-08 vaihteet
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Jups ! Valkkarin mittarissa 5500km enkä välivapaata ole löytänny vaikka oon yrittänny ? Kuitenkin pienillä nopeuksilla ja kierroksilla kutosta vaihtaessa täytyy käyttää JOSKUS enemmän voimaa ja vaihde napsahtaa "koloon" vasta kun päästää kytkimen. 4 - 5 Välissä oli sama homma, kun sain K8 :n alleni, mutta notkistunut eikä enää jömmää siinä välissä. Eli kuten edellisessä K4 niin vaihteita PITÄÄ käyttää, siinä oli paraillaan kolmessa välissä välivapaa, mutta 20tkm ajettuna ei välivapaata saanut päälle yrittämälläkään.
Reiluhkosti kun K8 :a kiihdyttää, niin vaihteet toimii todella nätisti sekä hiljaisesti.
Edited By busapappa2 on 1215425699
Reiluhkosti kun K8 :a kiihdyttää, niin vaihteet toimii todella nätisti sekä hiljaisesti.
Edited By busapappa2 on 1215425699
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Jups ! Valkkarin mittarissa 5500km enkä välivapaata ole löytänny vaikka oon yrittänny ? Kuitenkin pienillä nopeuksilla ja kierroksilla kutosta vaihtaessa täytyy käyttää JOSKUS enemmän voimaa ja vaihde napsahtaa "koloon" vasta kun päästää kytkimen. 4 - 5 Välissä oli sama homma,
Tostahan vois olla apua,kun nostaa kakkosta niin kauan kun on päästänyt kytkimen kokonaan.
Edited By busai on 1215429377
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Nyt Esan entisessä, Eli Mun valkkarissa kilsoja n. 7600 ja alaspäin vaihteet menee tosi nätisti, ylöspäinkin YLEENSÄ ! Joskus 5 - 6 väli on tahmee ja vaatii vähän "vispausta" että kutonen menee sisään. Välivapaata ei edelleenkään K8 :ssa, mutta tosiaan hiljakseen ajellessa täytyy vähän kikkailla joskus 5 - 6 välissä kutosta sisään nostaessa. Notkistuu koko ajan, eli niitä vaihteita kantsii käyttää, vaikka väännön puolesta ei tarttiskaan.
Normaalissa kunnon kiihdytyksessä esim. Motarin rampista kun lähtee, niin vaihteet pelaa kuin se kuuluisa "junan Vessa" .
Eiköhän toi vaihteiden jäykkyys ole Suizan ominaisuus, koska mulla oli just päivän 3000km ajettu 1250 Bandiitti ajossa, kun valkkari oli huollossa ja IHAN samaa jutskaa 5 -6 välissä . ELI parikymppää mittariin ja vaihdepropleemit ohi ?! Oli ainakin entisessä K4 :ssä- Ja luulen, että näin käy K8 :n kanssa myös . Eli ei kantsi olla huolissaan MUN mielestä. Eikun hanaa vaan. :p
Normaalissa kunnon kiihdytyksessä esim. Motarin rampista kun lähtee, niin vaihteet pelaa kuin se kuuluisa "junan Vessa" .
Eiköhän toi vaihteiden jäykkyys ole Suizan ominaisuus, koska mulla oli just päivän 3000km ajettu 1250 Bandiitti ajossa, kun valkkari oli huollossa ja IHAN samaa jutskaa 5 -6 välissä . ELI parikymppää mittariin ja vaihdepropleemit ohi ?! Oli ainakin entisessä K4 :ssä- Ja luulen, että näin käy K8 :n kanssa myös . Eli ei kantsi olla huolissaan MUN mielestä. Eikun hanaa vaan. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mulla toimi aluksi laatikko kuin unelma. Sitten reissulla Bulgarian vuoristossa alkoi n.6tkm ajettuna löytyä 4-5 ja 5-6 väliltä todella usein väliksiä. Epäilen, että tonnin huollossa eivät vaihtaneet öljyjä...
Sitten Italiassa 7050km ajettuna vaihdettiin GPS:t ja tilanne parani. Suomessa kävi 9tkm paikkeilla huollossa ja edelleen parani, mutta edelleen 11tkm ajettuna 5-6 väli on välillä todella nahkea. En ole siihen ihan tyytyväinen. Yleensä muut pykälät menevät hienosti päälle...
