Etupää reistaa - ...stefat vuotaa jälleen?
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
YES! 3,5tkm. takana, ja molemmat putket vasta vuotaa!!
Lähteekö putket irti toisistaan, pelkän yläpään purkamisella?
Vai pitääkö alapään pultti irrottaa?
Pitää alkaa viritellä erikoisKALUJA!
Lähteekö putket irti toisistaan, pelkän yläpään purkamisella?
Vai pitääkö alapään pultti irrottaa?
Pitää alkaa viritellä erikoisKALUJA!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Ei tarvi irroitaa alapään pulttia välttämättä. Joku jolla on käytössä laser-leikkuri vois nopeesti väsätä tuo erikoiskalun jousen painamiseen (muutaman, mulle kans).BussiJussi kirjoitti:YES! 3,5tkm. takana, ja molemmat putket vasta vuotaa!!
Lähteekö putket irti toisistaan, pelkän yläpään purkamisella?
Vai pitääkö alapään pultti irrottaa?
Pitää alkaa viritellä erikoisKALUJA!

Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
KIITOS!!
Pitänee purkaa keula, kun kelit viilenee!!
Takuukorjausta, teen ite, kun huolloissa ruuhkaa!
Erkka Korpiaholta tulee stefat, ja öljyt!!
Pitänee purkaa keula, kun kelit viilenee!!
Takuukorjausta, teen ite, kun huolloissa ruuhkaa!
Erkka Korpiaholta tulee stefat, ja öljyt!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Siinäpä olis Miksakille seuraava projekti, mulle kansSepe kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:YES! 3,5tkm. takana, ja molemmat putket vasta vuotaa!!
Lähteekö putket irti toisistaan, pelkän yläpään purkamisella?
Vai pitääkö alapään pultti irrottaa?
Pitää alkaa viritellä erikoisKALUJA!
Ei tarvi irroitaa alapään pulttia välttämättä. Joku jolla on käytössä laser-leikkuri vois nopeesti väsätä tuo erikoiskalun jousen painamiseen (muutaman, mulle kans).


Minä voisin huolia myös sellaisen.Sepe kirjoitti:Ei tarvi irroitaa alapään pulttia välttämättä. Joku jolla on käytössä laser-leikkuri vois nopeesti väsätä tuo erikoiskalun jousen painamiseen (muutaman, mulle kans).

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
On kyllä ollu aikeissa ruveta vaihtaan nuo oilit jossain välissä, siinähän vois samalla suunnitella jonkulaisen työkalun ja tekasta muutaman ylimääräsen.Jaku kirjoitti:Sepe kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:YES! 3,5tkm. takana, ja molemmat putket vasta vuotaa!!
Lähteekö putket irti toisistaan, pelkän yläpään purkamisella?
Vai pitääkö alapään pultti irrottaa?
Pitää alkaa viritellä erikoisKALUJA!
Ei tarvi irroitaa alapään pulttia välttämättä. Joku jolla on käytössä laser-leikkuri vois nopeesti väsätä tuo erikoiskalun jousen painamiseen (muutaman, mulle kans).
Siinäpä olis Miksakille seuraava projekti, mulle kans![]()

Vai muutaman...jos se on yhtä hyvä kun tuo kytkyttimen suojalaippa ni halukkaita varmaan riittää...MiksaK kirjoitti:Jaku kirjoitti:Sepe kirjoitti:
Ei tarvi irroitaa alapään pulttia välttämättä. Joku jolla on käytössä laser-leikkuri vois nopeesti väsätä tuo erikoiskalun jousen painamiseen (muutaman, mulle kans).
Siinäpä olis Miksakille seuraava projekti, mulle kans![]()
On kyllä ollu aikeissa ruveta vaihtaan nuo oilit jossain välissä, siinähän vois samalla suunnitella jonkulaisen työkalun ja tekasta muutaman ylimääräsen.


Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Veikkaan että on enemmän verrannollinen tee-se-itse-miesten määrään... :laugh:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Onko kellään kokemuksia?
Nicro 635 silikoni/ptfe-rasvasta?
Vihreä "tuubi", sopiskohan hyvin etustefojen "voiteluun"?
Nicro 635 silikoni/ptfe-rasvasta?
Vihreä "tuubi", sopiskohan hyvin etustefojen "voiteluun"?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Njahas, 35-40tkm on ilmeisesti speksattu stefojen kestoksi, 39300km mittarissa ja oikeanpuoleinen putki vuotaa... ei kellään olisi ylimääräisiä stefoja hyllyssä? Setä Hirvosella ei uskaltanut luvata edes täksi viikoksi ja perjantaina pitäisi ajella Suzuki miitinkiin Saukkovaaraan. Paljon kivempi olisi ehjällä keulalla. 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Stefat löyty, tarvikkeena tosin mutta kokeillaan nyt tuommoisia! Eli keularempan tekoon, mars...jarim kirjoitti:Njahas, 35-40tkm on ilmeisesti speksattu stefojen kestoksi, 39300km mittarissa ja oikeanpuoleinen putki vuotaa... ei kellään olisi ylimääräisiä stefoja hyllyssä? Setä Hirvosella ei uskaltanut luvata edes täksi viikoksi ja perjantaina pitäisi ajella Suzuki miitinkiin Saukkovaaraan. Paljon kivempi olisi ehjällä keulalla.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:jarim kirjoitti:Njahas, 35-40tkm on ilmeisesti speksattu stefojen kestoksi, 39300km mittarissa ja oikeanpuoleinen putki vuotaa... ei kellään olisi ylimääräisiä stefoja hyllyssä? Setä Hirvosella ei uskaltanut luvata edes täksi viikoksi ja perjantaina pitäisi ajella Suzuki miitinkiin Saukkovaaraan. Paljon kivempi olisi ehjällä keulalla.
Stefat löyty, tarvikkeena tosin mutta kokeillaan nyt tuommoisia! Eli keularempan tekoon, mars...
Jari, katselin tuota chatti keskustelua... Eihän sitä alapulttia välttämättä tarvitse avata jos stefat vaihtaa. Tosin en tiedä kumpi tapa helpompi mut me ei ainakaan sitä avattu. Johtui siitä ettei tajuttu avata sitä heti aluksi kun jousivoima oli hyödynnettävissä.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Tuota,tuota...ei se mahdoton ole vaihtaa,vaikka sen alapultin aukaseekin...tuleepa tsekattuu kokonaisuus samalla ja putsattuu putket sisäpinnoiltaan....tällaisen puolen minä huomasin.Aika kivuton toimenpide kaikkinensa,kunhan sen pulttikoneen......
*kops* 800 viestii,joku kirjottanu mun nimissä....
:unclesam:


:unclesam:
Agostini kirjoitti:Tuota,tuota...ei se mahdoton ole vaihtaa,vaikka sen alapultin aukaseekin...tuleepa tsekattuu kokonaisuus samalla ja putsattuu putket sisäpinnoiltaan....tällaisen puolen minä huomasin.Aika kivuton toimenpide kaikkinensa,kunhan sen pulttikoneen......*kops* 800 viestii,joku kirjottanu mun nimissä....
![]()
:unclesam:
Totta, mutkun kävi noin=> ...shit happens.....täh?

Mutta pakko ei ole avata
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/