Bomber weekend 6.6. - Pe dragrace päivä

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Jaakko

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

jarim kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Katselin yhden busan alakerran purkamisen ja kokoamisen vierestä ja homma vaikutti niin helpolta että tämän teen varmaan pääsääntöisesti itse. Siis paljon helpompi kuin ryhmän vaihto...

Minäkin olen yhden alakerran purkamisen ja kokoamisen (oman moottorini) vierestä katsonut ja tuosta mielipiteestä uskaltaisin olla eri mieltä. :)
ihan sama kokemus mulla kuin jarilla, ja jos vielä tulee tarvetta alakertaa kopeloida niin katson edelleen vierestä.
uskon silti että kyllä sen saa kasattua itsekkin kun on tarkkana ja katsoo mitä osia kuuluu mihinkin väliin ja missä järjestyksessä.. sit harmittaa kun on motti rungossa ja siirtäjät ei mennytkään kohdalleen.
jeejee 1/4 alle kympin
Kekku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

akseli kirjoitti:
PetriK kirjoitti:- kiinnostaisi tietää että menikö kukaan muu kuin Kekku Jampan ohitse...

taisin minä sen kerran ohittaa vähän ennen maalia :)
aamulla rata normaalikunnossa-suti kaikki vaihteet läpi,yhdeltä oltiin saatu aikaan renkaanlevyinen polku jolla pitoa.
kekku peeveli ajoi miesten ajat: 1.4 60 ja 3.9 330jlk :tapu:
iltapäivällä oli ohjelmaa 3 kytkinremppaa-oliskohan kaikkien aika uskoa kujon suositus :vähintään 2.5mm laatat +jäykät jouset. kst kiitos varaosista
petri se loota korjaantuu vaihtamalla siirtäjät,kakkosen ja kuutosen rattaat ja rumpu-tsemppiä!
itselle muistettavaksi-kun ilokaasupullossa on jäljellä 12.5 kg ei sieltä enää mitään tule
:1087 siis kaikkineen ihan kiva ja antoisa päivä virtasalmella-nyt alastarolle..

Mr. Shaft kuunteles toi:
http://www.youtube.com/watch?v=uo8lrbIkKpY&feature=related

Kuuntele sit uudestaan ja muuta mielessäs, huominen -> tuominen.

Kumpaan luokkaan itsesi luokittelisit, rautaa vai roskaa?
Kyllä kaikki jotka paikalle tulee ja ajaa kuuluu rautaa osastoon ja kovia aikoja kaikki alle 10 ajat on katupeleillä.
Ei mopedit liikahda jos ei ole ukkoa sarvissa, ja aina on paikalla ollut rehti ja reilu meininki.
Oli sitten SM tai kadunmiehen/naisen kisa.

ps. Forcen tytöt tykkää 1.4:sista.

edit:panisin tähän perään, siis sata hymyhymiötä mutta ei tää anna laittaa...

Edited By Kekku on 1212866786
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

vetikö suamen nopein hirvas*** miten nopeesti alastarossa
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

makebusa kirjoitti:vetikö suamen nopein hirvas*** miten nopeesti alastarossa
www.dragrace.fi
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
75-1187156395

Viesti Kirjoittaja 75-1187156395 »

Tuliko perjantain vedoista mitään yhteenvetoo?
Olis kiva nähä miten alas jäi 10.02:lla.
PetriK

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Pyysin tänään vielä erikseen että saataisiin - eiköhän se sieltä tule nyt kun porukat ovat kotiutuneet rankalta reissulta.

Omalta osalta kuitenkin meni niin heikosti että ei tuolla nyt niin väliä. Onneksi kuitenkin dataloggerista alkoi selviämään syyt mihin niitä sekunnin osia hukkuu... mutta tästä asiasta enemmän kun saan varmistettua vielä miten tuo korjataan.

EDIT - siellä muuten tuli slipin mukaan punavalo heti jos RT meni alle puoleen sekunttiin. Nähtävästi RT tulee viimeisestä keltaisesta eikä vihreästä koska muistaakseni niiden välinen ero on juuri tuo puoli sekunttia ?

Edited By PetriK on 1212994623
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
marabusa

Viesti Kirjoittaja marabusa »

Jaakko kirjoitti:
jarim kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Katselin yhden busan alakerran purkamisen ja kokoamisen vierestä ja homma vaikutti niin helpolta että tämän teen varmaan pääsääntöisesti itse. Siis paljon helpompi kuin ryhmän vaihto...

Minäkin olen yhden alakerran purkamisen ja kokoamisen (oman moottorini) vierestä katsonut ja tuosta mielipiteestä uskaltaisin olla eri mieltä. :)

ihan sama kokemus mulla kuin jarilla, ja jos vielä tulee tarvetta alakertaa kopeloida niin katson edelleen vierestä.
uskon silti että kyllä sen saa kasattua itsekkin kun on tarkkana ja katsoo mitä osia kuuluu mihinkin väliin ja missä järjestyksessä.. sit harmittaa kun on motti rungossa ja siirtäjät ei mennytkään kohdalleen.

Pakko avautua aiheesta,
eli jos on skidinä mecano palikoilla rakennellu ja saanut jotain aikaiseksi niin ei tuossa vaihteistossa tai koko moottorissa ole mitään sen mystisenpää mitä ei manuaalin avulla pystyisi itse tekemään edellyttäen että on tarvittavat työkalut käytössä.

Kaupalliset toimijat kumoaa tietty välittömästi edellisen. :rasberry:
--- Is there anybody out there? ---
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

marabusa kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
jarim kirjoitti:

Pakko avautua aiheesta,
eli jos on skidinä mecano palikoilla rakennellu ja saanut jotain aikaiseksi niin ei tuossa vaihteistossa tai koko moottorissa ole mitään sen mystisenpää mitä ei manuaalin avulla pystyisi itse tekemään edellyttäen että on tarvittavat työkalut käytössä.

Kaupalliset toimijat kumoaa tietty välittömästi edellisen. :rasberry:
Itse esitin eriävän mielipiteeni siis siitä että vaihteistoremontti olisi helpompi kuin ryhmän vaihto. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
marabusa

Viesti Kirjoittaja marabusa »

Jep,jep, samaa mieltä ja tarkoitin lähinnä sitä että kyllä niistä mecano
hommista itse selviää jos ei nyt aivan tumpelo peukalo ja :oho:
--- Is there anybody out there? ---
Vastaa Viestiin