Hyvännäköinen peli, mut on nuo alkuperäiset putket vaan hirviät...tursuu oikein tuolta katteen yli... . Ei sillä ei noita K8 bussin alkuperäisiäkään putkia kovin kauniiksi voi sanoa
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Tude kirjoitti:Hyvännäköinen peli, mut on nuo alkuperäiset putket vaan hirviät...tursuu oikein tuolta katteen yli... . Ei sillä ei noita K8 bussin alkuperäisiäkään putkia kovin kauniiksi voi sanoa
Samat sanat, 10 cm pois noista "hormeista" niin alkaa olla parempi perä BK:ssa
hcaape kirjoitti:miksiköhän ei myydä slipareita jotka tulisivat omien töttöröiden
sisälle sais äänet ilman ulkonäkö muutoksia :rocket
Ainakin ne Yoshimurat mitkä mulla on mahtuvat orkkis kuorien sisälle! Ja ne äänetkin on on kohdallaan. Olisko hcaape kiinnostusta, olen niistä ehkä luopumassa!!!
Kait mäkin on sit "Pervo", mut just noi B-King röörit on tosi upeet ? Järkyttävän näköisii ne joihin vaihettu jotkun käsivarren vahvuiset "ohutsliparit" . Nii ja K8 Busan orggiksetKIN takaapäin ihan jees, mut ihan painopiste, pyörän leveys, äänet, yms. syistä laitettiin mulle R22 sliparit.
Edited By busapappa2 on 1221887565
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT