Kaivopuiston Kompassi-kahvila Meritorilla, joka tunnetaan motoristipiireissä myös mutteri-nimellä.
Pistetääs uudelle vuodelle uus topicci... Paikka sama (katso kartta) ja aikakin voisi olla sama eli keskiviikkoisin about klo 18. Kahvila ei vielä eilen ainakaan ollu auki klo 19, mutta varapaikkana vois toimia karuselli parin sadan metrin päässä...
PS.saiskos tän laitettuu ton edellisen vuoden topicin tilalle (modet)? tai vaihtoehtoisesti mun puolesta voi edellisen vuoden topicin muokatakin, jos siltä tuntuu
saakutti, olenko mä vääräs kuukaudes? Luulin et o heinäkuu mut nythä taitaaki olla syyskuu! Perskales...ja tsenoniki sano sopimuksensa irti tällä reissulla, joha täs joutuu kaikkee vaihtaa ennenku kehtaa palauttaa
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Liekö meikäläisen mukana tullut tuo kylmä keli pohjoisesta? No urhoollisesti kahvit juotiin ja JakeS:n kera Tuusulanväylälle asti samaa matkaa palattiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Liekö meikäläisen mukana tullut tuo kylmä keli pohjoisesta? No urhoollisesti kahvit juotiin ja JakeS:n kera Tuusulanväylälle asti samaa matkaa palattiin.
No, ei kuitenkaan vettä satanut. Mun täytyy varmaan jostakin ostaa kanssa vaikka gsxr 1600 tarrat... Tuntuvat kiinnostavan kovasti Oli mukava nähdä taas uusia naamareita nikkien takaa ja tietty vanhat tututkin. Täytyy vaan joskus suunnitella mutterille oikein joukkorynnäkkö että saadaan hd-miehet istumaan sinne kompassilaiturin kivetyksille