Yoshin sliparit - -auttakaa tyhmää-

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Mitä eroa noissa on? kliks

Eli tarkoitan noita: 08 Hayabusa Yoshimura R22 Bling Dual Slip-On Exhaust tai 08 Hayabusa Yoshimura R77 Dual Slipon

Hinnoissa eroja mutta kuvassa samalaisia?!? :wtf:




Edited By Jorgos on 1212423222
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Pikkuisen taitaa olla muodossa eroa... Yoshimuran sivuilla hyviä kuvia. Makuasioita minkä valitsee...

Yoshimuran sivut

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Onhan ne eri muotoset ja toinen on hiilarilla ja toinen RST.
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

:offtopic: Onkos noista jollain kokemusta? Tuo lyhyt malli ois jees... TiForce dual slip-on
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

08 Hayabusa Yoshimura R22 on ainakin mun makuun hyvät bling bling pöntöt. Äänet riittää (itsellä killerit paikallaan) ja ilman killereitä jo melkoisen raakat rähinät. Kuvia on mun galleria täynnä.

Ne on täysin eri pöntöt , siis R22 ja R77
R22:set on hieman sirommat kuin R77

Komppaan Jussia....makuasioita kaikki tyynni... TiForcet näyttää aika hienoilta näköjään myös...
Käsittääkseni R22.sia ei Suomeen tuoda lainkaan , eli ulkomailta tilattava.

Itse pidän todella kovasti R77:ista myös, joita olen usean kamun mopossa nähnyt ja kuullut.
Mulle kävis kaikki noista vaihtoehdoista, sattui vaan keväällä R22.set jäämään käsiin.




Edited By Humppanisti on 1212435365
109-1192076167

Viesti Kirjoittaja 109-1192076167 »

Mitäs noista tiforcista nyt vois sanoa. Tuo 380mm kannattaa ottaa,luonnossa tosi hyvän näköinen,hyvän kokoinen tuohon busaan. Materiaaleina titaani/hiilikuituna kevyt,muistaakseni 3,8kg painoin yht.molemmat pöntöt. Äänet matalat murinat,ei liian kovat mutta tietää ajavansa moottoripyörällä. Todella avara putkisto. Suosittelen.
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Kiitoksia vinkeistä, tuli noi R77:n pöntöt tilattua.
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Vastaa Viestiin