Ihmetelly täs itekkin tuota niukkaa osanottajamäärää kun kuitennii pääkapunkiseudulla asuu n. neljännes suomen kansasta mutta toisaalta aika harvakseltaan täällä busia bongaa verrattuna siihen kun lähtee ajelemaan täältä itään länteen tai pohjoiseen niin het koht alkaa tulee bussia vastaan.
Foorumin perusteella näyttäs olevan hämeessä treen seudulla ja keskisuomessa eniten busseja.?
Itse en ilmoittautunu ennakkoon kun oli tarkoitus tulla sinne ajelu kekkereille eikä tarvi majoitusta.
Btw. Muutamalle busanistille järjestyy tarvittaessa majoitus ogelista n.10km Rastilasta.
Terveisin:Pyörää pajalta odotellessa ja kylkiluita korjatessa
Koitan järjestellä huomenna mahdollisen osallistumisemme.
Tarkoitus olisi Busalla pöristellä Laitilasta meetinkiin 23.08. lauantaina -rouva takapenkillä...
Laitoin majoitusta vielä campingsite:lle kyselyyn.
Busaixu kirjoitti:Koitan järjestellä huomenna mahdollisen osallistumisemme.
Tarkoitus olisi Busalla pöristellä Laitilasta meetinkiin 23.08. lauantaina -rouva takapenkillä...
Laitoin majoitusta vielä campingsite:lle kyselyyn.
Jees koit tehdä niin.
Ja muutenkin kaikki jotka meinaa tulla edes lauantain ajeluihin niin koittakaa ilmootella jotekin!!! Eli ilmotusta topikkiin jos ilmaudut jotenkin miittiin...
Eli tarvisemme tarkan pyörä lukeman letkalle + saatueessen ym...
Ilmoittautumattoneet ajelkoon/ajelee mihin sattuu... (siis la ajelusta ja la iltapäivän siirtymisestä kaivarista leirialuelle).
Kahellaan mitä mieleen juolahtaa,,,vielähän on aikaa
,,ja BP2,,minkä tykin? Mul on muuten uusi nuuska tykki jos sen tahdot nähdä on rosteria perkeles :rasberry:
,,hmm painiakin pitäis,,ja se saatanan leijonakin pitäisi metästää,,,
Olen jättänyt asian liian myöhäiseksi!
Kysyin majoitusta, mutta vastaus Rastila Campingista oli tämä:
Valitettavasti kaikki mökit ovat varatut ajalle 23-24-8-2008.
Oletin majoitusta löytyvän, mutta ilmeisesti paikka vetää hyvin yleisöäkin.
Toistaiseksi näyttää siis peruuntuvan meidän osalta, -etsin vielä kuitenkin mahdollisuuksia.
Viihtymään kuitenkin sinne oli tarkoitus lähteä, joten majoitus on tärkeä. Telttakamppeita on melko haastavaa tuoda telineettömällä pyörällä ja muutenkin se värkkäily veisi turhaan aikaa olennaisesta miitingistä.
Kiitoksia kuitenkin kannustuksesta, erityisesti Tudelle!
Busaixu kirjoitti:Olen jättänyt asian liian myöhäiseksi!
Kysyin majoitusta, mutta vastaus Rastila Campingista oli tämä:
Valitettavasti kaikki mökit ovat varatut ajalle 23-24-8-2008.
Oletin majoitusta löytyvän, mutta ilmeisesti paikka vetää hyvin yleisöäkin.
Toistaiseksi näyttää siis peruuntuvan meidän osalta, -etsin vielä kuitenkin mahdollisuuksia.
Viihtymään kuitenkin sinne oli tarkoitus lähteä, joten majoitus on tärkeä. Telttakamppeita on melko haastavaa tuoda telineettömällä pyörällä ja muutenkin se värkkäily veisi turhaan aikaa olennaisesta miitingistä.
Kiitoksia kuitenkin kannustuksesta, erityisesti Tudelle!
Jos et ole jo tsekannut näitä niin pari vinkkiä siitä lähistöltä:
Kulttuurikeskus Sofia
Kallvikintie 28, Vuosaari (ex Op-opisto)
P. 010 277 900
Hotelli Vuoranta
Vilsandinkuja 4, Vuosaari
P. 09 341 940
Busaixu kirjoitti:Olen jättänyt asian liian
Jos et ole jo tsekannut näitä niin pari vinkkiä siitä lähistöltä:
Kulttuurikeskus Sofia
Kallvikintie 28, Vuosaari (ex Op-opisto)
P. 010 277 900
Hotelli Vuoranta
Vilsandinkuja 4, Vuosaari
P. 09 341 940
toivottavasti auttaa
Kiitos Kalippa!!!
Olen saanut huoneen varattua.
Tiedoksi muillekin, Hotelzonen mukaan Kulttuurikeskus Sofiassa ei näytä olevan tilaa, mutta respaan soitettaessa ainakin itse sain varattua 2h huoneen ajalle 23.-24.08.
Joten mikäli kaikki sujuu suunnitellusti osallistumme vaimoni kanssa miittiin lauantai aamupäivästä alkaen = )
Lauantaina ainakin mutterille ja letka-ajoon. Toivottavasti sais taas paljon uusia kasvoja 'nickeille' - vai miten toi oikein taivutetaan. No kuitenkin.
Ja saattaahan tuolla tavata noita ihan oikeita 'busanistejakin' - tällaiseen 'amatööriin' verrattuna
Ja jos jo perjantainakin ehtisi piipahtamaan Heinon häppeningissä.