Hukkuuko vai mitä?
bensanpaine tarkistettu,se on tyhjäkäynnillä 3bar,ei kostetutta missään.ihan sama minkä tulpanhatun vaihtaa,tai vaikka vaihtaa 1pytyn suuttimelle sen triggauksen.kajbusa kirjoitti:Tarkista ne bensanpaineet (n.3kg tyhjäkäynnillä)...
Jos trikkaus on otettu sytytykseltä, niin kokeile vaihtaa sen pytyn "tulpanhattu" jonkun toisen sylinterin hatun kans.... itselläni oli ko. vuoto ja veti boxin tilttiin...
Pröötäyksen jälkeen boxi saattoi näyttää jotain ihmeellistä kierroslukua vaikka pyörä kävi tyhjäkäyntiä... mutta jos katkaisi sytytysvirran niin sit taas pelitti...
Tarkista myös se liitos mistä trikkaus on otettu...(kosteutta)
se vaan nyt on niin
Viime kesänä rupes reissussa prötään samanlailla kun
paineet nousi. Sitten saattoi lähtee vetään niin että eukko
meinas kyytistä lentää. Kotona etsiskelin jonkun aikaa vikaa
ja täältäkin kyselin. Vika löyty sitten bensapumpun sulakekotelosta.
Oli semmonen kosteussuojatu 1 lattasulakkeen kotelo, mistä oli
kielet vähä löystyny ja oli ottanu hyppykipinää jo niin paljon
että oli sulakkeen muovitkin jo sulanu. Onneks ei hajonnu koko
vehjes, ku bensan syöttö vähä pätki.
paineet nousi. Sitten saattoi lähtee vetään niin että eukko
meinas kyytistä lentää. Kotona etsiskelin jonkun aikaa vikaa
ja täältäkin kyselin. Vika löyty sitten bensapumpun sulakekotelosta.
Oli semmonen kosteussuojatu 1 lattasulakkeen kotelo, mistä oli
kielet vähä löystyny ja oli ottanu hyppykipinää jo niin paljon
että oli sulakkeen muovitkin jo sulanu. Onneks ei hajonnu koko
vehjes, ku bensan syöttö vähä pätki.
Pistä se triggaus varulta 2tai3 suuttimelle,ettei mene laihalle yli 10000rpm (Petrik. havainto)... Yksi vika ainakin korjattu kun kierrokset eivät sekoapete695 kirjoitti:lopputulos on sama otan sen triggauksen,puolalta tai ykköspytyn suuttimelta,ainoa ero että boxin kierrosluvut eivät sekoa suuttimelta otettaessa,mutta prötää silti????
Miten bensanpaineet ahdoilla?? nouseeko??? onhan regun ahtopaine letku kiinni
Tarttes selvittää meneekö paksulle vai laihalle.....
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Tämä mosa tehty vakiopumpulla 0,45 bar ahtopaineelle.
muuttuvia tekijöitä ei ole polttoaine puolella.
Pumppupäivityksen tarpeellisuudesta/pakollisuudesta huomautettu jo alkuun, mikäli tehoa haluu lisätä.
Edelleenkin olen sitä mieltä että map anturin letkutus ja ohivuoto venttiilin toiminta tarkistukseen.
Hmm.. minkä verran on alipainetta mittarissa kun kone käy tyhjäkäyntiä?
Edited By Ksthb on 1216365614
muuttuvia tekijöitä ei ole polttoaine puolella.
Pumppupäivityksen tarpeellisuudesta/pakollisuudesta huomautettu jo alkuun, mikäli tehoa haluu lisätä.
Edelleenkin olen sitä mieltä että map anturin letkutus ja ohivuoto venttiilin toiminta tarkistukseen.
Hmm.. minkä verran on alipainetta mittarissa kun kone käy tyhjäkäyntiä?
Edited By Ksthb on 1216365614
map anturin letkut uudet,ohivuotoventtiili putsattu/toimii,suuttimet putsattu,bensanpaine ok,vanha kello takas,paineet 0.5bar,niin vain tekee syöksyjä,yrittää mutta lopettaa,yrittää lopettaa,kulkee ei kulje kulkee ei kulje,ei ole enää mitään uusittavaa/tarkistettavaa,paitsi ahdin,mikä kylläkin toimii,ei savuta,pyörii takertelematta,niin edelleen ??? ???Ksthb kirjoitti:Tämä mosa tehty vakiopumpulla 0,45 bar ahtopaineelle.
muuttuvia tekijöitä ei ole polttoaine puolella.
Pumppupäivityksen tarpeellisuudesta/pakollisuudesta huomautettu jo alkuun, mikäli tehoa haluu lisätä.
Edelleenkin olen sitä mieltä että map anturin letkutus ja ohivuoto venttiilin toiminta tarkistukseen.
Hmm.. minkä verran on alipainetta mittarissa kun kone käy tyhjäkäyntiä?
se vaan nyt on niin
Suuttimien toiminta?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport