me tarvitaan myös tuollaiset josko tehtäs kimppatilaus?snuggles kirjoitti:Mistäpä voisi tilailla kohtuuhintaan näitä S2000 suuttimia ?
Jos sellaset talven aikana ruuvaisi kiinni. Parempi tehdä modi tässä vaiheessa kun toivoa ensi kesänä että sen olisi talvella kaukoviisaana tehnyt.
Lisää bensaa ... - Injektorien ja paineen valinnan vaikeus
Näytti olevan vielä tuolla petrin mainitsemalla palstalla 3 settiä myynnissä käytettyjä suuttimia nimimerkillä indy1397. Mut on hieman hakusassa tuo ulkomaan kaupankäynti, joten osallistun kyl yhen setin verran jos tilaaja löytyy. Hinnat vaihtelee ajettujen mailien mukaan, varmaan nuo vähemmän ajetut kannattais ottaa.Jouniri kirjoitti:me tarvitaan myös tuollaiset josko tehtäs kimppatilaus?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Varasin nuo kolme settiä, jos kauppa toteutuu niin siitä riittää meille kolmelle.snuggles kirjoitti:Jouniri kirjoitti:me tarvitaan myös tuollaiset josko tehtäs kimppatilaus?
Näytti olevan vielä tuolla petrin mainitsemalla palstalla 3 settiä myynnissä käytettyjä suuttimia nimimerkillä indy1397. Mut on hieman hakusassa tuo ulkomaan kaupankäynti, joten osallistun kyl yhen setin verran jos tilaaja löytyy. Hinnat vaihtelee ajettujen mailien mukaan, varmaan nuo vähemmän ajetut kannattais ottaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juu mullakin ihan ammattina tuo kotimaan kauppa toki pätevän tulkin avustuksella teen kauppaa missä vaan... mutta kiitokset silti Jarim mälle... TFM mälle ne joista virtaa eniten bensaasnuggles kirjoitti:Jouniri kirjoitti:me tarvitaan myös tuollaiset josko tehtäs kimppatilaus?
Näytti olevan vielä tuolla petrin mainitsemalla palstalla 3 settiä myynnissä käytettyjä suuttimia nimimerkillä indy1397. Mut on hieman hakusassa tuo ulkomaan kaupankäynti, joten osallistun kyl yhen setin verran jos tilaaja löytyy. Hinnat vaihtelee ajettujen mailien mukaan, varmaan nuo vähemmän ajetut kannattais ottaa.
Kolme settiä tulossa.Jouniri kirjoitti:Juu mullakin ihan ammattina tuo kotimaan kauppa toki pätevän tulkin avustuksella teen kauppaa missä vaan... mutta kiitokset silti Jarim mälle... TFM mälle ne joista virtaa eniten bensaa
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hieno homma. Ei oikeen löytyny tuohon hintaan kunnostettujakaa, en osannu kait ettiä. Kun olis yks puolituttu joka lähettää osia usasta, mut pitäis olla firma tahi ebay numero, muuten ei haluais tehä kauppaa.jarim kirjoitti:Kolme settiä tulossa.
Sitte tarvittas vielä kunnollinen bensanpaineensäädin. Hinta olis 145, jos kotomaasta niin euroja, usasta saman verran dollareina, ainakin dragbikedirectiltä. Onko tähän vinkkejä ? Voin tilailla jos sopiva firma löytyy.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Moi!PetriK kirjoitti:Lisäys vielä että tuo busaan suositeltu Walbron 255LPH tankin sisäinen pumppu on GSS342, siis sama jota käytetään monessa 500hp turboautoissakin. Niitä löytyy noin 80-120usd + postikulut 40-50usd hintaan ebaystä vaikka kuinka paljon. Tilasin juuri yhden koekappaleen. Eli maksaa noin 120-140e itse maahantuotuna.
-Walbron 255LPH tankin sisäinen pumppu on GSS342
Toi pumppu varmaan sopisi meittinkin taxiin (tarpeisiin +300hp??)? Onkohan ketään muita pumppua vailla? Jos vaikka kimppatilausta? Jos joku saa tilattua niin yksi meittille.. kiitos jo etukäteen
Mulla Bosch sopii suoraan, Walbroa olisi joutunut hieman sorvaamaan eli oli liian lyhyt ja paksu tuohon K5 vakiopumpun paikalle. Walbro kyllä sopi suoraan ZZR1400 tankkiin sorvaamatta.
Tuon bosch:n pumpun saa suoraan suomesta, kysele noilla yllä olevilla koodeilla vaikka motonetista. Se on 400hp:n audin pumppu joka tulee audin muovikuorissa, eli mun tapauksessani nuo kuoret pois ja pumppu sopi suoraan pelkästään sähköliittimen vaihdolla.
Tuon bosch:n pumpun saa suoraan suomesta, kysele noilla yllä olevilla koodeilla vaikka motonetista. Se on 400hp:n audin pumppu joka tulee audin muovikuorissa, eli mun tapauksessani nuo kuoret pois ja pumppu sopi suoraan pelkästään sähköliittimen vaihdolla.
PetriK kirjoitti:Mulla Bosch sopii suoraan, Walbroa olisi joutunut hieman sorvaamaan eli oli liian lyhyt ja paksu tuohon K5 vakiopumpun paikalle. Walbro kyllä sopi suoraan ZZR1400 tankkiin sorvaamatta.
Tuon bosch:n pumpun saa suoraan suomesta, kysele noilla yllä olevilla koodeilla vaikka motonetista. Se on 400hp:n audin pumppu joka tulee audin muovikuorissa, eli mun tapauksessani nuo kuoret pois ja pumppu sopi suoraan pelkästään sähköliittimen vaihdolla.
Bosch 0580254909 = 150l/h @5bar, 200l/h @3bar (nettitietoa)
kiitos vinkistä laitetaampa tuollanen sit hakuseen... 2,5l / min riittänee näin aluksi?
Ps. Pumppu löytyikin jo
Edited By Jouniri on 1221412382
200L/H => 3.33L/min = > 830cc/injektori/min @ 100% duty
150L/H => 2.5L/min = > 625cc/injektori/min @ 100% duty
Luulisi riittävän pienellä varmuusmarginaalillakin useimpiin tarkoituksiin
Vakiopumppu sen sijaan (tuo 80L/H mitattiin pienellä ylijännitteellä joten todellisuudessa voi olla pienempikin tuotto, zx14 kwaakun pumpussa vastaavasti oli vain noin 60-70L/H.).
80L/H => 1.3L/H => 333cc/injektori/min @ 100% duty
Vakioinjektorit ovat 312cc@100% duty (eli 250cc@80% duty), eli kun painetta nostetaan tuosta niin pumppu alkaa kyykkäämään. Vanhemman mallisessa vakiopumpussa on kuulemma vielä pienempi tuotto.
S2000 injektorit ovat 440cc@100% duty (eli noin 350cc@80% duty). Eli ei ole mitään mahdollisuutta että vakiopumppu ja S2000 olisi toimiva yhdistelmä, mutta enpä osannut tätä vielä alkukesästä laskea.
edit - lisätäänpä vielä että 5bar & S2000 => sqrt(5/3)*440cc = 568cc. Tuo Bosch on parempi vaihtoehto koska siinä voi painetta nostaa muistaakseni 7bar tasolle ennen kuin varmuusventtiili aukeaa, sen sijaan walbrossa muistaaksei aukesi jo alle 4.xbar:ssa. Eli jos tuntuu että tarvitaan lisää bensaa voi bosch:n kanssa varmaan (??) huoletta nostaa painetta tuonne 5bar tuntumaan ... tämän perusteella tulee mieleen että erityisesti turboissa tuo Bosch olisi suositeltavampi kun Walbro kun pumpun ohjauspaine voi hyvinkin joissain mopoissa nousta lähelle 4.5 bar.