Ennen tuota suomen 9tkm kohdalla tehtyä huoltoa myös 1-2 väli oli kummallinen välillä.
Muuallakin maailmalla on valitelleet poijjaat tuota välis hommaa. Edellisessä ykköskoppasessa ei menny koskaan välikselle.... Kumma juttu.
Se jollalaatikko oikeasti toimii hyvin, niin kertokaa millä öljyllä ajatte. Edellisessä toi Teboilin 15-50 superbike toimi todella hyvin.... Ehkä ei sit tässä? No, yks purkki on vielä jäljellä. Sen ajan pois vaikka mikä olis...
Sitten Italiassa 7050km ajettuna vaihdettiin GPS:t ja tilanne parani. Suomessa kävi 9tkm paikkeilla huollossa ja edelleen parani, mutta edelleen 11tkm ajettuna 5-6 väli on välillä todella nahkea. En ole siihen ihan tyytyväinen. Yleensä muut pykälät menevät hienosti päälle...
Ennen tuota suomen 9tkm kohdalla tehtyä huoltoa myös 1-2 väli oli kummallinen välillä.
Muuallakin maailmalla on valitelleet poijjaat tuota välis hommaa. Edellisessä ykköskoppasessa ei menny koskaan välikselle.... Kumma juttu.
Se jollalaatikko oikeasti toimii hyvin, niin kertokaa millä öljyllä ajatte. Edellisessä toi Teboilin 15-50 superbike toimi todella hyvin.... Ehkä ei sit tässä? No, yks purkki on vielä jäljellä. Sen ajan pois vaikka mikä olis...
Mulla 5500km ajettu k8 eikä isompia ongelmia laatikon kanssa! mutta viikonloppuna tuolla pudasjärvellä rupes takkuaan,aina joku vaihde rusahti eikä menny päälle,tämä tietysti käyttäjän vika ( jännitys),mutta nyt on kaavio käännetty ja pitäis mennä testaamaan miten onnistuu.joku kyllä ehdotti tuolla ajoissa että laita shifteri ,tiedä sitten kannattaako? vois se olla tuolla radalla kyllä ihan paikallaan.alkuperäisistä öljyistä en tiedä mutta tonnin huollossa laitettiin castrollin power`1 racing 4t 10w-50.
Edited By majuriTK on 1217251576
Edited By majuriTK on 1217251576
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Kyllä shifteri täyskaasu kiihdytyksissä on aivan ehdoton!majuriTK kirjoitti:Mulla 5500km ajettu k8 eikä isompia ongelmia laatikon kanssa! mutta viikonloppuna tuolla pudasjärvellä rupes takkuaan,aina joku vaihde rusahti eikä menny päälle,tämä tietysti käyttäjän vika ( jännitys),mutta nyt on kaavio käännetty ja pitäis mennä testaamaan miten onnistuu.joku kyllä ehdotti tuolla ajoissa että laita shifteri ,tiedä sitten kannattaako? vois se olla tuolla radalla kyllä ihan paikallaan.alkuperäisistä öljyistä en tiedä mutta tonnin huollossa laitettiin castrollin r4.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En tiedä mutta kyllä alkaa #####tamaan kun ykösellä kunnolla kiihdyttää ja nopee vaihto kakkoselle niin jääkin vapaalle ja kiekat tottakai rajottajaan,ei oo varmaankaan pyörän vika,rykkösellä sain aikaan samaa,kytkin on pohjassa ja voimalla stepaa ylös,mutta ei,onko kellään edes joskus käynyt näin vai oonko tosiaan näin tumpelo,kusiaisilla ei kyllä ollut muistaakseni näitä murheita. .Mutta sitten kun saa vaihteet kunnolla sisään niin voi elämän kevät,kolmella ekalla vaihteella etukumi ilmassa. .
Edited By busai on 1217434084
Edited By busai on 1217434084
busai kirjoitti:En tiedä mutta kyllä alkaa #####tamaan kun ykösellä kunnolla kiihdyttää ja nopee vaihto kakkoselle niin jääkin vapaalle ja kiekat tottakai rajottajaan,ei oo varmaankaan pyörän vika,rykkösellä sain aikaan samaa,kytkin on pohjassa ja voimalla stepaa ylös,mutta ei,onko kellään edes joskus käynyt näin
Tuttu juttu (ei ihan rajoittajaan ). Gikserillä ei noin ole käynyt kertaakaan.
Musta K8 + kilvetön R1
Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI