lankarullilla hieman sama juttu.
Kuvassa näkyy millaiset SSR-rullat ovat. Niissä on pieni varsi ylös, joka helpottaa nostamista niin että ei tarvitse muuta kuin työntää pukki alle ja polkaista ylös. mikäli kyseistä vartta ei ole, joutuu mopoa kampeamaan tai pukkia "koukkaamaan" ensin hieman että pukki mahtuu alle.
Toki homma toimii normaalilankarullilla ja matalilla mopoillakin mutta pukin joutuu laittamaan alle ikään kuin koukaten.
EDIT: Ja pukin mukana tulee akselinläpi-tanko jos sellaista nostotapaa tahtoo käyttää ja jalkavarsi irtoaa yhdellä sokalla huoltotöiden ajaksi pois tieltä.
Edited By Humppanisti on 1226523170
Köpi kirjoitti:Mites vaikeeta se takaa nostavan käyttö on sit muka tuohon verrattuna?
Voitko käyttää takaa nostavaa esim sorapihalla tai nurmikolla ??
..tätä voi
EDIT: yks Kuva (entisestä busastani ...nyyh ja niisk ) lisää mistä voi nähdä tuon mekanismin.... ja pystyputkien korkeus on säädettävä ja ne on modattavissa miten kukin tahtoo.... rälläkkä vaan käteen...
Edited By Humppanisti on 1226523202
- toimeve
- Viesti:
...kyllä voi. Jos muistat minkälainen piha minulla on (niitä pieniä pyöreitä kiviä, peukalonpään kokosia), niin siinä minä yksin nostan tavallisella takapukilla: asettelen ensin L-palat sopivasti, olen pyörän oikialla puolella. Oikialla käjellä satulasta pyörä suorhan ja vasemmalla jalalla alotan painamhan takapukkia maata kohti. Siitä se sitten nousahtaa perse näppärästi ilmhan. Busasta siis.Humppanisti kirjoitti:Voitko käyttää takaa nostavaa esim sorapihalla tai nurmikolla ??
Toistaseksi ei ole kaatunu.
Jotenki enemmän pelottaa se alaslasku, kun varphailla ei ainakhan tuota ommaa mallia saa nostettua, niin se on käjellä tehtävä ja v_a_r_o_v_a_s_t_i jottei lähe pyörä kallistumhan ainakhan oikialle puolelle ennenku ehtii vasthanottamhan...vasemmalle senthän vähän hiastuu ku seisontatuki ottaa vasthan
No joo. On tuo kimppatilaus varmasti helepompi. Mutta kyse oli vain siitä, että kyllä tuolla kivi- tai hiekkapihallaki onnistuu
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-