Hayabusan hankinta kiikarissa

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
98-1215717404

Viesti Kirjoittaja 98-1215717404 »

No niin, morjesta vaan tänne foorumille!

löysin tämän foorumin ja arvelin että täällähän minä voisin kysellä porukoilta kokemuksia/näkemyksiä Hayabusasta.
kolme vuotta kerkesin ajaa -92 vuoden GSX-R 1100:lla ja nyt keväällä myin pyörän pois mutta
niin se vaan pyöräkuume vaivaa sitten taas ja Hayabusa tulee olemaan seuraava pyörä.
eli yleensä busasta onko niissä mitä teknisiä eroja eri vuosimallien suhteen ulkonäöltäänhän
ne ovat melko saman näköisiä, mut entä moottori,jousitus,etu-/takapää,jne... eli onko maatakaatavaa ostaa esim. -01 malli -04 sijaan muutosten takia?
mitä kohtia ostaessa kannattaa kuunnella tai katsoa ja tarkastella ostaessa, onko niissä mitään sellaisia paikkoja tai oireita?
kiitoksia jo etukäteen jos joku kehtaa tähän vastailla... =)
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Moi
Tuo tauti ei parane kuin sillä yhdellä tavalla....Busa on saatava... =)
Tällä foorumilla löytyy tietoa varmasti kaikesta (lähes) ,mitä haluat busasta tietää..
Käytä -Haku-toimintaa (search) ja etsi kaikilta fooruminosilta ja ajallisesti myös vanhempia topicceja.

Tervetuloa Hayabusa-foorumille ja toivottavasti löydät itsellesi 'sopivan' busan..

-A- :)
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

mulla olis tiedossa tuossa naapurikunnassa yks vähän ajettu ja HALPA -00 pun/harmaa ja :welcome: iloiseen joukkoon :fing
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Tervetuloa tänne vaan! Itsekin olen täällä uusi. Just sain edellisen (tai no, tossa se autokatoksessa vielä nököttää) pyörän (Aprilia Falco SL1000 vm. -01) vuoden ajettua ja modattua (rahaa paloi...:p ) & Viaberissa säädätettyä (110 hv ja 100 Nm takaselta) kun busakuume iski jostain puun takaa. No uusi oranssi-mustahan se tuli kaupasta haettua. Todella tyytyväinen olen ollut (mitä nyt saisi olla ketterämpi mutkiin -modausta ja säätöä, niin eikohän se sillä, ja tältä foorumilta + lontoonkielisiltä löytyy todella apuja). Tietysti mikään ei riitä... Viimeksikin se (kuuluisa mopo...) lähti käsistä sliparien ostolla... No, ne on nyt hankittu ja asennettu...:D Toisaalta, n. 200 hummaa (kytkimeltä) on parempi lähtökohta rakentelulle kuin n. 120 hv:cool: . Omasta uudestani maksoin 16 000 eskoa, kun en tyrkyttänyt vaihtopyörää. Harmaatuotuja saa vielä halvemmalla. Vähänajettuja uusmallisiakin alkaa jo löytyä, oliko se jopa 13 000:lla?? (kuulostaa alihinnalle mutta jos kyse kuitenkin jo ajetusta ja vielä yksityiseltä ja kun uuden uitetun saa kai 15 500:lla...)
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Tervetuloa vaan molemmille tasapuolisesti

-A-
80-1216296483

Viesti Kirjoittaja 80-1216296483 »

Onkos noissa Busan -99-07 malli eroissa mitään merkittäviä, käytössä ilmeneviä eroja.
Onko mitään merkitystä ostaako samanverran ajetun -99 tai -05, jos hinnat vain on kohdallaan?
Olisi pyörän osto ajankohtainen talven aikana, kun tuli ajettua FZR:llä vähän ojan pohjia. Ja pitkään jo haaveillut Busasta. Uusi malli olisi varmaan, loistava mutta ei ole varaa sijoittaa tällä hetkellä.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pekk@ kirjoitti:Onkos noissa Busan -99-07 malli eroissa mitään merkittäviä, käytössä ilmeneviä eroja.
Onko mitään merkitystä ostaako samanverran ajetun -99 tai -05, jos hinnat vain on kohdallaan?
Olisi pyörän osto ajankohtainen talven aikana, kun tuli ajettua FZR:llä vähän ojan pohjia. Ja pitkään jo haaveillut Busasta. Uusi malli olisi varmaan, loistava mutta ei ole varaa sijoittaa tällä hetkellä.

Vm. 2002 tai uudempi niin saa samaan rahaan pyörän jonka ECU:a pääsee säätämään suoraan ilman tyhjänpäiväisiä lisäpalikoita (ks. ECU hack)

2001:stä lähtien bensapumppu tankin sisällä ja noissa ei vanhempaa mallia vaivanneita pumppuongelmia (suodattimista löytyy pumpusta irronnutta kuparimönjää) ole juuri ollut.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
bussa1985
Viestit: 63
Liittynyt: 24 Touko 2007, 17:58
Paikkakunta: espoo/suomussalmi

Viesti Kirjoittaja bussa1985 »

eipä ole mitään valittamista pyörästä kohta 15tuhatta takana ja tyytyväinen oon.
Ei voi oikein kuvitellakaan vaihtavansa enään mallia muutaku uudempaan.:D
104-1116977274

Viesti Kirjoittaja 104-1116977274 »

noni, mä voin uhrautuu/hypätä kranaatin päälle. Mul ois myydä yks musta -03 myynnis retkivarustuksella.



Edited By heinoll on 1217556874
69-1116523596

Viesti Kirjoittaja 69-1116523596 »

Ja taalta loytyisi heti yksi -05 Busa, jossa raoiat 5000 km mittarissa. syy myymiseen on allekirjoittaneen muutto USA:han.

Pyora on ihan alkuperaisessa kunnossa ja myytavana heti.

Ota yhteytta jos kiinnostaa - hinnasta paasemme varmasti sopimukseen.
Vastaa Viestiin