ilmeisesti tuossa alkuperäisessä muovihässäkässä on akkuteline ym.samassa?onko jollain valmistajalla sellasta under tray:tä jossa ois valmiina myös kaikki?
haluaisin tuon kamalan "kuraläppä"muovin pois,enkä viittis silputa orkkista ei kait kaikilla oo se hiekkalapio edelleen kilven alla
Mutka77 kirjoitti:Mites tuo on leikelty? Pitäs itsekkin modata tuo undertray. Onko siinä vain "kuraläppä" leikattu pois ja maalattu? Siistin näköinen on kyllä.
Hmmm minä ainaski otin osan käteen ja ja sahasin enimmät (rautasahan terällä). ja sen jälkeen viimmeistelin raspi roopella. ja loppu käsin. Ja sit osa maalaukseen. Ei oo paha homma. Tekeepi noin puolessa tunnissa.
Mutka77 kirjoitti:Mites tuo on leikelty? Pitäs itsekkin modata tuo undertray. Onko siinä vain "kuraläppä" leikattu pois ja maalattu? Siistin näköinen on kyllä.
Hmmm minä ainaski otin osan käteen ja ja sahasin enimmät (rautasahan terällä). ja sen jälkeen viimmeistelin raspi roopella. ja loppu käsin. Ja sit osa maalaukseen. Ei oo paha homma. Tekeepi noin puolessa tunnissa.
Tuohon malliin minäkin tein, tosin maalasin ja lakkasin myös itse.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jaakko kirjoitti:Kuin hyvin tuo tahrii koko pyörän vähän huonommalla kelillä?
Ei sen kummemmin kuin ennenkään. Kaks päällä tulee ravat kyytiläisen selkään, tosin niinpä tuli vakionakin. Ilmeisesti aiheuttaa jonkun pyörteen tuo kyytiläinen joka nostaa ravan ylös?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jaakko kirjoitti:Kuin hyvin tuo tahrii koko pyörän vähän huonommalla kelillä?
Ei sen kummemmin kuin ennenkään. Kaks päällä tulee ravat kyytiläisen selkään, tosin niinpä tuli vakionakin. Ilmeisesti aiheuttaa jonkun pyörteen tuo kyytiläinen joka nostaa ravan ylös?
Hiekkakauhan poisto Busasta on ajankohtainen, miten oot
irrotellu pohjalevyn maalausta varten... siinähän joutuu
takajarrunestesäiliöltä tulevan letkun takia pohjalevystä
napsasemaan palan pois , vai onko joku fiksumpi konsti?