K8 takavilkut?!? - -kosteutta-
Molo! Olen tuossa jo hetken katsellut noita TAKAvilkkuja (K8) joihin on kertynyt kosteutta, ei huurua vaan oikeen pisaroita lasin sisäpinnoissa ja vielä molemmissa vilkuissa. Onkos muilla vastaavaa ongelmaa ollut ja jos niin miten tuon vilkun lasin saa irti? Ulkopuolella näytti olevan vain yksi ruuvi joten tuskin yhdellä on kiinni vai miten?
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
No mutta ,nuohan on komiat... Mistä noita? Tollaiset mullekin, mitenkäs vilkku näkyykös tuon tummennuksen läpi miten hyvin?Tomppa kirjoitti:Mutta enää mulla ei sitä näe... Kliks
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Pesun jälkeen mullakin kosteutta takavilkuissa. Olen ruuvannut vilkut irti ja polttimot veks ja puhaltanut paineilmalla vilkut kuivaksi, parin minuutin homma, no ehkä 3 min.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Mulla sama juttu, vaan ei edes paineella tarvii pestä vaan ihan ämpärivedellä ja märkänä ovat.
Takuuseen sain uudet, ei apua tai ehkä se vasen ei enää kostu, mutta oikea kostuu edelleen. Pitää ottaa itse irti ja laittaa jotain kamaa väliin, liekkö vuotaa ruuvin kohdalta... Sinne laittelen o-renkaan....
Hauskin oli erään lähellä vantaata olevan korjaamon lausunto kun sanoin tosta jo 1000km huollossa: "juu, ne on tarkastettu ja reijät ovat auki ja ne kuivuvat sitä kautta" Hölmistyin todella paljon... ??? Ja sillon alussa mulla oli se etummainen huohotusputki ihan märkä kokoajan ja se haisi bensalle ja tiputti pihallekin tipluja, kysyin sitäkin kun olin siitä huoltoon viedessä ilmoittanut ja vastaus: " Joo, HB:n pitääkin huohottaa kun siinä on niin paljon tehoa. Jos se ei huohottaisi, niin kone räjähtäisi" HEHEHEH! Vähän nauratti
Saman firman lausunto välivapaista (silloin kun se oli pahimmillaan) 4-5, 5-6 ja 1-2 vaihteilla ja vika alkoi reissussa 6tkm kohdilla, oli että vika on minun kengissäni.... Samoilla kengillä ajoin koko tämän kesän.... miten ne yks kaks on vikaantuneet.... :p
Takuuseen sain uudet, ei apua tai ehkä se vasen ei enää kostu, mutta oikea kostuu edelleen. Pitää ottaa itse irti ja laittaa jotain kamaa väliin, liekkö vuotaa ruuvin kohdalta... Sinne laittelen o-renkaan....
Hauskin oli erään lähellä vantaata olevan korjaamon lausunto kun sanoin tosta jo 1000km huollossa: "juu, ne on tarkastettu ja reijät ovat auki ja ne kuivuvat sitä kautta" Hölmistyin todella paljon... ??? Ja sillon alussa mulla oli se etummainen huohotusputki ihan märkä kokoajan ja se haisi bensalle ja tiputti pihallekin tipluja, kysyin sitäkin kun olin siitä huoltoon viedessä ilmoittanut ja vastaus: " Joo, HB:n pitääkin huohottaa kun siinä on niin paljon tehoa. Jos se ei huohottaisi, niin kone räjähtäisi" HEHEHEH! Vähän nauratti
Saman firman lausunto välivapaista (silloin kun se oli pahimmillaan) 4-5, 5-6 ja 1-2 vaihteilla ja vika alkoi reissussa 6tkm kohdilla, oli että vika on minun kengissäni.... Samoilla kengillä ajoin koko tämän kesän.... miten ne yks kaks on vikaantuneet.... :p