Itsellä jäi hampaankoloon tästä viikonlopusta ja kotitöitä on edessä.
1500m 316km/h - mahdollisuudet olisi olleet parempaankin mutta 17/38 välitykset taisi olla liian pitkät 1500 metrille.
Vartti 10.092s/1.838s/231.56km/h - ilman kaasuja koko päivä opetellen lajia. Pari 1.7 alkuista lähtöä oli mutta ne meni taas vaihdehäslinkiin/rajoittajalle vetoon :1087 . Pöydällä on 14 vedon laput, mutta ei yhtään 10 alitusta vaikka kuinka etsiskelisi. Jääpä sitten seuraaviin kinkereihin tavoiteltavaa. Tuo 60ft pitää saada paremmaksi ja shifteri on laitettava toimintaan.
Hienot happeningit ja kiitos sekä kumarrus järjestäjille ja varsinkin perjantaista organisoivalle porukalle . Kiitos ja kumarrus myös pitkämatkalaisten osallistumisesta!
Tässä kuvia lentäjä-ässän busan eilisestä täyshuollosta.
Tuli tehtyä pieni moka jarrutuksen suhteen, lentokentän asfaltti loppui ja menin pyörät lukossa hietikolle.
Busa ei siitä tykännyt, vaan heitti minut selästään. Itse selvisin parilla mustelmalla. Pyörä meni ajokelvottomaan kuntoon, joten lauantain varttimailin ajot jäi ajamatta.
Kiitokset Busajasalle ja Petrik:lle Ecun uudelleen ohjelmoinnista, nyt on kierrosluvun rajoitus nostettu 11300:aan ja tre toiminnot ohjelmoitu suoraan Ecuun.
Kiitokset Jounille ja Jarim tilaisuuden järjestelyistä, majoituksesta ja muutenkin hienosti toimineesta tapahtuman taustajärjestelystä ! ... sekä kaikille muillekin hyvästä seurasta.
Jarim kommentin perusteella katselin noita loppunopeuksia suhteessa tiedettyyn tehoon vähän enemmän ja vasemman radan loppunopeudet täsmäävät aika hyvin. Tässä lasketut lukemat.
Turha huoli JanneT,kyllä tuli tosi mahtavasti toimiva busa! Vastaa pehmeästi,mutta kuitenkin välittömästi kaasuun jo 2500 jälkeen ja ottaa kirkkaasti kiekat uusille rajoittimen arvoille. Ja poissa on 3000 tärinät uudella polttoainekartalla...Keuliikin paljon herkemmin. Kiitokset guruille,tuntui porukasta löytyvän tietotaitoa, ripeyttä ja rohkeutta purkaa kaverin busa yöllä päreiksi ja kasata se vielä toimivaan kuntoon. Vaikka ylimääräisiä osia jäikin repullinen. Kolmesatanenkin meni jälleen rikki,kiitos taas busajasalle ripeästä peilien irroituksesta ja takaisin ruuvauksesta. Kympin alitus jäi tällä kertaa haaveeksi,paras tulos oli 10.007/234 joten ei se kauaskaan jäänyt. Jos ecu olisi ohjelmoitu edellisenä iltana,niin sehän ois ollut selvää pässin lihaa... Kiitos ahtis pyörän lainasta,olipa tosi tykki,kädet venyi ainakin 5 senttiä Mahtava viikonloppu. Mukava nähdä teitä etelän ihmeitä täällä porojen ja sääskien keskelläkin joskus. Off ja Koff oli näköjään kovassa käytössä.. Paljon tuli uusia tuttuja. Ja tosi kiva kun jouniri oli taas mukana touhuilemassa pojan kanssa. Ajamista,välillä lentämässä polttarikeikkaa ja sekaan vielä työhommia,niin pyhäaika kului kuin siivillä...
Lentävä luupää
+200 MPH CLUB FINLAND BUSANISTI
GSX 1400 R
PetriK kirjoitti:Kiitokset Jounille ja Jarim tilaisuuden järjestelyistä, majoituksesta ja muutenkin hienosti toimineesta tapahtuman taustajärjestelystä ! ... sekä kaikille muillekin hyvästä seurasta.
Jarim kommentin perusteella katselin noita loppunopeuksia suhteessa tiedettyyn tehoon vähän enemmän ja vasemman radan loppunopeudet täsmäävät aika hyvin. Tässä lasketut lukemat.
Oikean radan lopareita en saanut millään osumaan laskentamalliin.
moi
kiitos vaan itsellesi rekun modista, ecun kartoista, makkarasta jne. taisi moni ammattilainen ajella tasaisesti yli kymppejä ja ainoana jonka mä rekisteröin niin neito veteli 9,6 aikoja, toki enemmän keskityin ainakin lopussa jarim vs ahtis vääntöön jossa alkoi olla racing henkeä... kiitos heille tunnelmista.
Sujari kirjoitti:"Ajamista,välillä lentämässä polttarikeikkaa ja sekaan vielä työhommia,niin pyhäaika kului kuin siivillä... "
Melko vauhikasta tuo sun homma oli täytyy sanoa ...Välillä oltiin valoissa yhtäkin aikaa ja sitte seuraavassa välissä kiidit yläilmoissa. huh huh
Päivän vedoista :Hyvä aikoja , onnittelut minunkin puolesta. Ennätyksiäkin rikottiin ja kun ottaa huomioon pidon ja kovan tuulen; on ajat huippuluokkaa.
Peli avattu mullaki nuisa hommisa, pirun kivaa oli :p aika oli jotain 10.37? ku jäi laput ranualle... pönttöviritteisellä normikorkusella k8:lla...mukava oli nähä muitakin busanisteja ja vähän mallia miten ajetaan lujaaki
PetriK kirjoitti:Löytyykö jostain listaa/tuolksia mitä näiden ammattilaisten/fhra:n kisoissa käyvien pelit kulkivat ?
Siellähän oli monenlaisia turboja ja moni pyöristä oli varustettu sb, sgb jne tarroilla ...
Itse en ole todellakaan lähelläkään ammattilainen vaikka PSB luokassa ajankin. Viisi vetoa tempasin ja 9,7/247/1,7 oli paras. Pyörä alkaa kulkemaan pikkuhiljaa, kunhan saan pitoa alle. Ihan hyvältä vaikuttaa.
PetriK kirjoitti:Löytyykö jostain listaa/tuolksia mitä näiden ammattilaisten/fhra:n kisoissa käyvien pelit kulkivat ?
Siellähän oli monenlaisia turboja ja moni pyöristä oli varustettu sb, sgb jne tarroilla ...
Itse en ole todellakaan lähelläkään ammattilainen vaikka PSB luokassa ajankin. Viisi vetoa tempasin ja 9,7/247/1,7 oli paras. Pyörä alkaa kulkemaan pikkuhiljaa, kunhan saan pitoa alle. Ihan hyvältä vaikuttaa.
sgb:t meni 9.5 ja sb:t 9.5 ja 9.6
kävijämäärä varmasti järjestäjien mieleen!
meitä matkamotoristeja oli paikalla paljon ja pakettiauto-, ja peräkärrykaravaanareitakin kiitettävästi
onnittelut ja kiitokset kaikille