Edited By PetriK on 1221419309
150L/H => 2.5L/min = > 625cc/injektori/min @ 100% duty
Luulisi riittävän pienellä varmuusmarginaalillakin useimpiin tarkoituksiin
Vakiopumppu sen sijaan (tuo 80L/H mitattiin pienellä ylijännitteellä joten todellisuudessa voi olla pienempikin tuotto, zx14 kwaakun pumpussa vastaavasti oli vain noin 60-70L/H.).
80L/H => 1.3L/H => 333cc/injektori/min @ 100% duty
Vakioinjektorit ovat 312cc@100% duty (eli 250cc@80% duty), eli kun painetta nostetaan tuosta niin pumppu alkaa kyykkäämään. Vanhemman mallisessa vakiopumpussa on kuulemma vielä pienempi tuotto.
S2000 injektorit ovat 440cc@100% duty (eli noin 350cc@80% duty). Eli ei ole mitään mahdollisuutta että vakiopumppu ja S2000 olisi toimiva yhdistelmä, mutta enpä osannut tätä vielä alkukesästä laskea.
edit - lisätäänpä vielä että 5bar & S2000 => sqrt(5/3)*440cc = 568cc. Tuo Bosch on parempi vaihtoehto koska siinä voi painetta nostaa muistaakseni 7bar tasolle ennen kuin varmuusventtiili aukeaa, sen sijaan walbrossa muistaaksei aukesi jo alle 4.xbar:ssa. Eli jos tuntuu että tarvitaan lisää bensaa voi bosch:n kanssa varmaan (??) huoletta nostaa painetta tuonne 5bar tuntumaan ... tämän perusteella tulee mieleen että erityisesti turboissa tuo Bosch olisi suositeltavampi kun Walbro kun pumpun ohjauspaine voi hyvinkin joissain mopoissa nousta lähelle 4.5 bar.
Edited By PetriK on 1221419309
Hemmolla oli ollut 2kpl noita boschin pumppuja ruokkimassa 515 hp kossu sierraa ja ajanut tolla pumpulla 2000km eli on kuin uusi, eikä hintakaan ollut paha 80.PetriK kirjoitti:200L/H => 3.33L/min = > 830cc/injektori/min @ 100% duty
150L/H => 2.5L/min = > 625cc/injektori/min @ 100% duty
Luulisi riittävän pienellä varmuusmarginaalillakin useimpiin tarkoituksiin
Vakiopumppu sen sijaan (tuo 80L/H mitattiin pienellä ylijännitteellä joten todellisuudessa voi olla pienempikin tuotto, zx14 kwaakun pumpussa vastaavasti oli vain noin 60-70L/H.).
80L/H => 1.3L/H => 333cc/injektori/min @ 100% duty
Vakioinjektorit ovat 312cc@100% duty (eli 250cc@80% duty), eli kun painetta nostetaan tuosta niin pumppu alkaa kyykkäämään. Vanhemman mallisessa vakiopumpussa on kuulemma vielä pienempi tuotto.
S2000 injektorit ovat 440cc@100% duty (eli noin 350cc@80% duty). Eli ei ole mitään mahdollisuutta että vakiopumppu ja S2000 olisi toimiva yhdistelmä, mutta enpä osannut tätä vielä alkukesästä laskea.
edit - lisätäänpä vielä että 5bar & S2000 => sqrt(5/3)*440cc = 568cc. Tuo Bosch on parempi vaihtoehto koska siinä voi painetta nostaa muistaakseni 7bar tasolle ennen kuin varmuusventtiili aukeaa, sen sijaan walbrossa muistaaksei aukesi jo alle 4.xbar:ssa. Eli jos tuntuu että tarvitaan lisää bensaa voi bosch:n kanssa varmaan (??) huoletta nostaa painetta tuonne 5bar tuntumaan ... tämän perusteella tulee mieleen että erityisesti turboissa tuo Bosch olisi suositeltavampi kun Walbro kun pumpun ohjauspaine voi hyvinkin joissain mopoissa nousta lähelle 4.5 bar.
juu eiköhän tolla pumpulla ainakin tuleva suvi pärjätä?