Wobblausta kuupan kanssa
Tiistaina ajoin 332.6km/h eikä wobblannu yhtään?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
mc-rapa kirjoitti:onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.
Kuten Jarim tuossa edellä laittoi niin nimeen omaan kuupan kanssa pitäisi toimia...
Mahtaako olla jossain löysää tai rengasta epätasapainossa tai muuta vastaavaa jos voblauttaa? Onhan ohjausiskari kunnossa? Entä etu&taka -iskarit - nesteet kunnossa ja säädöt kohdillaan?
Pudiksessa puhallettiin kaikki yli 300 ja kaikilla kuuppa eikä kukaan puhunut voblauksesta.
Viskasin kuupan tossa pariviikkoo sitte paikalleen, eikä mulla ole vatkannu sen kanssa sen enempää ku satulankaan kanssa. Menee ku juna kummassakin tapauksessa.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Joo - ollaan huomattu. Varsinkin jos takajousi tai etupää on löysällä niin tahtoo painopisteen siirto taakse irroittaa keulaa tiestä. Kuupan kanssa huomaa erikseen kun painopistettä oikein tietoisesti välillä siirtää taaksepäin että ei kestä yhtään kiihdyttämistä kun alkaa etupää vapisemaan tiestä irrotessaan. Kolmoseen saakka saa nojata ihan tankin päällä ennen kuin painopistettä edes voi harkita että siirtää taaksepäin.mc-rapa kirjoitti:onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.
Takajousen kiristystä tai kuskin laihdutuskuuria** vaan peliin niin kyllä se siitä
** tämä kommentti koskee meikäläistä !
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Toinen mielenkiintoin vika Exässäni, oli etulaageri . Sitä "klonksausta" kuunneltiin usseemmassa pajassa ihan ammattilaisvoimin, ja kaikki poikkeukseta tarjosi syyksi jarrulevy / satula vikaa, kunnes eräs Vene hemmo, joka ei Bikestä tiiä just mittää, huomasi, että etulageri oli täysin Finaalissa ?? No nyt kaikki Lagerit uusittu exääni . :p
Edited By busapappa2 on 1212210874
Edited By busapappa2 on 1212210874
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mul kans kerran woblas!!!
Pyörä kyl oli 600 hornetti, se meni ihan pillun päreiks, ihan paska pyörä ajo-ominaisuuksiltaan jos näi jälkeenpäin kysytään.
Hauska ominaisuus siinä pyörässä oli kyllä, ku se tööttäili itsestään , ku se liuku asfalttia pitkin eteenpäin.
Mut tä oli kyllä offtopik, ei liittyny mitenkää tähän.
Pyörä kyl oli 600 hornetti, se meni ihan pillun päreiks, ihan paska pyörä ajo-ominaisuuksiltaan jos näi jälkeenpäin kysytään.
Hauska ominaisuus siinä pyörässä oli kyllä, ku se tööttäili itsestään , ku se liuku asfalttia pitkin eteenpäin.
Mut tä oli kyllä offtopik, ei liittyny mitenkää tähän.