Tankslapper - -tankinsuojus-
Morjensta, kellään kokemusta moisista "tankinsuojakalvoista"? Ei pahan hintaisia ainakaan...Niin ja siinä oli etulampun suojakalvokin?!?
kliks
ja
klips
Edited By Jorgos on 1176702880
kliks
ja
klips
Edited By Jorgos on 1176702880
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Vaikuttaa ihan toimivalta keksinnöltä.
Vanha keskustelu 1 ja Vanha keskustelu 2
Vanha keskustelu 1 ja Vanha keskustelu 2
Tuolta näkyy saavan tankslappereita:
http://www.mc-lifestyle.com/Kategoria/Tankslapper/
http://www.mc-lifestyle.com/Kategoria/Tankslapper/
näitä myy suomessa mc-lifestyle.fi lisäks muutakin mukavaa esim scala-rider bluetoot kypärä hands free ym.
www.mc-lifestyle.com
www.mc-lifestyle.com
Mulla oli edellisessä pyörässä (fazer) tuollaset ja olin kyllä tyytyväinen. Siististi kun ne kiinnitti niin ei niitä huomannutkaan. Mitään liimoja ei tar##### vaan veden kans vain pisti paikalleen ja veti ilmakuplat pois. K-raudasta saatava pakkelin levitykseen tarkoitettu kumilasta on hyvä tuossa ilmakuplien poistamisessa. Joskus kun peukalolla räpläili niin jälki oli aika heikkoa ja kalvot erottui selvästi.
Tilasin ne suoraan tankslapperin sivuilta, maksoin visalla ja kalvot oli apaut viikossa perillä. Tilaan kyllä busaanikin vastaavat.
Tilasin ne suoraan tankslapperin sivuilta, maksoin visalla ja kalvot oli apaut viikossa perillä. Tilaan kyllä busaanikin vastaavat.
JoAT kirjoitti:busajasa kirjoitti:Muutamalla olen nähnyt pyörässä kiinni - varsin toimivan oloinen systeemi.
Omaan Bussiin tulosa Full protection kit
Mistäs moisia full protector kittejä saa? Mua kiinnostaa tankin suojaus tankkilaukun alta ilman tankkinahkaa.
MC Lifestyle
Itse tilasin suoraan jenkkilästä
Pitää vaan asentaa oikeasti lämpimässä - itse kun laitoin kevät lämpimilä niin jäi "kuplimaan"..
Itseasiassa pelkkä tankin suoja riittää - full protection on ylimitoitettua
busajasa kirjoitti:Itse tilasin suoraan jenkkilästä
Itseasiassa pelkkä tankin suoja riittää - full protection on ylimitoitettua
Kiitoksia infosta. Ei vaan jenkeillä näyttänyt olevan '07 Busaan tank top protectoria. Täytynee laittaa niille meiliä. Jenkeistä tilattuna tuo tulee postikuluineenkin Suomea halvemmaksi.
Multa löytyy suoraan kotoota tollainen, tankinsuojuskalvo "vanhan" mallin busaan, tilasin eikä tullut ikinä laitettua paikoilleen ja nyt K8 johon tuo ei sovi. Olisikos 20 toimitettuna hyvä?!?
Edited By Jorgos on 1218648828
Edited By Jorgos on 1218648828
Historia:
Historia:
JoAT kirjoitti:Onko se sun kalvo nimenomaan se _tankin päälle_ asennettava kalvo vai tankkitarran korvaava suikale?
Se on tällainen eli koko muu tankin mutta ei päältä suojaava. Muistaakseni, voin tarkistaa kun pääsen kotio.
Tarjouksiakin saa heittää,mitään tarvetta ei enää tuolle ole,mutta ei sitä nyt ilmaiseksikaan viitsi pois antaa...
Edited By Jorgos on 1218778174
Historia:
Historia: