Kännykkäteline

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
116-1208190715

Viesti Kirjoittaja 116-1208190715 »

Mistä näitä saa?
Kuva

Edited By tombusa on 1211959845
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Tuossa kohtaahan se jää sateen armoille.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

tombusa kirjoitti:Mistä näitä saa?

Veikkaan, että on modattu jostain näistä.
Juuri tuohon tarkoitettua telinettä tuskin valmiina löytyy. Mutta noista missä on se taipuisa varsi, voi napata imukupin pois, ja työntää sen varren sinne akselin reikään... Mahdollisesti alapäähän vielä varmistus kierretangon pätkällä ja mutterilla. Laita googleen "celly" niin löytyy kotimaisiakin jälleenmyyjiä.

Edited By Timppa on 1211963023
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
77-1185712371

Viesti Kirjoittaja 77-1185712371 »

Richan 99 eeron tankkilaukun mukana tulisi semmoinen kätevä kännykkäpussi jossa olisi läpinäkyvä muovipinta ja sen saa nätisti tarranauhalla sarviin kiinni. Ilman tuota tankkilaukkua sitä ei saa enkä viitsisi 99 euroa tuohon laittaa kun nykyinen tankkilaukku kelpaa vielä hyvin.

Siinä olisi se hyvä että sen sisään sopii mikä tahansa kännykkä ja se on vesitiivis.

Onko kenelläkään havaintoa mistä tuollaisia saisi?
Vmatti

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

jaaha - tombusa bongannut mun viritelmän näköjään Karaportin pihalla :D
Joo tuollasesta verkkokauppa.com Cellystä tuon tein - imukuppiosa rautasahalla poikki ja ei muuta kuin reikään. Vartta kun taivuttelee hiukan mutkalle niin tosi tiiviiksi tulee. E90 pysyy hyvin kiinni "reilummassakin" menossa. Toimii - ja halavalla. Ja voi vaihdella puhelinta tarpeen mukaan.

Sateella en oo vielä ajanut mutta sitä varten minigrip on tuotteistanut hyviä "busseja".
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
116-1208190715

Viesti Kirjoittaja 116-1208190715 »

Vmatti kirjoitti:jaaha - tombusa bongannut mun viritelmän näköjään Karaportin pihalla :D
Joo tuollasesta verkkokauppa.com Cellystä tuon tein - imukuppiosa rautasahalla poikki ja ei muuta kuin reikään. Vartta kun taivuttelee hiukan mutkalle niin tosi tiiviiksi tulee. E90 pysyy hyvin kiinni "reilummassakin" menossa. Toimii - ja halavalla. Ja voi vaihdella puhelinta tarpeen mukaan.

Sateella en oo vielä ajanut mutta sitä varten minigrip on tuotteistanut hyviä "busseja".
No itse en tuota pongannut, mutta kaveri on jossain siellä päin töissä ja lähetti mulle multimediaviestillä kuvan.

Lähteekös tuossa se teline osa helposti irti? Muuten voi joku ohikulkija napata telineen turhan helposti mukaan. Mitä muuten maksoit tuosta? Katselin tänään clas ohlsonissa vastaavaa telinettä ja hintaa oli 15 euroa.
jokiar

Viesti Kirjoittaja jokiar »

Kännyteline tähän ihanaan "stressinpoistobusaan".. ??? ??? No, voihan sieltä soittaa kesken ajon vaikka vaimo tai tyttöystävä..sitten on varmaan pakko pysähtyä... :D
GPS on asia erikseen.. :;):
Vmatti

tombusa kirjoitti:
Vmatti kirjoitti:jaaha - tombusa bongannut mun viritelmän näköjään Karaportin pihalla :D

No itse en tuota pongannut, mutta kaveri on jossain siellä päin töissä ja lähetti mulle multimediaviestillä kuvan.

Lähteekös tuossa se teline osa helposti irti? Muuten voi joku ohikulkija napata telineen turhan helposti mukaan. Mitä muuten maksoit tuosta? Katselin tänään clas ohlsonissa vastaavaa telinettä ja hintaa oli 15 euroa.

Joo - irti lähtee reilummin vetäisemällä. Siinäkin mielessä kätevä vaikka eihän tossa sinällään rahaa oo kiinni - olikohan juuri tuon 15eur.
Hintaansa nähden ihan jees ratkaisu jos ei tarvii vaan kännykänpalasia tienposkesta pysähtyä keräilemään tai tankista lommoa oikomoon :D Toistaiseksi ei oo ainakaan antanut merkkiä moisesta.

Vmatti

jokiar kirjoitti:Kännyteline tähän ihanaan "stressinpoistobusaan".. ??? ??? No, voihan sieltä soittaa kesken ajon vaikka vaimo tai tyttöystävä..sitten on varmaan pakko pysähtyä... :D
GPS on asia erikseen.. :;):

Joo - Nokia Mapsia varten toi on tossa lähinnä.

Vastaa Viestiin