-00 mallisen busan eturattaan mutterin koko??
On muuten sitten aikas kireessä. Mulla oli ainakin aluksi pientä toimintaa millä tuon 120Nm saa auki. Tuppaa luistamaan ratas vaikka maassa jarrua vasten väänsin. Itse en uskaltanut vaihdelaatikkoa rasittaa. Onnistu ihan hyvin kun vaan ottaa vähän piremmän vääntimen.
Mites muut on tuon pultin avanneet? Mulla pelkät käsityökalut, teki mieli pari kertaa töistä lainata paineilmamomenttia, matkan varrella.
Mites muut on tuon pultin avanneet? Mulla pelkät käsityökalut, teki mieli pari kertaa töistä lainata paineilmamomenttia, matkan varrella.
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
Pistä svingin ja vanteen väliin kalikka...vikkelä kirjoitti:On muuten sitten aikas kireessä. Mulla oli ainakin aluksi pientä toimintaa millä tuon 120Nm saa auki. Tuppaa luistamaan ratas vaikka maassa jarrua vasten väänsin. Itse en uskaltanut vaihdelaatikkoa rasittaa. Onnistu ihan hyvin kun vaan ottaa vähän piremmän vääntimen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport