Tomtom rider 2
Ihan sama ongelma oli viime vuoden TomTomin kanssa, joka sitten loikkas > 250km/h vauhdissa Saksan Autobahnalle....
Siinä oli heti uutena suuria ongelmia telineen kosketuksen
kanssa!
Ikävä sanoa, mutta Garmin Zumo on parempi valinta, ei
ongelmia telineen kestävyyden tai kosketuksen kanssa.
Itse pikkasen petyin Tomppaan.
Edited By kalle on 1212608972
kanssa!
Edited By kalle on 1212608972
Kallella lienee ollut Tom Tom rider I.kalle kirjoitti:Ihan sama ongelma oli viime vuoden TomTomin kanssa, joka sitten loikkas > 250km/h vauhdissa Saksan Autobahnalle....
kanssa!
II-sesta en ole kuullut vastaavia teline ongelmia...
Eikös Tömtöm2 käytä scalan bt-kuuloketta joka pitäs toimia toisen vastaavan kanssa sitten yhdessä? Olis muuten yksi ylimääräinen kaupan, jos joku tarvii.. siis tomtom2 mukana tullut bt-kuuloke.
Aiemmin käytössä ollut autocom tuli yhdistettyä tomiin, sen kanssa ainakin toimii, tosin tomtomin volume voisi olla kovempi, onko kellään vinkkiä millä voimaa saisi enemmän? Kun tomtomin volumet on täysillä jää navin ääni helposti melun peittoon..
Aiemmin käytössä ollut autocom tuli yhdistettyä tomiin, sen kanssa ainakin toimii, tosin tomtomin volume voisi olla kovempi, onko kellään vinkkiä millä voimaa saisi enemmän? Kun tomtomin volumet on täysillä jää navin ääni helposti melun peittoon..
TJJ kirjoitti:Eikös Tömtöm2 käytä scalan bt-kuuloketta joka pitäs toimia toisen vastaavan kanssa sitten yhdessä? Olis muuten yksi ylimääräinen kaupan, jos joku tarvii.. siis tomtom2 mukana tullut bt-kuuloke.
Kokeile eri aux-liitäntöjä autocomissa, ainakin minulla aux-2 on säädetty kovemmalle kuin aux-3.
Huomasin tämän kun ihmettelin ettei mp3-soittimessa tehot riitä...
Juu ei kakkosen telineessä ole noita ongelmia, ja onhan se muutenkin parempi ja kestävämpi kuin ykkösen. Tietämättä sen enempää mihin olet johdot vetänyt kiinni niin itse huomasin ainakin ettei mittariston alaruuvi vasemmalla toiminut maana kunnolla omassa pyörässäni (stemellä taas toimii), piti lisätä rautaa rajalle niin lähti toimimaan ja lataamaan.mike kirjoitti:kalle kirjoitti:Ihan sama ongelma oli viime vuoden TomTomin kanssa, joka sitten loikkas > 250km/h vauhdissa Saksan Autobahnalle....
kanssa!
Kallella lienee ollut Tom Tom rider I.
II-sesta en ole kuullut vastaavia teline ongelmia...
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
-- Official member of Team Turbomaksa --
Noh olishan tuon telineen voinnu viedä huoltoon mutta päätinkin purkaa sen ja katsoa mitä se oli syönyt ja nyt se sitten on siinä kunnossa ettei sitä voi edes takuuseen lähettää enään.
Virtaa se kyllä liittimeen asti sai hyvin ettei se siitä kiinni ainakaan ollut ettei virtaa saisi. Tais olla sunnuntai versio tai mahdollisesti oon sutassu sitä painepesurilla.
Virtaa se kyllä liittimeen asti sai hyvin ettei se siitä kiinni ainakaan ollut ettei virtaa saisi. Tais olla sunnuntai versio tai mahdollisesti oon sutassu sitä painepesurilla.
Mites tää homma nyt oikeen toimii... ???
Ostin tossa navigaattorin: ...NAVIGON 2150max...
Tämähän nyt ei ole mikään prätkämalli, mutta esim. tankkilaukun karttataskuun asennettuna voisi käyttää kyllä...
Pyörään on asennettuna AUTOCOM, tähän pitäisi kytkeä toi navigaattori sit jotenkin?
Navigaattorissa ei ole lähtöä äänelle, mutta bluetooth löytyy. Pitäisikö sitä siis marssia liikkeeseen ja ostaa tommonen kikkare: ...BLUETOOTH...
Kyllähän rupes taas hommalle tuleen hintaa jos näin on (ja onko edes takuita että toi kikkare toimii Navigoren kanssa)
Ostin tossa navigaattorin: ...NAVIGON 2150max...
Tämähän nyt ei ole mikään prätkämalli, mutta esim. tankkilaukun karttataskuun asennettuna voisi käyttää kyllä...
Pyörään on asennettuna AUTOCOM, tähän pitäisi kytkeä toi navigaattori sit jotenkin?
Navigaattorissa ei ole lähtöä äänelle, mutta bluetooth löytyy. Pitäisikö sitä siis marssia liikkeeseen ja ostaa tommonen kikkare: ...BLUETOOTH...
Kyllähän rupes taas hommalle tuleen hintaa jos näin on (ja onko edes takuita että toi kikkare toimii Navigoren kanssa)
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
pitäis, jos äänet sieltä haluu ulos ja johdonkautta niitä ei saa. kyllä noi sinihampaat on toimii. siihen saa kännykän myös jos siinä bluetooth tuki.Nesmit kirjoitti:Pitäisikö sitä siis marssia liikkeeseen ja ostaa tommonen kikkare: ...BLUETOOTH...
jeejee 1/4 alle kympin