No taitaa ison osan viedä Lappeenranta, mutta taidan itse mennä tänne (lähinnä johtuen siitä että voipi puskea työnakkia lauantaille ja Lappeenrannasta on #####maisempi tuutata pois . Viime vuonna sai ainakin aika kivuttomasti ajella.
hajahuja kirjoitti:tuleeko näitä useestikkin vai oliko ainoa laatuaan?
Nyt en ymmärrä, tämä tapahtuma on tulevana lauantaina . Oma toteamukseni koski vain viime vuotista samaa tapahtumaa jossa pääsi suurempia odotellematta ajelemaan. Tämä NNC Street Slide tapahtumana on käsittääkseni tosiaan vain kerran kesässä.
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Porukkaa oli ihan helvetisti enemmän kuin viime vuonna (autoja, pyöriä taas vähemmän), ja muutama bussikin oli, omista ajoista ei sen enempää, mies ei osaa niin se ei osaa . Alun ajoryntäyksen jälkeen pääsi kyllä suht kivuttomasti vetämään. Noo lisää treeniä sitten jossain seuraavassa paikassa.
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
jmantila kirjoitti:kyllä. edessä oli vielä liina ja perää madallettu.
Tätä minä heti sanoin kun kävin itse Alastarolla räpeltämässä K8:silla, että joku toinen osaava (kuten jmantila) kuski menee "vakiolla" K8:silla ysillä alkavia aikoja.
Kova on aika :rocket
jmantila kirjoitti:5 vetoa kerkes vetäseen ja paras oli 9.951/231
Onneksi olkoon . Siittä se alkaa. Usko pois kyllä aika vielä tosta paranee ...vetoja lisää... ite vakioputkilla ja madallaus alla paras aika testipäiviltä 9.69, 243.7km/h. Mutta tarkotus ois parantaa ...hyvä 9s jengi