Busa matalammaksi
cujo!!!!ootko vielä busanisti tarvitsis apua tossa madaltamisessa ja stongan hiukan modaamisessa ylöspäin oon lyhyt ja kivan tukevahkossa kunnossa oleva 170 senttinen jässikkä joka sai perintönä moisen vehkeen ja kiva on mutt hiukan pitäs saada alaspäin ku tulee nyt seistyy varpaillaan ja selkä on mutkalla eli pyörää olis tarkotus saada alas muutama sentti ja stongaa ehkä sentti pari ylös päin onnistuukohan missään päin suomea???
T tImppa
T tImppa
Otappa yhteys KSTHB sieltä saat parhaan avun ongelmiisi. Meinaan on tietoo ja taitoo.titai kirjoitti:cujo!!!!ootko vielä busanisti tarvitsis apua tossa madaltamisessa ja stongan hiukan modaamisessa ylöspäin oon lyhyt ja kivan tukevahkossa kunnossa oleva 170 senttinen jässikkä joka sai perintönä moisen vehkeen ja kiva on mutt hiukan pitäs saada alaspäin ku tulee nyt seistyy varpaillaan ja selkä on mutkalla eli pyörää olis tarkotus saada alas muutama sentti ja stongaa ehkä sentti pari ylös päin onnistuukohan missään päin suomea???
T tImppa
ennen kova, ehkä vielä joskus...
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Nostetaanpas tätäkin topiccia. K8 busassa alakolmion alapuolella jatkuu etuputki VAIN 15mm matkan "oikean" paksuisena, jonka jälkeen ohenee. Paljonkohan uskaltaa liu´uttaa etuputkea kolmioon nähden ylöspäin, että kiristyy putki vielä kolmioon KUNNOLLA kiinni? alakolmio on n.50mm "korkea" ja tietty 2 ruuvilla. Mites vanhakoppasessa oli, ei jaksa enään muistaa...? Eikös siinä etuputki jatku "oikean" paksuisena pitemmälle? Joskohan uskaltas puoleenvälin kolmiota liu´uttaa, ja sitten aionoastaan ylempi ruuvi tiukalla, ja alempaa vaan varosvastii kii?
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Tuli tuossa pari vuoden jahkaamisen jälkeen vedettyä pyörää hieman matalammaksi, mutta liiallisen innostuksen vallassa jäi otettua lähtömitat..
Viittistkö siis joku mitata vakiokorkuisesta bussista keulan ja perän korkeudet (ja kertoa paikat mitä on ne mitannut), perän mitta olikin jarim:n toimesta aiemmalla sivulla, mutta keula..? Vaikka maasta lampun alalaitaan? Kiinnostaa vain, että sais edes suunnilleen tasaisesti lasketun pyörän.
edit: ja siis vanhan mallin busa
Edited By TJJ on 1211644019
Viittistkö siis joku mitata vakiokorkuisesta bussista keulan ja perän korkeudet (ja kertoa paikat mitä on ne mitannut), perän mitta olikin jarim:n toimesta aiemmalla sivulla, mutta keula..? Vaikka maasta lampun alalaitaan? Kiinnostaa vain, että sais edes suunnilleen tasaisesti lasketun pyörän.
edit: ja siis vanhan mallin busa
Edited By TJJ on 1211644019
telluärrä kirjoitti:Samat puuhat mielessä täälläkin...eli madallusta!Olisko kellään myydä madallus koiranluita sekä holkit eteen?Tarkotus olis madaltaa n.15mm.Keskiseisontatukikin olis hakusessa?
Kannattaa ainakin tiedustella ksthb :ltä.
Sieltä on kuulemma jossain vaiheessa tuloillaan (työn alla) luita ja holkkeja monilla eri mitoilla.
Edited By Humppanisti on 1212738047
Joskus bongasin luista piirustuksen mittoineen foorumilta, mut mihin lie hävinnyt. Oisko kellään tallessa notta vois tekasta tonttisarjan.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.