Vaikea ajaa hiljaa... - ...nykii kuin mikäkin.

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

shuttlex kirjoitti:Arkipäivämiitti on milloin?
Torstaina Suvirannassa. Sinne siis. Toi oli jo melkein lupaus Shuttlex. :D
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

Sepe kirjoitti:Torstaina Suvirannassa. Sinne siis. Toi oli jo melkein lupaus Shuttlex. :D
Missä on Suviranta?
Milloins ne Pyynikin treffit on?
Ja hei, 24.5 oon Ahvenistolla... Hameväen radalla. Laita, Sepe, hameesi päälle ja tuu poikkeemaan! Muut Busanistit kans!
67-1085397860

Viesti Kirjoittaja 67-1085397860 »

...hmm...keskustelua seuranneena tässä taitaa jo kohta joutua miettimään, että pitäiskös miunkin ajella ensi viikonloppuna jonnee ihan muualle, kun ei ton menopelin mitat ihan miitin vaatimustasoa vastaa... :oho:
kas kun on nuo mimmin omat mitat kaikin puolin niin vaatimattomat...
115-1085924698

Cat kirjoitti:...hmm...keskustelua seuranneena tässä taitaa jo kohta joutua miettimään, että pitäiskös miunkin ajella ensi viikonloppuna jonnee ihan muualle, kun ei ton menopelin mitat ihan miitin vaatimustasoa vastaa... :oho:
Menikin tää keskustelu ihan överiksi! Älä, Cat vaan enempää päästä päähäsi tuollaisia ajatuksia , ei liioin Martta, Jennica eikä kukaan muukaan!!!
Oltiinpas me keskusteluun osallistuneet ihan... SORRY!!
Sepe
Viesti:

shuttlex kirjoitti:
Sepe kirjoitti:Torstaina Suvirannassa. Sinne siis. Toi oli jo melkein lupaus Shuttlex. :D

Missä on Suviranta?
Ja hei, 24.5 oon Ahvenistolla... Hameväen radalla. Laita, Sepe, hameesi päälle ja tuu poikkeemaan! Muut Busanistit kans!
Turengissa joka torstai treffit.
Eikös Pyynikki ollut tiistaisin.
Täytyy katsoa jos vaikka ehtis tonne Apparalle mulkoilemaan
:D .Moneltas se on?
Sepe
Viesti:

shuttlex kirjoitti:
Cat kirjoitti:...hmm...keskustelua seuranneena tässä taitaa jo kohta joutua miettimään, että pitäiskös miunkin ajella ensi viikonloppuna jonnee ihan muualle, kun ei ton menopelin mitat ihan miitin vaatimustasoa vastaa... :oho:

Menikin tää keskustelu ihan överiksi! Älä, Cat vaan enempää päästä päähäsi tuollaisia ajatuksia , ei liioin Martta, Jennica eikä kukaan muukaan!!!
Oltiinpas me keskusteluun osallistuneet ihan... SORRY!!

Niinpä.....naiset saattavat olla ajattelemattomia... :( No ei kait kukaan sitä noin tarkoittanut. :D
67-1085397860

...no, kai myö ärräläiset ja äffäläiset sit sinne kans ilmaannutaan. Mutta lällärimimmeiksi ette oikeat tosibusanistit meitä kuiteskaan nimittele, jooko :D

(sitä paitsi pienempiään ei muutenkaan saa kiusata :laugh: )
115-1085924698

Sepe kirjoitti:Niinpä.....naiset saattavat olla ajattelemattomia... :( No ei kait kukaan sitä noin tarkoittanut. :D
Totta tosiaan, me naiset saatetaan olla ajattelemattomia (mites miehet??) taikka sit me ajatellaan toisissa asioissa ihan liikaa! Ei tosiaan ollut tarkoitus aiheuttaa mielipahaa!! :tyhmamina: :tyhmamina:

Naisten rata on heti aamulla (GRRRR...) klo 9-13.
115-1085924698

Cat kirjoitti:...no, kai myö ärräläiset ja äffäläiset sit sinne kans ilmaannutaan. Mutta lällärimimmeiksi ette oikeat tosibusanistit meitä kuiteskaan nimittele, jooko :D

(sitä paitsi pienempiään ei muutenkaan saa kiusata :laugh: )
Hyvä, Cat!!! Ja sitäpaitsi...KUKAAN NAISMOTORISTI
EI OO LÄLLÄRI!!!! (Osa miehistä kyllä on...taas pitää pyytää anteeksi, mut ei ilmeisesti tällä palstalla kukaan itseään moiseksi luokittele)
Mä taidan olla Cat.ille kaffeet pystyssä! :bowdown:
67-1085397860

Elä hupsi. Mutta joskus kesän mittaan jossain otetaan lasilliset miestäkin väkevämpää :D daamimotoristien kunniaksi :bowdown:
Sepe
Viesti:

shuttlex kirjoitti:
Sepe kirjoitti:Niinpä.....naiset saattavat olla ajattelemattomia... :( No ei kait kukaan sitä noin tarkoittanut. :D

Totta tosiaan, me naiset saatetaan olla ajattelemattomia (mites miehet??) taikka sit me ajatellaan toisissa asioissa ihan liikaa! Ei tosiaan ollut tarkoitus aiheuttaa mielipahaa!! :tyhmamina: :tyhmamina:

Naisten rata on heti aamulla (GRRRR...) klo 9-13.
Miehet ajattelee aina loppuun asti! :O :D :O

Ei sit pääse tuonne Apparalla katsomaan tosimimmejä! :bowdown:
115-1085924698

Sepe kirjoitti:Miehet ajattelee aina loppuun asti! :O :D :O

Ei sit pääse tuonne Apparalla katsomaan tosimimmejä! :bowdown:
Tottahan toki miehet ajattelee aina loppuun asti! Ihan varmasti niin!

On siellä niitä tosimimmejäkin, mutta sitten on meitä harjoittelijoitakin... Jossakin muualla sitten turisemaan!

Cat. Miestä väkevämpi on mulle pahasta... se kaffe sopii paremmin! Mutta jos sä otat tuplat ja mä oon hengessä mukana! :thumbup:
67-1085397860

shuttlex kirjoitti:Miestä väkevämpi on mulle pahasta... se kaffe sopii paremmin! Mutta jos sä otat tuplat ja mä oon hengessä mukana! :thumbup:
...no juu, tuplamäärä woimajuomaa on taas liikaa tälle eläjälle :D
Joten otetaan vaan kesäisesti vaikka mansikkamehua, sehän onnii naisellisempi juoma :thumbup:
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

Sepe kirjoitti:
shuttlex kirjoitti:

Missä on Suviranta?

Turengissa joka torstai treffit.
Eikös Pyynikki ollut tiistaisin.
Täytyy katsoa jos vaikka ehtis tonne Apparalle mulkoilemaan
:D .Moneltas se on?
Pyynikki on edelleenkin tiistai iltaisin... Mustalahti samoin :thumbup:
115-1085924698

Jardze kirjoitti:Pyynikki on edelleenkin tiistai iltaisin... Mustalahti samoin :thumbup:
No jompaankumpaan tuun, mut ekaks kyllä odottelen lämpimämpiä kelejä! Tuleeks Tipu yleensä kans? Muita?
Vastaa Viestiin