Lappeenrannan kenttäajot.. 14.6.2008

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

MGa kirjoitti:Mulla Lpr pieni vastatuuli, putkiviri vakiokorkeus ja 73kg kuski ilman peilejä ja orggis pleksillä 294km/h.
Ja Samin dynossa 159,4rwhp/176,7hp ilmanpaine: 1006,6mBar lämpötila 28,9 C.
PetriK voi kertoa Samille terveisiä, että ton verran meni.

Joo - tuntuisi täsmäävän luvut. Kiitos.

MGa
Kuva


Noihin pudasjärven lukuihin tarvitaan tarkat olosuhtee mukaan lukien myötätuuli yms. muuten niistä ei ole hyötyä.

JanneT
Kuva




Edited By PetriK on 1213931500
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Entäpä sitten mun osalta..

-Kuski 77kg (kamat päällä +10kg)
-kemin penkissä 187.1 rwhp
-laskettu: edestä 41mm takaa enpä nyt osaa sanoa paljonko (Jampan luilla alimpaan asentoon (tippuisiko sen 3-5 cm))
-normi plexi
-55 profiilin takarengas
-vakio välitykset

Meni 311.. Paljonko olisi voinut olla teoreettinen max LPRssä (lämpötila ja ilmanpaine - sikäli kun ne on tiedossa)?

PS: pitäisikö tehdä oma topicci Tehot vs nopeusajot? Löytyisi detskut sitten joskus myöhemminkin seachilla helpommin.




Edited By busajasa on 1213965725
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Nii juu tosiaan ajokamppeista tulee painoa lisää, mut olitki Petri sen jo huomioinut laskelmissa.
Saisko tota Exel filua omaan käyttöön? :D
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ksthb kirjoitti:Petrik, olisiko mitä'än mahdollisuutta että palauttaisi noi juttuihin OLEELLISESTI liittyvät kuvat takasin? Kiitokset etukäteen



Yritän hetken aikaa vielä saada mobiilikäyttäjille näitä kuvia pienempinä, joten tulee pieniä käyttöhäiriötä jonkin aikaa. Jos ei onnistu niin annetaan asian alkuperäisellä tolallaan.

EDIT - No niin, muutaman tunnin harjoittelun jälkeen Symbian / Nokia mobiilikäyttäjien kaistaa on (ainakin testien perusteella) säästetty siten että postatut kuvat konvertoituvat erittäin pieniksi puhelimella selatessa. Busanistien palvelimen kaistaahan tai muutakaan tilaa nämä normaalisti selattaessa eivät mitenkään eivät vie. Toivottavasti tämä menettely riittää koko ylläpidon toiveiden täyttämiseksi. Jos jotain vielä häiritsee tuo kuvien näkyminen niin poistetaan sitten ne vaikka kokonaan henkilötasolla.

EDIT 2 - Tarkistin vielä statistiikan kesäkuulta kun käyttäjädemografia/päätelaitedemografia jäi mietityttämään. Busanistit.org sivustolta on tehty 1205 referointia meikäläisen kuvapalvelimelle. (Eli tuon verran kuormaa on vähennetty busanistipalvelimelta.) Noista mobiilivierailuja oli noin 10, suurin osa symbian /nokia päätelaitteella ja yksi J2ME päätelaitteella. Laskin mobiilikäyttäjät käsityönä, joten voi olla muutaman kappaleen virhe. Kaikenkaikkiaan vierailuja tällä omalla kotipalvelimella on tässä kesäkuussa ollut jo 155112, tämä busanistien tuoma alle 1% liikenne ei kotipalvelimessa juurikaan tunnu.




Edited By Ksthb on 1214109641
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
74-1155281906

Viesti Kirjoittaja 74-1155281906 »

PetriK kirjoitti:Noihin pudasjärven lukuihin tarvitaan tarkat olosuhtee mukaan lukien myötätuuli yms. muuten niistä ei ole hyötyä.

Varmaa jostain webistä löytyisi historia data pudasjärveltä tuolta päivältä. Mutta lämpötila oli ~+15c, kuskin paino kamoineen ehkä 75kg. Ilmanpaine samaisena päivänä Oulussa on ollut 1016mb, tiedä sitten mitä se pudiksella oli (80km sisämaahan Oulusta).

Tuulta ei kovin paljoa ollut, tosin se vähäinen mitä oli, oli myötäistä.
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

-Artsi- kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Mitenkäs se veivi, oliko hitsautunut kampeen kiinni ? Eli voiteluongelmaa ? (Katselin juuri vielä varmuuden vuoksi tuon öljynkierron kaaviokuvan ihan omistakin intresseistä ja tuon tasapainoitusakselin poistaminen pitäisi jopa parantaa öljynkiertoa).

Liikkuu nihkeästi kaulassa, en vielä avannut alakertaa. Josko torstai-iltana ehtis... näkis onko kampiakselista enää kaluksi.

Auki on, ei taida enää kampura kelvata lento(kenttä)koneeseen...
Tuosta alkaen alakerran kuvia.
Club 100 m/s
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

-Artsi- kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Mitenkäs se veivi, oliko hitsautunut kampeen kiinni ? Eli voiteluongelmaa ? (Katselin juuri vielä varmuuden vuoksi tuon öljynkierron kaaviokuvan ihan omistakin intresseistä ja tuon tasapainoitusakselin poistaminen pitäisi jopa parantaa öljynkiertoa).

Liikkuu nihkeästi kaulassa, en vielä avannut alakertaa. Josko torstai-iltana ehtis... näkis onko kampiakselista enää kaluksi.

Auki on, ei taida enää kampura kelvata lento(kenttä)koneeseen...
Tuosta alkaen alakerran kuvia.


Koneen henki on selvästikkin päässyt irti väärää kautta :D
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

kaikissa mopoissa on pikkuvikoja :D
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kyllä niillä olosuhteilla tuntuu olevan vaikutusta kenttäajojen huippunopeuksiin... Tässä muutamia tuloksia omalta osaltani Joensuussa, S-linna, ja Lpr:

4.6. -05 Vakio K4 busa, hieman lyhennetyt välitykset: 293 takapyöräteho 155hp
13.8-05 Muuten sama, mutta orkkis välitykset 288
S-linna -06 Yoshin nokat, putkisto, 299 takapyötäteho 180hp
10.6 -06 Yoshin nokat, putkisto 313
4.8. -07 Ökylohko, pitkät valitykset 5 vaihteella 319 takapyöräteho 205hp
Lpr -08 K8 busa, -10kg, matala 304 takapyöräteho 180hp


Ainakin sellanen huomio, että K4 meni samoilla tehoilla 9km/h kovempaa kuin K8!! Ja tehot molemmista mitattu samassa penkissä....

:p :p




Edited By BussiJussi on 1214321299
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Tude
Viestit: 292
Liittynyt: 12 Touko 2007, 21:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tude »

HOX!! Oliko Lappeenrannassa jollain mukana se busa banderolli ja jos oli ja tiedät missä/kenellä se on nyt (mahdollisesti oman kotisi seinällä) niin olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit minulle...olisi käyttöä sille ~viikon päästä...KIITOS.


:apua: :p
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

offtopic...mutta se ois hyvä saada Tudelle miittiin,niinkuin muuten laitan sinne ton puu-ukkelinki.... :D
Vastaa Viestiin