28.6 raahe kiihdytyskisat - Nyt ennakkoilmoja tulemaan.....
- jummijammi
Pitäsköhän nyt munkin uskaltautua koittaa tätä lajia?. Kun toi ilmottautuminen myöhästyy tässä tapauksessa väkisinkin, niin joutuuko maksaa sen 15 euron sijasta sen 20 euroo vai 15+20 euroo? No eipä kai toi nyt oo kynnyskysymys ja täytyypi soitella tolle Nissisen Jannelle miten homma menee. Busajasalta vois ehken saada Kemoran tapaan noviisille vinkkiä hommasta paikan päällä?
Busajunnu kirjoitti:Pitäsköhän nyt munkin uskaltautua koittaa tätä lajia?. Kun toi ilmottautuminen myöhästyy tässä tapauksessa väkisinkin, niin joutuuko maksaa sen 15 euron sijasta sen 20 euroo vai 15+20 euroo? No eipä kai toi nyt oo kynnyskysymys ja täytyypi soitella tolle Nissisen Jannelle miten homma menee. Busajasalta vois ehken saada Kemoran tapaan noviisille vinkkiä hommasta paikan päällä?
Tonne vaan.. multa ei apuja saa tähän lajiiin kun itsekkin olen noviisi tässä mutta JanneT, tase1, Jarim tietää lajin salat.. Tähän luotan itsekkin Nää vetomiähet on ainakin tuolla joten ehkä ne meitä noviiseja opastaa - varttimailin pikakurssi Joskushan se neitsyys on tässkin lajissa mentävä
ja vielä ehtii... uskoisin näin. Soita Nissisen Jannelle ja laput ja maksut perään. Kovin joustavan oloinen heppu tuntui olevan kun itse soittelin joku viikko sitten..
Edited By busajasa on 1213906383
janne kirjoitti:näillä näkymin häirittemässä alle 1.3 promillisia
ilmottautukaa et sais mopokisat pystyyn
vit.. en tuu. tolla vanteensuojalla (shinko) en kiihyttele. en tohi, pyöriköön rauhallisemmassa ajossa loppuun SORI EN TOHI tämä on vain mun mielipide renkaasta
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
busajasa kirjoitti:
Tonne vaan.. multa ei apuja saa tähän lajiiin kun itsekkin olen noviisi tässä mutta JanneT, tase1, Jarim tietää lajin salat.. Tähän luotan itsekkin Nää vetomiähet on ainakin tuolla joten ehkä ne meitä noviiseja opastaa - varttimailin pikakurssi Joskushan se neitsyys on tässkin lajissa mentävä
ja vielä ehtii... uskoisin näin. Soita Nissisen Jannelle ja laput ja maksut perään. Kovin joustavan oloinen heppu tuntui olevan kun itse soittelin joku viikko sitten..[/quote]
Kyllä soitolla pääs vielä mukaan, tosin maanataina taitaa varmistua järjestetäänkö hommaa vai ei. Toivottavasti noi kelit suosis. Jos säkin vielä luet ittes noviisiks niin pitkä matka on vielä tämmösellä vasta-alkajalla ees tolle levelille. Helpon näköstä touhua kun sivusta seuraa mutta taitaa olla paskat housussa ja pasmat sekaisin kun ite on valoissa.
janne kirjoitti:janne kirjoitti:näillä näkymin häirittemässä alle 1.3 promillisia
ilmottautukaa et sais mopokisat pystyyn
vit.. en tuu. tolla vanteensuojalla (shinko) en kiihyttele. en tohi, pyöriköön rauhallisemmassa ajossa loppuun SORI EN TOHI tämä on vain mun mielipide renkaasta
Pistä Bemmiin uued kummid.. ja viivalle..
- jummijammi