MGa kirjoitti:Mulla Lpr pieni vastatuuli, putkiviri vakiokorkeus ja 73kg kuski ilman peilejä ja orggis pleksillä 294km/h.
Ja Samin dynossa 159,4rwhp/176,7hp ilmanpaine: 1006,6mBar lämpötila 28,9 C.
PetriK voi kertoa Samille terveisiä, että ton verran meni.
Joo - tuntuisi täsmäävän luvut. Kiitos.
MGa
Noihin pudasjärven lukuihin tarvitaan tarkat olosuhtee mukaan lukien myötätuuli yms. muuten niistä ei ole hyötyä.
Ksthb kirjoitti:Petrik, olisiko mitä'än mahdollisuutta että palauttaisi noi juttuihin OLEELLISESTI liittyvät kuvat takasin? Kiitokset etukäteen
Yritän hetken aikaa vielä saada mobiilikäyttäjille näitä kuvia pienempinä, joten tulee pieniä käyttöhäiriötä jonkin aikaa. Jos ei onnistu niin annetaan asian alkuperäisellä tolallaan.
EDIT - No niin, muutaman tunnin harjoittelun jälkeen Symbian / Nokia mobiilikäyttäjien kaistaa on (ainakin testien perusteella) säästetty siten että postatut kuvat konvertoituvat erittäin pieniksi puhelimella selatessa. Busanistien palvelimen kaistaahan tai muutakaan tilaa nämä normaalisti selattaessa eivät mitenkään eivät vie. Toivottavasti tämä menettely riittää koko ylläpidon toiveiden täyttämiseksi. Jos jotain vielä häiritsee tuo kuvien näkyminen niin poistetaan sitten ne vaikka kokonaan henkilötasolla.
EDIT 2 - Tarkistin vielä statistiikan kesäkuulta kun käyttäjädemografia/päätelaitedemografia jäi mietityttämään. Busanistit.org sivustolta on tehty 1205 referointia meikäläisen kuvapalvelimelle. (Eli tuon verran kuormaa on vähennetty busanistipalvelimelta.) Noista mobiilivierailuja oli noin 10, suurin osa symbian /nokia päätelaitteella ja yksi J2ME päätelaitteella. Laskin mobiilikäyttäjät käsityönä, joten voi olla muutaman kappaleen virhe. Kaikenkaikkiaan vierailuja tällä omalla kotipalvelimella on tässä kesäkuussa ollut jo 155112, tämä busanistien tuoma alle 1% liikenne ei kotipalvelimessa juurikaan tunnu.
PetriK kirjoitti:Noihin pudasjärven lukuihin tarvitaan tarkat olosuhtee mukaan lukien myötätuuli yms. muuten niistä ei ole hyötyä.
Varmaa jostain webistä löytyisi historia data pudasjärveltä tuolta päivältä. Mutta lämpötila oli ~+15c, kuskin paino kamoineen ehkä 75kg. Ilmanpaine samaisena päivänä Oulussa on ollut 1016mb, tiedä sitten mitä se pudiksella oli (80km sisämaahan Oulusta).
Tuulta ei kovin paljoa ollut, tosin se vähäinen mitä oli, oli myötäistä.
PetriK kirjoitti:Mitenkäs se veivi, oliko hitsautunut kampeen kiinni ? Eli voiteluongelmaa ? (Katselin juuri vielä varmuuden vuoksi tuon öljynkierron kaaviokuvan ihan omistakin intresseistä ja tuon tasapainoitusakselin poistaminen pitäisi jopa parantaa öljynkiertoa).
Liikkuu nihkeästi kaulassa, en vielä avannut alakertaa. Josko torstai-iltana ehtis... näkis onko kampiakselista enää kaluksi.
Auki on, ei taida enää kampura kelvata lento(kenttä)koneeseen... Tuosta alkaen alakerran kuvia.
PetriK kirjoitti:Mitenkäs se veivi, oliko hitsautunut kampeen kiinni ? Eli voiteluongelmaa ? (Katselin juuri vielä varmuuden vuoksi tuon öljynkierron kaaviokuvan ihan omistakin intresseistä ja tuon tasapainoitusakselin poistaminen pitäisi jopa parantaa öljynkiertoa).
Liikkuu nihkeästi kaulassa, en vielä avannut alakertaa. Josko torstai-iltana ehtis... näkis onko kampiakselista enää kaluksi.
Auki on, ei taida enää kampura kelvata lento(kenttä)koneeseen... Tuosta alkaen alakerran kuvia.
Koneen henki on selvästikkin päässyt irti väärää kautta
Kyllä niillä olosuhteilla tuntuu olevan vaikutusta kenttäajojen huippunopeuksiin... Tässä muutamia tuloksia omalta osaltani Joensuussa, S-linna, ja Lpr:
HOX!! Oliko Lappeenrannassa jollain mukana se busa banderolli ja jos oli ja tiedät missä/kenellä se on nyt (mahdollisesti oman kotisi seinällä) niin olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit minulle...olisi käyttöä sille ~viikon päästä...KIITOS.
:p
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --