K8 orkkisrenkaiden kesto?
Monenlaista huhua liikkuu kilsoista mitä niillä pystyy ajamaan...kertokaahan hieman muutkin niillä ajetuista kilsoista (ja unohdetaan kokonaan niiden huono pito niin kuivalla kuin etenkin märällä)...
Itsellä on mittarissa 7.000 km, eikä vielä näy juuri minkäänlaista vaihtamistarvetta. Ajettu on useita kierroksia radalla (Ahvenisto ja Alastaro), pidempääkin matkaa kotosuomessa pääosin mutkateitä, Alppiserpentiinejä ristiin rastiin, sekä Saksan autabaanaakin. Renkaita ei ole erityisesti säästelty. Toki ratapäivien jäljet näkyy "sulaneina reunoina", mutta muuten väittäisin että näillä mennään ainakin se 10.000 km.
Itsellä on mittarissa 7.000 km, eikä vielä näy juuri minkäänlaista vaihtamistarvetta. Ajettu on useita kierroksia radalla (Ahvenisto ja Alastaro), pidempääkin matkaa kotosuomessa pääosin mutkateitä, Alppiserpentiinejä ristiin rastiin, sekä Saksan autabaanaakin. Renkaita ei ole erityisesti säästelty. Toki ratapäivien jäljet näkyy "sulaneina reunoina", mutta muuten väittäisin että näillä mennään ainakin se 10.000 km.
Mulla mittarissa 6500km, josta varmaan ainakin 5500km kaks päällä ja kuvioita aika reilusti jäljellä..Tuskin kymppiin asti pääsen, mutta tuhansia vielä kuitekin.
Juuri juttelin toisen busakuskin kanssa, jolla mittarissa 2500km ja rengas melkein vaihtokunnossa...
Eroja siis on, en tiedä onko renkaissa noin suuria eroja vai johtuuko kaasukädestä?
Juuri juttelin toisen busakuskin kanssa, jolla mittarissa 2500km ja rengas melkein vaihtokunnossa...
Eroja siis on, en tiedä onko renkaissa noin suuria eroja vai johtuuko kaasukädestä?
mittarissa 6040 km. ei vaihtotarvetta. varman pidän vain että ajettu aivan " normaalisti " lähtöjä otettu jne....hyvä rengas !Köpi kirjoitti:Monenlaista huhua liikkuu kilsoista mitä niillä pystyy ajamaan...kertokaahan hieman muutkin niillä ajetuista kilsoista (ja unohdetaan kokonaan niiden huono pito niin kuivalla kuin etenkin märällä)...
Itsellä on mittarissa 7.000 km, eikä vielä näy juuri minkäänlaista vaihtamistarvetta. Ajettu on useita kierroksia radalla (Ahvenisto ja Alastaro), pidempääkin matkaa kotosuomessa pääosin mutkateitä, Alppiserpentiinejä ristiin rastiin, sekä Saksan autabaanaakin. Renkaita ei ole erityisesti säästelty. Toki ratapäivien jäljet näkyy "sulaneina reunoina", mutta muuten väittäisin että näillä mennään ainakin se 10.000 km.
suzuki vx 800
yahama thderace 1000 2000-2004
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayjabusa k8 harmaa/musta 2007-2009
hayabusa k8 ormu 2010
yahama thderace 1000 2000-2004
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayjabusa k8 harmaa/musta 2007-2009
hayabusa k8 ormu 2010
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Ilmeisesti mä ajan kaaheen raahallisesti AINA, koska mulla K8 mittarissa n. 6500km ja ekaan kulutusmerkkiin matkaa yli 1mm, eli pintaa jälellä vielä kuvion loppuun melkein 3mm ?? ??? Joskin ajan periaatteessa aina yksin ja en isommin revittele . Eniten kului penkissä, kun säädettiin. Tuli selvä kulutus ura, jota tasoitellut hyvällä menestyksellä mutkabaanoilla mutkittelemalla. :p Voip olla, että ei kestä IHAN 12000km huoltoon, mutta läheltä liippaa.
Z6 on mun rengas ja niillä ajelen takasella n. 12000km - 15000km . Etusella mennään yleensä 20000km - 25000km. Oottelen mielenkiinnolla Jukkiksen kommentteja Z1 :stä vai mikä se ny oli, joka tehty Busaa varten?
Edited By busapappa2 on 1216660843
Z6 on mun rengas ja niillä ajelen takasella n. 12000km - 15000km . Etusella mennään yleensä 20000km - 25000km. Oottelen mielenkiinnolla Jukkiksen kommentteja Z1 :stä vai mikä se ny oli, joka tehty Busaa varten?
Edited By busapappa2 on 1216660843
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Takapää 3400 km pinta nolla, etupää vaihtu 7240 km pinta kulutusmerkissä. Koetettu ajaa pelkkiä mutkapätkiä, kaks päällä tosta ekasta reilu tonni, yhteensä ehkä 2500 ?
Muuten ei kuormaa paitsi tietty helewetin painava kuski (kahdeksasosatonni)
Toinen takanen (Pilot Power 2 CT) vaihtu kanssa tossa 7240 km, mutta sillä olis ehkä menny 500-800 km nolliin; tuli vaihdettua ettei reisussa tarvinnut.
Muuten ei kuormaa paitsi tietty helewetin painava kuski (kahdeksasosatonni)
Toinen takanen (Pilot Power 2 CT) vaihtu kanssa tossa 7240 km, mutta sillä olis ehkä menny 500-800 km nolliin; tuli vaihdettua ettei reisussa tarvinnut.
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."
- Henry Miller -
- Henry Miller -
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
jummijammi kirjoitti:busapappa2 kirjoitti:Z6 on mun rengas ja niillä ajelen takasella n. 12000km - 15000km .
Nyt pappa kaasua ettei karstotu ihan paskaksi uus mopo..
pappa taitaa ajella pylly pystyssä kun takanen kestää noin paljo. ite häävin sama millä vannesuojalla ei 6tkm:ä :p
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Mulla vajat 4500 mittarissa ja kumit vaihtoon ylihuomena. Olishan tossa orkkis takasessa vielä pintaa jonkin verran, mutta kun ei pidä niin ei pidä...:p Tilalle tulossa Pilot Power 2CT:t jotka ostin yksityisen "ylijäämistä" org:issa olleen ilmoituksen perustella. Maksoi 270 eskoa. Juju on lisäksi siinä että uuden takasen profiili on 55 (vakio 50). Saas nähdä onnistuuko ja miten käyttäytyy etenkin nopeuden kasvaessa eli mahtuuko vielä pyörimään kun keskipakosvoimat vääntää gummia leveämmälle. Modin tarkoitus olis saada bussi kääntymään mutkissa pikkasen paremmin, eli: perää ylös ja terävämpi profiili...
Kokemuksia?
Edited By VeliHölmöK8 on 1216714933
Kokemuksia?
Edited By VeliHölmöK8 on 1216714933
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp