täällä passataan lähtö, kunto prakaa, ei raaski riskeerata kuume-lenssu-viirus mikälie tuo mailin veto siirtyy sitten tuonnemmas, jos joensuussa sitten nähdään, viduddaa lievästi.KingBusa kirjoitti:makebusa kirjoitti:pääseekö aamuharjotuksiin, vaikka ei olis näyttelykelpoinen..
tässä arpoo yksi kelivarauksellinen,,päätän kuitenkin lähtöni viimeistään keskiviikkona, joko lähden perjantaina tai lauantai aamusta, tampereelta lähtijöitä?
Todennäköisesti lähden la aamuna about kuudelta.
Lappeenrannan kenttäajot.. 14.6.2008
Aateltiin tuossa alustavasti yhden Busakaverin kanssa, ettäTomppa kirjoitti:kalle kirjoitti:Onkos Lahden ohi menossa porukkaa la aamusella? Voitais parin Busan voimin liittyä letkaan kohti Lappeenrantaa.
Kyllä minä siitä varmaan ohi olen menossa. Serkkupoika on lähdössä Lahdesta tuplaturbo Corvetella ja ilmeisesti joku kaveri Ferrarilla. Ajasta ei ole ihan vielä tietoa, mutta selvitellään viimeistään huomenna.
Missä olis hyvä tavata ja moneltako?
treffattais klo 8.30 Lahden eteläisen liitymän ABC huoltiksella.
Olisko ok?
-
- Viesti:
Eiköhän tuo välillä jouda lainax... Käsittääkseni "näyttely" pyörillä ajetaan heti klo. 9:00, ja jossain vaiheessa toinen ajo... Elikkäs väliajan voi tre olla vaikka lainassa!MGa kirjoitti:Onkos jollain lainata tre:tä tuolla kentällä?
Jos en huomenna mopoa penkkiin saa niin joutuupi rajoitetulla ja säätämättömällä lähtemään
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Harmi make, olisi ollut turvallisempikin ajella kimpassa tampereelta kohti ääretöntä.... Jatkamme siis joensuuhuun.makebusa kirjoitti:KingBusa kirjoitti:makebusa kirjoitti:pääseekö aamuharjotuksiin, vaikka ei olis näyttelykelpoinen..
tässä arpoo yksi kelivarauksellinen,,päätän kuitenkin lähtöni viimeistään keskiviikkona, joko lähden perjantaina tai lauantai aamusta, tampereelta lähtijöitä?
Todennäköisesti lähden la aamuna about kuudelta.
täällä passataan lähtö, kunto prakaa, ei raaski riskeerata kuume-lenssu-viirus mikälie tuo mailin veto siirtyy sitten tuonnemmas, jos joensuussa sitten nähdään, viduddaa lievästi.
Vähän jäykkää venäjän juomaa niin kyllä lentsu lähtee.
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
lähden-en lähde ja lähden sittenkin,, eilen mies lääkittiin "näkäräisillä", ja matkaan lähdetään n.16-1730 hujakoilla..4hlö mökki vuokrattu pe-la yöksi huhtiniemen leirintäalueelta,, retkueessa "vanhan liiton" cebari ja nysse, retkueeseen mahtuu muitakin sinne lpr:n suuntaavia..
Edited By makebusa on 1213510141
Edited By makebusa on 1213510141
kalle kirjoitti:Tomppa kirjoitti:kalle kirjoitti:Onkos Lahden ohi menossa porukkaa la aamusella? Voitais parin Busan voimin liittyä letkaan kohti Lappeenrantaa.
Kyllä minä siitä varmaan ohi olen menossa. Serkkupoika on lähdössä Lahdesta tuplaturbo Corvetella ja ilmeisesti joku kaveri Ferrarilla. Ajasta ei ole ihan vielä tietoa, mutta selvitellään viimeistään huomenna.
Missä olis hyvä tavata ja moneltako?
Aateltiin tuossa alustavasti yhden Busakaverin kanssa, että
treffattais klo 8.30 Lahden eteläisen liitymän ABC huoltiksella.
Olisko ok?
Mä aattelin olla aamulla suhteellisen ajoissa liikkeellä.
Olen Renkomäen ABC:llä puoli seiskan aikaan ja jatketaan siitä kahvien jälkeen seiskalta kohti Lappeenrantaa. Nähdään sit siellä jos ette ole noin aamusta liikkeellä.
SMR
Busanistit +200mph Club Finland
Busanistit +200mph Club Finland
Mulle raportoitiin vähän eri lukemia (VBOX):
Rhead 335
-A- 333
Jarim 327
Tuo listan järjestys muuttuu vielä kun jarim laittaa pullon kiinni ja jos -a- vääntää kahvasta loppuun saakka niin että kone kestää:
Olosuhteiden perusteella lasketut takarengastehot ovat:
335km/t -> 234rwhp
327km/t -> 219rwhp
---
340km/t -> 242rwhp
367km/t -> 300rwhp
390km/t -> 357rwhp
Rhead 335
-A- 333
Jarim 327
Tuo listan järjestys muuttuu vielä kun jarim laittaa pullon kiinni ja jos -a- vääntää kahvasta loppuun saakka niin että kone kestää:
Olosuhteiden perusteella lasketut takarengastehot ovat:
335km/t -> 234rwhp
327km/t -> 219rwhp
---
340km/t -> 242rwhp
367km/t -> 300rwhp
390km/t -> 357rwhp