K8 etupää
Jep, oli sama ongelma. Eka kerran 2000km jälkeen
ja sitten taas 1000km myöhemmin ja sama iskari
. Toka kerralla tutkivat putken tarkemmin ja pinnasta löytyi naarmu (valmistusvirhe?).
Vaihtoivat putken, eikä sen jälkeen ole ongelmia ollut. Nyt 11000km mittarissa.
Eli kandeee tutkia se putken pinta tarkkaan siinä stefan vaihdossa. Takuu hommiahan nämä tottakai.
Edited By buster on 1215091293

Vaihtoivat putken, eikä sen jälkeen ole ongelmia ollut. Nyt 11000km mittarissa.

Edited By buster on 1215091293
Nooooh! Pojat on poikia, mutta äiti se vasta mies oli!
mulla alko tuossa 9000km vuotaa ja takuuseen meni.buster kirjoitti:Jep, oli sama ongelma. Eka kerran 2000km jälkeenja sitten taas 1000km myöhemmin ja sama iskari
. Toka kerralla tutkivat putken tarkemmin ja pinnasta löytyi naarmu (valmistusvirhe?).
Vaihtoivat putken, eikä sen jälkeen ole ongelmia ollut. Nyt 11000km mittarissa.Eli kandeee tutkia se putken pinta tarkkaan siinä stefan vaihdossa. Takuu hommiahan nämä tottakai.
Noh sitten ku kerkesin saaha pyörän huollosta niin en kerenny ajaa ku n.1000km ja alko taas vuotaan.
No ei muutaku taas huoltoon soittamaan ja uus aika varamaan etupään tutkimista varten.
Vuoto selvisi sitten kun tarkistelivat tarkemmin. etuliuvussa oli naarmu, joka oli tullut huollossa kuulemma.

minkähän hintaisia nuo etuliuvut on vai mitä ne oli...???
ai niin ja mulla on k7bussa1985 kirjoitti:buster kirjoitti:Jep, oli sama ongelma. Eka kerran 2000km jälkeenja sitten taas 1000km myöhemmin ja sama iskari
Vaihtoivat putken, eikä sen jälkeen ole ongelmia ollut. Nyt 11000km mittarissa.Eli kandeee tutkia se putken pinta tarkkaan siinä stefan vaihdossa. Takuu hommiahan nämä tottakai.
mulla alko tuossa 9000km vuotaa ja takuuseen meni.
Noh sitten ku kerkesin saaha pyörän huollosta niin en kerenny ajaa ku n.1000km ja alko taas vuotaan.
No ei muutaku taas huoltoon soittamaan ja uus aika varamaan etupään tutkimista varten.
Vuoto selvisi sitten kun tarkistelivat tarkemmin. etuliuvussa oli naarmu, joka oli tullut huollossa kuulemma.![]()
minkähän hintaisia nuo etuliuvut on vai mitä ne oli...???