Lentokenttäajot Porissa - Ovatko ihan "porilaiset"
Tuo päivä sopisi mulle ainankin hyvin, olen silloin suomes. Terolta pitää kysyäistä onko innostusta tulla tuolloin sinne. Minä tulin tietenkin työautolla (kun pyörää en vielä saanut tuotuu) mutta tuo toinen tuli tietysti kaksi pyöräsellä, joka minua tietysti suuresti harmitti. Onneks tääl on satanu joka päivä:) ainankin vähän..
jeejee 1/4 alle kympin
Oon tuolla Porin kentällä kans yleensä vieraillut - siis lähinnä - ainakin toistaiseksi - katsojan roolissa. Kyseessä on, kuten mainittukin, varttimailin mittelöt. Porukkaa on paikalla ollut kiitettävästi viime aikoina, kunhan säät on vaan suosineet. Nytkin olen tietty menossa Toivottavasti muitakin Busanistejä on tulossa paikan päälle
Eikai se kauheen vaikeeta voi olla, vartti maili eli vähän reilut 400m edessä suoraa lentokenttä baanaa. Tavotteena edetä matka niin nopeesti kuin mahdollista. Kaksi kerralla ajetaan, aikoja kattellaa maalissa ja loppu nopeuksia kirotaa ihmetellään. Muistaakseni tuo ei ole edes kovin kallista touhua. Sää varaushan siellä aina on. Eli ei muutakuin harjottelemaan lähtöjä siitä essolta jompaan kumpaan suuntaan kakkostietä.
jeejee 1/4 alle kympin
En tiedä, ainoastaan tienvarsi-ilmoittelua seuraamalla olen mä ainkin saanut tuonkin vähäisen infon... Mielestäni tuo päivämääräplakaatti on siinä lentokentän Ulvilan puoleisessa päässä aidassa, ellen nyt ihan väärin sano. Tästähän tulee Länsirannikon Busamiitti. Jos mä uskaltaudun ajamaan, on mielestäni hyvin kohtuullista, että kaikki muutkin Busakuskit ajaa kans Mutta katotaan miten keikat haittaa harrastusta.busatin kirjoitti:Löytyykö mistään virallisempaa tietoa?
Eilen vähän puheltiin teron kanssa (kaljoissa, mut kuitenkin) et jos sä meet ajamaan niin kyl mekin tullaan.shuttlex kirjoitti:busatin kirjoitti:Löytyykö mistään virallisempaa tietoa?
En tiedä, ainoastaan tienvarsi-ilmoittelua seuraamalla olen mä ainkin saanut tuonkin vähäisen infon... Mielestäni tuo päivämääräplakaatti on siinä lentokentän Ulvilan puoleisessa päässä aidassa, ellen nyt ihan väärin sano. Tästähän tulee Länsirannikon Busamiitti. Jos mä uskaltaudun ajamaan, on mielestäni hyvin kohtuullista, että kaikki muutkin Busakuskit ajaa kans Mutta katotaan miten keikat haittaa harrastusta.
jeejee 1/4 alle kympin
Ok.. koitetaan päästä ihmettemään..shuttlex kirjoitti:busatin kirjoitti:Löytyykö mistään virallisempaa tietoa?
En tiedä, ainoastaan tienvarsi-ilmoittelua seuraamalla olen mä ainkin saanut tuonkin vähäisen infon... Mielestäni tuo päivämääräplakaatti on siinä lentokentän Ulvilan puoleisessa päässä aidassa, ellen nyt ihan väärin sano. Tästähän tulee Länsirannikon Busamiitti. Jos mä uskaltaudun ajamaan, on mielestäni hyvin kohtuullista, että kaikki muutkin Busakuskit ajaa kans Mutta katotaan miten keikat haittaa harrastusta.
Hmm.. kyseessä kiihdytys kisat. tosta vähän virallisempaa
http://www.sunrisecruisers.com/
http://www.sunrisecruisers.com/