Lataus

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Viddu ku akku tyhjenee jostain kumman syystä ja lataus ei ole mitään maailman parhaita vaikka olen säätimenkin vaihtanu. Onko kellään tietoa säätimestä, josta saisi ulos esim 14V?

PS. Ei ole hälytin kytkettynä eikä virrattomana muitakaan vimpaimia :apua:
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

onko kseesonit :p
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
Quadron
Viestit: 366
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Quadron »

janne kirjoitti:onko kseesonit :p

eiks kseenonit pitäs viedä vähemmän juissia ku halokeenit..? ???

Mulla ei ainakaan mitään onkelmia akun ja xenoneitten kanssa, keväällä joutu pari kertaa lataan mut se oli kylmien aamujen, kahvalämppäreiden ja lyhyen työmatkan syytä
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

janne kirjoitti:onko kseesonit :p
On noi, mutta wattiloisia niissä on vähemmän ku vakioissa joten se ei voi olla syy ???
104-1116977274

Viesti Kirjoittaja 104-1116977274 »

Onko vanha akku?
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

heinoll kirjoitti:Onko vanha akku?
No ei todellakaan, mulla on kans ollu aina epäluulo akkua ja hälytintä kohtaan, mutta akkuja on vaihdettu enemmän kui sukkia ja hälytin on pois pelistä....
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Mulla olis toi vanha (kunnossa oleva?) latauksen säädinkin mahan avausta varten joka ymmärtää niiden päälle :bulb:

Luulen että jolla on "lisälaitteita" tarvitsee vaikka 0,5V latausjännitettä lisää niin se auttaa jo kummasta. Mulla on "mittareissa" ominaisuus että ne näyttää jännitteen starttauksen jälkeen ja se on vain 12,5-12,8 välillä. Onko se edes riittävä?

:apua:

Auton käydessä voltit on suuruusluokkaa 14V...

PetriK, projektia lisää? Joku hemmetin vastus vaihtoon ja jopa paranee lataus :D V****u ku noista sähköistä ymmärrä sen enempää ku että sitähän tulee seinästä rasiasta... :omituinen:
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

Tyhmä jatkokysymys mutta saako pärrälle esim. busalle antaa henkilöautosta apuvirtaa?
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

mulla näytti starttauksen jälkeen latausta reilut 13v oiskohan ollu jotain 13.60v

jos jaksaa ettii niin foorumilla on ainankin ollu juttua latausjännitteestä.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

peltsi85 kirjoitti:Tyhmä jatkokysymys mutta saako pärrälle esim. busalle antaa henkilöautosta apuvirtaa?
eiköhän se ole sallittua siinä kohdassa kun mopon akku on tyhjä, ja hätä kädessä.
sit taas pidempi aikaseen lataukseen nuo autolaturit antavat vähän turhan paljon ampeereita mopon akulle ja käyttö ikä laskee.
jeejee 1/4 alle kympin
Vastaa Viestiin