TRE-FAQ - Lue tämä ensin...
Niinhän siinä kävi. Tankin alle oli kuin olikin kätkettynä toinen samanlainen töpseli. JSD:n papereissa mainituista johtojen väreistä ei sitten puhuta mitään... Noh, siis laitettiin vipstaaki ensin TPS:iin kiinni, tämän paljasti Kujon vinkistä tehty dealermode-testi. Loppujen lopuksi löytyi siis se toinen töpseli, ei tosin siellä päinkään, mitä mm. rompulta löydetty kuva kertoi ja värikään ei ollut sama, koska se oli ketjurasvapaskan kuorruttama. Siihenpä sitten puhdistuksen jälkeen värkki laitettiin ja mitä ilmeisemmin toimii oikein, ei tule virheitä ja kierrokset laskee pikkaisen päälle napsautettaessa. Nyt pitäis vaan jatkaa johtoja, että sais kytkimen järkevään paikkaan...
Ainakin mulla johto yltää juuri ja juuri tankin etureunaan asti, jätin sen siihen ja "kiinnitin" kuumaliiman avulla... Eli on irrallaan mutta kun tankin laskee alas niin se painaa kytkintä niin ettei se pääse liikkumaan mihinkään.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No mie eilen jatkoin johtoja sen verran, että kytkin on käsin ajon aikana käännettävissä siinä tilassa, missä liikkuvat etuputket, hyvin sopi vipstaaki ottamatta kiinni putkiin. Ikävä vaan, ettei eilen tullut tallille mukaan busan avaimet, että ois voinu vielä testata, mutta kasattiin pyörä siitä huolimatta, toivottavasti se toimii
Itsekin tilailin kyseisen palikan jsdlta suoraan jokin aika sitten. Eilen asentelin paikalleen ja pakko sanoa, etta en huomannut juurikaan muutosta pyoran kaytoksessa. Kaikki on kuin pitaakin, eli kierrokset laskevat/nousevat napsutellessa, mutta siina kaikki. Aamullakin toihin kurvaillessa yritin etsia eroa paalla/pois, mutta enpa huomannut. Mittasin vastuksen johtoineen ja kunnossahan se on, mutta ??? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
edit:
Niin kyseesahan oli '99 pyora ja pikkuvaihteet.
edit:
Niin kyseesahan oli '99 pyora ja pikkuvaihteet.
RHead kirjoitti:Joo toi 99 ei ole rajoitettumalli.. Onhan se tietty hyvä silti ottaa rajoitin pois
Joo nainhan se menee. Olen kylla monesti todennut etta '99 mallissa ei huippuja ole rajoitettu, mutta pakko myontaa, etta ei ole tullut perehdyttya naihin vuosimallien eroihin. Jostakin muistan lueskelleeni kuitenkin, etta TRE vaikuttais johonkin (kuten se selvasti tekeekin, kun kierrokset muuttuvat +/- muutama sata kytkinta napsutellessa n. 2500rpm kieppeilla)myos naissa rajoittamattomissa ja aattelin vaan, etta keulisi herkemmin kun myyja kauppasi palikkaa vuosimalleihin '99-'04... Ja kokeileminenhan kannattaa aina, vaikkei herkkyys muutukkaan :laugh:
Ny tarvittais rehellistä mielipidettä sille, että kandeeko hankkia tätä Smart TRE -pulikkaa seuraavanlaiseen satsiin: rätkä on -03 ja siin on PCIII USB, k&N -putsari sekä yoshin putki. Eli onko tällä rajoittimen poistolla HUOMATTAVAA hyötyä vai vaikuttaako se käytännössä pelkkiin huippuihin ja kiihtyvyyden ja alaväännön osalta ainoastaan arvoihin paperilla! ...Eli tuleeko siis tehoa selkeesti lisää 1. ja 2. vaihteilla myös "perstuntuman" osalta. 110 euroa on opiskelijalle iso sijoitus "pelkästä psykologisesta" tehon lisäyksestä!!! ...en siis tarkoita et se ei mitään vaikuttaisi, mutta...
Ei kannata sijoittaa nuita rahoja siihen. Ainoa paras vaikutus on tosiaan nopeudenrajoittimen ohitus. Eli laske monta kertaa meinaat ajaa todellista nopeutta yli 285?? Jos vastaus on kesäaikana yli 10 niin kai se sitten kannattaa hommataPeltsi kirjoitti:Ny tarvittais rehellistä mielipidettä sille, että kandeeko hankkia tätä Smart TRE -pulikkaa seuraavanlaiseen satsiin: rätkä on -03 ja siin on PCIII USB, k&N -putsari sekä yoshin putki. Eli onko tällä rajoittimen poistolla HUOMATTAVAA hyötyä vai vaikuttaako se käytännössä pelkkiin huippuihin ja kiihtyvyyden ja alaväännön osalta ainoastaan arvoihin paperilla! ...Eli tuleeko siis tehoa selkeesti lisää 1. ja 2. vaihteilla myös "perstuntuman" osalta. 110 euroa on opiskelijalle iso sijoitus "pelkästä psykologisesta" tehon lisäyksestä!!! ...en siis tarkoita et se ei mitään vaikuttaisi, mutta...
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Mä olen kokeillut noita vastus virityksiä ja ainakin mulla tuntui muuten hyvälle, mutta pyörä alkoi nykiä pienillä kierroksilla tasakaasulla. Nyt tuli just jenkeistä Ivanin stre, joka on ihan uusi malli, aktiivi sellainen ja sen ei pitäisi muuttaa tyhjäkäyntiä eikä muita ominaisuuksia, pelkästään se poistaa ne alemmilla vaihteilla olevat sytkän siirrot ja parantaa vastaavuutta kaasuun. Ainakin mun -00 mallissa se vastus kikka oli todellakin muuten hyvä, mutta se nykiminen... Keväällä katsotaan miten stre toimii... Jos mä enää saan ajaa busallani, kun muija on niin innokas ajamaan... :p No, on mulla se pikku-haukka nyt sit millä voi kaasutella... Voiko sillä (rgv 250) tulla busa miittiin????
Onkos ruiskuläpät synkronoitu milloin viimeksi?ilsu kirjoitti:mulla alko busan tyhjäkäynti huopaaman ku laitoin tre-modin kiinni,mutta nykytys pieneni jonkun verran..samalla on bmc-filtteri ja yoshin koko putki+pc3 asennettuna...tuo tyhjäkäynti ei ole ainakan minun makuun ku isonee väliin melkein 2000kierrokseen ja laskeee sitten normaaliin..
Kujo kirjoitti:ilsu kirjoitti:mulla alko busan tyhjäkäynti huopaaman ku laitoin tre-modin kiinni,mutta nykytys pieneni jonkun verran..samalla on bmc-filtteri ja yoshin koko putki+pc3 asennettuna...tuo tyhjäkäynti ei ole ainakan minun makuun ku isonee väliin melkein 2000kierrokseen ja laskeee sitten normaaliin..
Onkos ruiskuläpät synkronoitu milloin viimeksi?
ruiskut synkranointi on katottu 12000km huollossa ,mutta ei mitään huomautettavaa ...täytyykö noitten ruisku läppien takistus tehä erikseen vai tarkastetaanko se samalla noitten ruiskujen synkranoinnin kanssa??miten tuo ruiskujenläppöjen tarkistus tehään ,jos sen voi itse tehä???
sain kujo tarkistettua ruiskuläppien asennon,ja viiva oli siinä keskellä kuten sen pitääkin..otin pois tre-modin ja pelaa paremmin,onko kellään muulla ollut tuollaista vikaa??voi tietenkin olla että tuo tre-modi on viallinen,tiedä häntä??Kujo kirjoitti:ilsu kirjoitti:mulla alko busan tyhjäkäynti huopaaman ku laitoin tre-modin kiinni,mutta nykytys pieneni jonkun verran..samalla on bmc-filtteri ja yoshin koko putki+pc3 asennettuna...tuo tyhjäkäynti ei ole ainakan minun makuun ku isonee väliin melkein 2000kierrokseen ja laskeee sitten normaaliin..
Onkos ruiskuläpät synkronoitu milloin viimeksi?